המדריך השלם לחלקי בשר לפי מספרים

כולנו אוהבים בשר (או לפחות בוודאות כל מי שקורא את המאמר הזה 😊) ולמרות האהבה הרבה הזו, הרבה אנשים מרגישים שאין להם את הידע הנדרש על כל חלקי הפרה. אז חלקנו הולכים לסדנאות בשר כדי ללמוד וחלקנו פשוט נקווה להריץ בגוגל מספר בשר וכל פעם ללמוד קצת. בדיוק בשביל הזה קצביית האחים אהרון התגייסה כולה כדי להכין את המגה כתבה הזו שהולכת לדבר על כל חלק בשר. בואו נתחיל לעשות לסדר בבלאגן ולפרק לאט לאט את מפת הבשר שיצא לכם להיתקל בטח בסופר או בקצביה הקרובה.

תוכן עניינים

מבוא קצר על חלקי בשר פרה

אז לפני שנתחיל לפרט על חלקי הבשר נתן הקדמה קצרה שתסייע לכם להבין את המפה באופן כללי (אם אתם מחפשים חלק מסוים מוזמנים לעיין בתוכן העניינים ולקפוץ החלק הרלוונטי).  בשר הבקר מתחלק לחלקים קדמיים ואחוריים, אבל בין הדברים שהכי נלקחים בחשבון זה הרכות שלו, שבאופן ישיר משפיעה על איכות הבשר והטעם שלו. לכן, ההבחנה תהיה בין החלקים שהיו פעילים בבהמה, כמו לדוגמה שרירי הצוואר, הכתף והזרוע, לעומת החלקים הפאסיביים, שהם באופן טבעי יותר רכים כמו סינטה, שייטל ופילה.

בעגלים חלוקת הבשר תהיה שונה לגמרי ופחות מפורטת, בעיקר בגלל שרוב בשר העגלים רך ומתאים לכל צורות הבישול. ההגדרה של עגל צעיר היא עד 5 חודשים והוא ניזון רק מחלב אם. נדגיש שאופי וסגנון הבשר במקרה זה תהיה שונה ודומה אפילו לעוף, לא שמן, עדין ומתייבש מהר.

מספרי בשר בקר

חלקי בשר לפי מספרים - המדריך המלא

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

בשר מספר 1: נתח אנטריקוט

מוכר גם בשמות: ורד הצלע, פריים ריב, סטייק עין

אנטריקוט או בשר מספר 1 הוא נתח שנחשב לעבה ובעל שיוש של שומן ובמרכז יש סוג של “עין” של שומן שנותנת לו צורה של פרח. מדובר באחד הנתחים הכי פופולריים בישראל להכנת סטייקים בעיקר בגלל שהוא נמצא בחלק הקדמי של הפרה (משמע, הנתח כשר)

נתח מספר 1 מתאים לסטייקים מכל הסוגים ומשמש לצלייה קצרה בעיקר או להכנה בגריל. מה שיפה באנטריקוט זה שהוא מתאים לכל סוגי הבישול: קצר, בינוני וארוך (ארוך כל עוד אתם דואגים לבשל בקדירה שמכוסה באלומיניום ובחום נמוך לכמה שעות). 

לקריאה נוספת על בשר מספר 1 ומתכון, לחצו כאן.

סטייק אנטריקוט
תמונה של בשר מספר 2

בשר מספר 2 –  צלעות

מוכר גם בשם: אונטריב 

אחד מחלקי בשר האהובים והמוכרים זה בשר מספר 2 – מדובר בנתח שמחבר את הצוואר לבשר מספר 1 (האנטריקוט). אונטריב מורכב מ-2 חלקים: חלקו הראשון רזה והמרקם שלו דומה מאוד לחזה, אבל הסיבים שלו תמיד קצרים ודקיקים יותר. החלק השני לעומת זאת מאוד מזכיר את האנטריקוט, והרבה אנשים נוטים להתבלבל בניהם. 

האונטריב הוא בשר מאוד משובח, עם טעמים עדינים. מבחינת שומן הוא שומני אך לא יותר מדי, החלק הראשון רזה יותר. אונטריב מתאים מאוד לצלייה ארוכה בקדירות, מתאים גם לטחינה. 


בשר מספר 3 – בריסקט 

מוכר גם בשמו השני: חזה.

בריסקט! 🤤 אחד הנתחים שאנחנו הכי אוהבים! הנתח ממוקם ממש מתחת לצוואר ולצלעות והוא מאופיין בעיקר בסיביו המודגשים והארוכים ויש לו נתח שומן רציני שממוקם בקצהו. הוא נחשב לנתח בעל שומניות גבוהה – לכן אם אתם בדיאטה, זה פחות בשבילכם. הוא בעל טעם ייחודי ומושלם לבישולים ארוכים בנוזלים, לעישון ואפילו כבישה. בעל טעם נפלא ומשתלב היטב בכל סוגי התבשילים.

רוצים לקרוא עוד נתח מספר 3? הכנו מדריך מפורט עם כל מה שצריך לדעת + מתכון שווה לבריסקט אגדי. לקריאה נוספת לחצו כאן.

תמונה של בשר מספר 4

בשר מספר 4 – כתף מרכזי 

בשר מספר 4 הוא נתח רחב מאוד בצד אחד וצר בקצה, מאופיין ברקמת חיבור דקיקה וכמעט בלתי מורגשת במרכז ובעל מרקם חלק למדי ובעל אחוזי שומן נמוכים.

מתאים מאוד לצלייה בקוביות ולצלייה ארוכה בנוזלים כנתח שלם. נתח זה מתאים גם לטחינה לאלו שמחפשים בשר בעל אחוזי שומן נמוכים. 

בשר מספר 5 – צלי כתף 

מכונה גם בשמות הבאים: פולייקה, צונגנבראטן

בשר מספר 5 הוא צר ומאורך. המראה שלו מאוד מזכיר כיכר לחם כשבצד אחד הבשר עבה יחסית ובצד שני דק. בנוסף, יש לו מעין רקמת חיבור שעוברת במרכז הנתח, הרקמה עבה יותר בצד העבה והיא הולכת ונהיית דקה לקראת הסוף.

נתח מספר 5 נחשב לבשר עם שומניות נמוכה, רקמת החיבור שדיברנו עליה היא חלבון (קולגן) ולא שומן כמו שרבים, אבל היא נמסה במהלך הבישול ומעניקה לבשר מרקם רך ונימוח.

מהנתחים הקלאסיים, הנפוצים והמוכרים ביותר לצלייה – בין אם בצלייה איטית בסיר, בתנור או ברוטב וגם צלייה יבשה (לתבל קצת ולעטוף היטב בנייר כסף, לשים בתנור על חום נמוך ל5-7 שעות).

לקריאה נוספת על בשר מספר 5 לחצו כאן. 

תמונה של בשר מספר 5
תמונה של בשר מספר 6

בשר מספר 6 – פילה מדומה

מוכר גם בשמו: פאלש פילה

למרות השם המטעה, אין קשר בין פילה מדומה לפילה. המראה של הנתח הזה הוא גלילי. הוא דק בצד אחד וממוקם בכתף של הבהמה. הנתח עצמו חלק לגמרי ומאופיין בעורית דקיקה שמקיפה אותו, סיבים קצרים למדי. בשר מספר 6 קלאסי לבישול ארוך לצלייה. נפרס בצורה מצוינת.

בשר מספר 8 שריר קדמי

מוכר גם בשם: אוסובוקו, שריר הזרוע

בשר מספר 8 הוא נתח בעל מראה אובאלי ומלא ברקמות חיבור (ג’לטינים קטנים). נמצא מתחת לכתף הבהמה ומהווה חלק מהרגל. הבשר מכוסה בעורית חיצונית שקופה למחצה, המאחדת בתוכה הרבה חלקי בשר, שרובם מופרדים על ידי רקמות חיבור.

מתאים רק לבישול ארוך בנתח אחד, שלא נפרס כל כך יפה או בקוביות. בשרו רך יחסית מבין הנתחים לבישול ארוך ורקמות החיבור שבו מוסיפות לו עסיסיות וטעם בבישול.

בשר מספר 9 – אסאדו 

מוכר גם בשם: שפונדרה, קשתית, שורט-ריבס

האסאדו הוא נתח שומני אך מדהים, הוא מאופיין בעצם של הצלע – עצם מאוד דקה וארוכה. על העצם הזו יש שכבת שומן דקה ומעליה עוד בשר ואז ושוב שומן. הנתח נחשב מאוד סיבי אך עדין מאופיין בסיבים בינוניים.

בשר מספר 9 מיועד לבישול ארוך או צלייה ארוכים, הוא נחשב לנתח של אוהבי בשר אמיתיים וקרניבורים מושבעים. מדובר בנתח שמתאים מאוד לבישול בקדירות, מרקים, מצוין כבשר לחמין ומתאים לצליה ממושכת על גריל אש, או לצלייה בתנור, כשהוא מכוסה טוב ובחום נמוך לכמה שעות.

בארה”ב הוא , האסאדו נקרא גם שורט-ריבס, ושם מגישים את הנתח צלוי היטב ופריך, לרוב בציפוי רוטב ברביקיו מתקתק.

תמונה של בשר מספר 10

בשר מספר 10 – צוואר  

בשר מספר 10 הוא החלק הכי קדמי הפרה, מייד אחרי הראש והוא מתחלק לשניים: הצד הראשון, שהוא למעשה החיצוני, סיבי וקשה למדי, ההסבר לכך הוא פשוט וטמון בהתפתחות האבולוציה של הבהמה, זה היה החלק שמגן על העורף של הבהמה מפני טורפים בטבע. החלק השני בבשר משובץ בשומן, הוא רך יותר ונחשב לטעים מאוד!

מבחינת טעמים תופתעו לגלות כי דווקא הצד הסיבי יותר, במיוחד אם תבחרו לטחון אותו, מתגלה כעשיר בטעמים, מהסיבה הפשוטה שהוא נתח שעובד קשה במהלך חיי הבהמה וזורם בו המון דם. נתח זה מתאים במיוחד לצלייה ארוכה כשהוא חתוך לקוביות קטנות, לחילופין תוכלו ליהנות ממנו גם כנתחים גדולים, בתוך נוזלים. טעמו מודגש ואם תבחרו לטחון אותו גס, הוא גם מושלם להמבורגרים.

בשר מספר 11 – סינטה

מוכר גם בשם: מותן, סירלוין, רוסטביף

בשר הסינטה, הוא למעשה הנתח הראשון שנמצא בגב הבהמה ששייך לחלק האחורי. נתח מספר 11 הוא רך וחלק יחסית. המראה שלו מאופיין במראה חלק יחסית עם נתח שומן עליון. בצד שלו עובר גיד אשר הקצב מחויב להסיר אותו, שכן הוא קשה מאוד ולא טעים בכלל. 

הסינטה הוא נתח שמתאים לשיפודים או פשוט לסטייקים, שניצילים ואפילו קרפצ’יו. 

 

 

תמונה של בשר מספר 11
פילה מניון - האחים אהרון

בשר מספר 12 – פילה

מוכר גם בשם: מותנית, טנדר-לוין, פילה מיניון

הפילה הוא נתח דק  למדי. בצד אחד הנתח דק ובצד שני עבה. הוא ממוקם ממש במרכז הבהמה, ישר אחרי הסינטה. מדובר בנתח פנימי יחסית ואולי תופתעו לגלות שהוא נחשב לאחד הנתחים הכי רכים בפרה עם אחוזי שומן מאוד נמוכים. 

הפילה מושלם לסטייקים, כאשר מהחלק המרכזי מכינים את השאטו בריאן האהוב…ומהקצוות אפשר להכין מגוון מאכלים קלאסיים, כמו לדוגמה הסטרוגנוף. בשר מספר 12 מתאים במיוחד להקפצה, צלייה קצרה או קרפצ’יו.

אגב, כדאי לדעת שהוא מתאים גם לצלייה בנתח אחד בתנור, אבל שימו לב! בתנאי שהצלייה תהיה קצרה מאוד. זאת, בשל היותו נתח רך ורזה וזה גם אחת הסיבות שהוא מתאים מאוד לבישולים קצרים ולאידוי.

בשר מספר 13 – שייטל

מוכר גם בשם: כנף העוקץ, ראמפ-סטייק

השייטל, בשר שתפס תאוצה בשנים האחרונות הוא נתח אחורי משוק הפרה. הוא נתח שמאופיין במראה דק בצד אחד, הוא נראה כמו מעין מימייה. השייטל הוא בשר רך בעל סיבים קצרים וטעם מדהים. נתח מיוחד מאוד שמתאים גם לצלייה קצרה והקפצה. אפשר גם להכין ממנו צלי אבל בישול ארוך מדי לא מתאים לו בגלל אחוזי השומן הנמוכים. אם מיישנים אותו כראוי, הוא יהיה מושלם גם לסטייקים, לשיפודים או לצלייה יבשה בתנור. 

לקריאה נוספת על בשר מספר 13 או השייטל לחצו כאן. 

תמונה של בשר שייטל טרי
תמונה של אווזית טרי

בשר מספר 14 – אווזית

מוכר גם בשם:  אווזית / אגוז, נוס

נתח מספר 14 הוא פחות מוכר ופופלרי בארצנו הקטנה. מדובר בנתח עגלגל, מאורך מעט, מאופיין באחוזי שומן מאוד נמוכים. זה הוא חלק חיצוני וממוקם באחורי הפרה, כחלק מהשוק. הנתח לא שמן בכלל, הוא רך יחסית ומאופיין בסיבים קצרים. נתח מספר 14 מתאים לבישול בינוני-ארוך בקוביות.  אם הקצב יחתוך ממנו את הנתח המרכזי הנראה כמו כדור, הוא יהיה נפלא לבישול כנתח אחד. 

בשר מספר 15 – צ’ך

מוכר גם בשם:  ירכה, צ’אק

נתח אחורי משוק הפרה. הוא מתאפיין במראה המיוחד עם השומן בצד אחד ובפנים הוא רזה וחלק. לאורך בשר חוצה גיד שחייבים להוריד בקצביה שכן הוא נחשב קשה מאוד ולא אכיל. נתח בעל סיבים בינוניים, נחשב עסיסי ומשובח. מתאים מאוד לצלייה או בישול ארוכים בקדירה. 

תמונה של בשר צ'אך טרי

בשר מספר 16 – כף

בשר מספר 16 הוא נתח מאוד גדול שגם נמצא בשוק הפרה. הנתח מאופיין באחוזי שומן נמוכים הנמצאים ב”מכסה” המכסה אותו. לרוב מורידים אותו לפני שהוא מגיע לקצביה. הוא בעל סיבים ארוכים, שנותנים לו טעם מאוד מיוחד ועשיר. אם פורסים אותו דק, תיהנו מנתח רך מאוד. 

הנתח מתאים לצלייה קצרה, לשניצלים ואפילו אם חותכים אותו נכון אפשר להכין ממנו קרפצ’יו. 

בשר מספר 17 – פלדה

מוכר גם בשם: רפאלי, מתאמרי, כְּסָלִים

זה אולי יישמע לכם מוזר, אבל נתח מספר 17 מזכיר במראהו וילון כי הוא עבה בצד אחד ודק בצדו השני. מדובר בנתח מאוד שומני. נתח המאופיין בסיבים מודגשים, בעל טעם חזק ומיוחד.

בשנים האחרונות הוא חזר להיות פופולרי בגלל ששפים ובשלנים חובבים מחפשים אחר נתחים מיוחדים ולא שגרתיים והוא עונה על הצורך הזה. בשר מספר 17 מתאים כבשר לגולאש.

תמונה של בשר מספר 10
תמונה של בשר מספר 4

בשר מספר 18 – שריר אחורי

מוכר גם בשם: אוסובוקו, פולי, קצ’לקה

נתח אליפסי או אובאלי, הוא רחב מאוד במרכז וצר בקצוות. נתח מספר 19 הוא נתח שמזכיר מאוד את בשר מספר 8  אבל מאופיין בפחות רקמות חיבור. הוא נתח מאוד טעים, רך ועסיסי. מתאים במיוחד לבישול ארוך או לצלייה בקוביות. 

בשר מספר 19– וייסבראטן

מוכר גם בשם: ראש ירכה, לוקוס

נתח מספר 19 הוא אחד הנתחים המעניינים. הוא חלק ומגיע במעין צורת גליל. הוא נקי משומן, אבל כן חשוב לקחת בחשבון שיש לו  שכבת שומן חיצונית דקה בצד אחד. הנתח מתאים במיוחד לבישול ארוך בנוזלים בקדירות או במרקים.

תמונה של בשר מספר 1

איך לבחור את סוגי הבשרים ומה חשוב לקחת בחשבון? כמה טיפים מהאחים אהרון...

אז עכשיו כשאתם יודעים כיצד לבחור סוגי בשר לפי מספרים, חשוב שתהיו מודעים גם לאיך לבחור את הנתחים שלכם נכון. כיום יש אינספור קצביות שמציעות לכם שירותים, יחד עם זאת – יש סיכוי שאחרי המאמר הזה תגלו שמעטים מהם מספקים לכם באמת בשר איכותי, משובח וטריץ הנה כמה טיפים מאיתנו:  

#1 תוודאו שיש מבחר ומגוון הבשרים

לא בכל אטליז בתל אביב תוכלו למצוא מגוון רחב של בשרים, לצורך העניין – יש סוגי בשר יותר “נדירים” שרק קצביות מסוימות מביאות. לצורך העניין, אם תלכו לסופר השכונתי הקרוב, או אפילו לקצב לא מומחה, סביר להניח שתמצאו אצלם מגוון מאוד מצומצם של חלקי פרה, מה שבסופו של דבר עשוי להגביל אותכם (ולבאס!) ברגע הקנייה. אם אתם מחפשים אחר נתחים ייחודיים, בקצבייה של האחים האהרון תוכלו למצוא מבחר רחב של סוגי בשר פרה ותוכלו לבדוק בקלות את מצב המלאי דרך האתר או פשוט לדבר איתנו בווטסאפ 😊

#2 טריות, טריות, טריות

אז עם כל הכבוד שאתם רוצים לבחור סוג הבשר הכי מושלם לארוחה שלכם, יש פרמטר נוסף שהוא חשוב מאוד ואסור להתפשר עליו, וזה כל נושא הטריות. רוב האנשים לא מומחים בתחום הבשר, ולפעמים, גם בשר שנראה לנו בעין “טרי”, למעשה רחוק מלהיות כך. במילים אחרות, בשר טרי זה לא רק עניין של ריח (אם אתם חושבים שריח נורא זה הסימן היחידי זו טעות נפוצה, זה כבר שלב מתקדם מאוד). בדיוק בגלל זה, חשוב שתלכו תמיד לקצבייה אמינה עם מוניטין חיובי, כזו שאתם יכולים לסמוך עליה בעיניים עצומות. אחת הדרכים הטובות ביותר להבין אם הקצביה שלכם משתמשת בבשר טרי זה לבדוק עם הקצב שלכם מאיזה בית גידול הם מביאים את הבשר שלהם, מהסיבה הפשוטה שבישראל יש בתי גידול טובים ומקצועיים שידועים בתור אלה שמגדילים את הסיכוי לבשר טרי ומשובח. בנוסף, ככל שהקצבייה שלכם יותר אהובה, וותיקה ופופולרית בקרב הקונים – זה יעיד הרבה על אופי המקום.

 

מהם הסימנים שיכולים להעיד על בעיה בטריות הבשר?

יש מגוון רחב של סימנים מחשידים ודגלים אדומים לבשר לא טרי. סימני הפשרה על גבי בשר שהוקפא ואחר כך הופשר, שכבת קרח על גבי הבשר. כמו כן, צבעו של הבשר יוכל לספר לכם הרבה על הטריות שלו. לצורך העניין, צבעים כהים של הנתח יכולים להעיד על תהליך חמצון של הברזל – שלב בו הבשר שלכם מאבד את הטריות ובמקרים מסוימים אף יכולים להעיד שהוא מתקלקל. הסתכלו גם על שכבת השומן, אם היא צהבהבה סימן שהבשר כבר עבר תהליך חמצון, ואם ירקרק אז זה כבר סימן גרוע מאוד של פטריות ושמרים. בכל הנוגע לטריות של הבשר לא משחקים – קונים רק בקצביות אמינות.

#3 ידע של בעל המקצוע שעומד מולכם

אז למרות שעכשיו יש לכם את כל הידע הדרוש כדי להבין איזה נתח אתם צריכים לבחור בהתאם לשימוש, שימו לב שעדיין יש המון דברים שאתם לא בטוח יודעים ולא תכירו את ההבדלים בין הנתחים, או מתי עדיף סוג בשר מסוים על אחר. זו הסיבה, שאתם תמיד תרצו לפנות לקצביה עם אנשי מקצוע מיומנים, שיוכלו לעזור לכם ולענות לכם על כל שאלה. בסופו של יום, למרות שבאתר שלנו תוכלו לקבל המון מידע מעניין וטיפים על בשרים – אין כמו ידע של איש מקצוע מיומן שיוכל לחלוק איתכם אינספור טיפים נפלאים על עבודה נכונה עם בשר, בחירה מדויקת ועוד.

#4 רישיון עסק – האם מותר למכור את חלקי הפרה

לצערנו, לא כולם מודיעם לזה, אבל כל קצביה בישראל חייבת להיות עם רישיון עסק. הרבה אנשים מתפתים לקנות את הבשרים שלהם בזול ולא בודקים את הפרט החשוב הזה. אנחנו מפצירים בכם לבדוק ולבקש לראות תעודה. רוב האטליזים יציגו תעודה כזו בפרונט, אבל אם אין כזו זה צריך להדליק לכם את כל הנורות האדומות. אטליז שאינו מציג רישיון עסקי לרוב לא יעמוד בתנאים המחמירים הנדרשים כדי להבטיח את טריות הבשר וכל ענייני התברואה והיגיינה. בבתי עסק עם רישיון, מגיע תברואן מוסמך מטעם משרד הבריאות שמבצע בדיקות תקופתיות לקצביה על מנת לוודא שעומדים בכל התנאים הנדרשים. זה כולל בדיקת ציוד באטליז, אופן העבודה הכול כדי להבטיח שהצרכנים קונים בשר במקום ראוי.

#5 תעודת כשרות 

תעודת כשרות היא לא תמיד רלוונטית לכולם, יחד עם זאת אנחנו בכל זאת חיים במדינת ישראל 😊 אם הפרט הזה חשוב לכם, כדאי לבדוק מול הקצביה אם יש תעודה כזו ואם היא בתוקף. כשרות יכולה להעיד המון לטובת המקום, בין היתר על שחיטה כשרה והוגנת, על בשר שמטופל כראוי ועוד.

#6 המלצות וביקורות

כיום בעידן האינטרנט, אתם כבר לא צריכים לשאול חברים ובני משפחה על קצביה מומלצת. למען האמת, מספיק להיכנס היום לגוגל או לאחד עמודי הרשתות החברתיות של הקצבייה ממנה אתם קונים ולבדוק מה לקוחות אחרים מספרים על המקום. כך תוכלו להבטיח שאתם קונים במקום מומלץ, שמספק בשרים איכותיים ומעניק שירות אישי ונעים.

כמה מילים אחרונות,

זה היה המדריך שלנו למספרי וסוגי בשר. אנחנו מקווים שהמאמר היה שימושי עבורכם 😊 אם אתם תצטרכו משלוח של בשר, כדאי לדעת שאנחנו בקצביית האחים אהרון מספקים משלוחי בשר לכל המרכז – תל אביב, חולון, בת ים, ראשון לציון, פתח תקווה, בני ברק ועוד. אם יש לכם עוד שאלות, בקשות אנחנו תמיד זמינים עבורכם בווטסאפ, רק לחצו על הכפתור!

לוגו של האחים אהרון
רוצים לשתף את המתכון שלכם?
צרו איתנו קשר!
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
לוגו האחים אהרון

ברוכים הבאים לבית
של אוהבי הבשר בישראל.

האתר מאפשר לכם לעיין במגוון העצום שלנו, להתאים את הנתח הנכון, לבחור מתוך מגוון תערובות הבשרים, להגיע לשלמות המנה שתרצו להכין. תוכלו ליהנות מבשר איכותי מוכן לצרכים שלכם. נגיע אליכם בלי מאמץ, לבית או למקום העבודה עם שירותי משלוחי בשר שלנו! לכם נותר רק, לבחור להזמין ולהכין, די בקלות, כי את חומרי הגלם תקבלו נקיים, מסודרים, מוכנים לעבודה.

אז מה חדש??

לקבלת עדכונים על מתכונים חדשים, הנחות, הטבות ותכנים שלא תראו בשום מקום אחר, הצטרפו לניוזלטר שלנו!

מתכונים מומלצים

מתכונים פופלריים

הצטרפו עכשיו
לקבוצת הפייסבוק
של האחים אהרון.

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך