משלוחי בשר בבני ברק והסביבה

מהאטליז היישר לבית הלקוח - איכות ללא פשרות

קצבית האחים אהרון הינה קצביה בתל אביב דור שישי המציעה חוויית בשר הן כקצבית שוק והן באינטרנט. אנו מודעים לכך, שהלקוחות שלנו מעריכים איכות וזאת בשילוב הידיעה שחשובה לנו רווחתם של בעלי החיים שמהם מגיע הבשר הטרי והחופשי שלנו. אנו מתמחים לאורך שנים רבות בשיווק ומכירה של בשרים איכותיים וטריים וזאת תוך שמירה על הערכים המקוריים והמסורתיים בגישה שלנו. חשוב לנו לציין שלנו באחים אהרון חשובה רווחת החיות שמהן מגיע הבשר החופשי שלנו ואנו מספקים אך ורק נתחי בשר איכותיים, משובחים וטעימים. 

מי אנחנו?

קצבית האחים אהרון הינה קצביה בתל אביב דור שישי המציעה חוויית בשר הן כקצבית שוק והן באינטרנט. אנו מודעים לכך, שהלקוחות שלנו מעריכים איכות וזאת בשילוב הידיעה שחשובה לנו רווחתם של בעלי החיים שמהם מגיע הבשר הטרי והחופשי שלנו. אנו מתמחים לאורך שנים רבות בשיווק ומכירה של בשרים איכותיים וטריים וזאת תוך שמירה על הערכים המקוריים והמסורתיים בגישה שלנו.  

משלוחי בשר בבני ברק - טריות ואיכות לפני הכל!

גם בשנת 2023, תעשיית הבשר ממשיכה לפרוח ולצמוח בקצב מסחרר וכיום – אוהבי בשר שרוצים ליהנות מנתחי בשר טריים ואיכותיים שיספקו להם חוויה קולינרית נהדרת, מרגשת ומענגת כבר לא צריכים לצאת מהבית. למרות שאין ספק שיש אנשים שבוחרים גם היום ללכת פעם בשבוע לקצבייה האהובה עליהם ולבחור את הבשרים שהם אוהבים, כיום יש גם את האפשרות להזמין משלוחי בשר בקלות. לא רק שזה חוסך לכם המון זמן וכאב ראש שכלול בנסיעה, בעמידה פקקים ובתור – קניית בשר באינטרנט יכולה גם לחסוך לכם כסף! איך? נגיע לכך בהמשך.

איזה סוגי ונתחי בשר מובחרים אפשר למצוא בקצביית אונליין של האחים אהרון?

באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של סוגי בשרים – החל מבשר בקר, כבשר טלה, בשר כבש, אווז, הודו, בשר אורגני, בשר טחון, חלקים פנימיים, נתחי פירמיום, נתחי פנים, מיוחדת מסורת, בשר על האש ועוד. תוכלו לחפש את הבשר שלכם באופן חופשי גם בסרגל החיפוש על פי השם או המספר שלו. אם אתם מסיבה מסוימת לא מצליחים למצוא נתח מסוים, או שאתם צריכים לשאול שאלה – אנחנו זמינים עבורכם תמיד גם בווטאסאפ. 

איפה אתם עושים משלוחים בבני ברק?

אז בני ברק היא עיר גדולה למדי, קרובה לתל אביב, רמת גן וגבעתיים.  החדשות הטובות הן – שאנחנו עושים משלוחים לכל בני ברק והסביבה. זה כולל את השכונות קריית הרצוג, פרדס כץ, זכרון מאיר, רמת אהרון, נווה אחיעזר, תל גיבורים, מרכז בעלי המלאכה, נווה אוון, אור החיים, יסודות, גני גד, הפועל המזרחי ד’, הפועל המזרחי ב’, הר שלום, פסגת רחל, שיכון הסתדרות ועוד. אם אתם לא בטוחים אם אנחנו מגיעים אליכם או לא – תוכלו בכל רגע ללחוץ על כפתור הווטאסאפ ואנחנו כבר נדע להגיד לכם אם אנחנו מגיעים אליכם או לא. 

מהם היתרונות של משלוחי בשר בבני ברק?

#1 נוחות

קודם כל, עליכם להבין שהמשמעות העיקרית של משלוחי בשר בבני ברק זה שאתם לא צריכים ללכת יותר לסופר או לקצב באופן מיוחד כדי למצוא וליהנות מהבשרים שאתם הכי אוהבים. במקום זאת, אתם יכולים פשוט לקבל את משלוח בר מקורר, טעים וטרי עד הבית, מבלי שתצטרכו לרגע לעזוב את הבית שלכם. כל מה שעליכם לעשות זה להיכנס לחנות האונליין שלנו – קצביית האחים אהרון, באמצעות מחשב, טלפון או טאבלט ולהזמין את הנתחים שאתם רוצים. אנחנו כבר נדאג להביא אליכם את הבשר במהירות שיא! חשוב לציין שמלבד העובדה שאתם הולכים ליהנות מהבשר הכי טעים שאכלתם – אתם גם תוכלו לחסוך מלא זמן ולא תצטרכו להמתין בחנות, מה שיאפשר לכם להתמקד במשימות חשובות יותר, בעבודה, במשפחה או בכל פעילות אחרת שחשוב לכם. קניית בשר טרי מקצביה בבני ברק שעושה משלוחים הפכה להיות הבחירה הפופולרית והנפוצה בשנים האחרונות מהסיבה הפשוטה שמדובר באלטרנטיבה נוחה הרבה יותר מעריכת קניות בחנות.

#2 משתלם יותר

אם אתם קונים את הבשר שלכם בסופרמרקט, סביר מאוד להניח שהוא עבר כמה תחנות שונות לפני שאתם לוקחים אותו מהמקרר או מהמדף. בנוסף, ברוב הקרים – קניה בסופר יקרה הרבה יותר בהשוואה לקצבייה שעושה משלוחי בשר לבני ברק וסביר להניח גם שאיכות הבשר תהיה יחסית נמוכה, מזו שתשיגו בקצביה איכותית.

חשוב לזכור שמתי שאתם קונים בשר בסופרמרקט או בכל חנות אחרת שלא מתמחה בבשר כ- תם לא באמת יודעים איך, מתי ומאיפה הגיע הבשר. לעומת זאת, כשתאם קונים בשר אונליין, מקצביה מוכרת ובעלת מוניטין חיובי כמו אטליז האחים האהרון, אתם תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות, ושאתם תקבלו משלוח בשר איכותי וטרי שלא תוכלו למצוא בשום סופרמרקט.

 

בנוסף, חשוב לזכור שקצביה שעושה משלוחי בשר בבני ברק מסוגלת לשמור על מחירים נמוכים  ולהציע לקהל הלקוחות שלהם מחירים משתלמים וזאת מהסיבה הפשוטה שההוצאות והעלויות נמוכות יותר בהשוואה לסופרמרקט או לחנויות אחרות. עובדה זו מאפשרת לספק בשר באיכות הגבוהה ביותר במחיר נמוך יותר וזאת בשילוב חווית קנייה נוחה, קלה ומהירה יותר.  קנייה של בשר באינטרנט מקלה על הקונים לבצע השוואת מחירים של המוצרים השונים וזאת במקום לדלג ולקפוץ מחנות אחת לאחרת במטרה למצוא מבצעים טובים, הקונים יכולים למצוא את המחירים המשתלמים והטובים ביותר בקלות במחשב או באמצעות הסמארטפון שלהם.

#3 מגוון רחב של אפשרויות

כשאתם מזמינים משלוחי בשר מהקצבייה של האחים אהרון – מלבד העובדה שתוכלו ליהנות מרכישה מהירה, זולה ומספקת יותר, אתם גם תיהנו ממגוון רחב יותר של אפשרויות מבחינת נתחים, בהשוואה לחנות פיזית. אל תשכחו, שמתי שאתם קונים באינטרנט, אתם מקבלים גישה למגוון ענק של נתחים מיוחדים ומשובחים שנמצאים מכם במרחק של כמה קליקים בודדים. אצלנו, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של בשרים טובים – החל מבשר בקר, סטייקים, בשר על האש, עוף, בשרים אורגניים ונתחי פירמיום שלא בטוח יצא לכם להיחשף אליהם. אנחנו בטוחים שכל אחד יצליח למצוא את מה שהוא מחפש ואולי אפילו תופתעו לגלות סוגי בשרים חדשים שלא יצא לכם לטעום! הזמנה אונליין תאפשר לכם להתלבט כמה זמן שאתם רוצים ולקנות את הבשרים שלכם בלי שום לחץ והפרעות.

#4 ספונטניות, שקיפות והזמנת כמויות גדולות במחירים משתלמים וללא מאמץ

האפשרות של משלוחי בשר לבני ברק מספקת יתרונות והינה משתלמת במיוחד במידה ואתם מתכוונים לארח משפחה וחברים ומחליטים לערוך מסיבת על האש – בין אם בתכנון מראש או בספונטניות מוחלטת. במקרה שכזה, יכול מאוד להיות, שבסופרמרקטים ובחנויות הבשר לא תהיה מספיק סחורה טרייה ואיכותית ​​כדי לענות על הצורך שלכם, במיוחד אם מדובר בהזמנה גדולה של בשר. וזו הסיבה שקצביה שמספקת לכם משלוחים עד הבית עם אפשרות לרכישה אונליין הופכת לנוחה ופשוטה במיוחד. אנחנו נוכל לספק לכם בשר טרי לכל מטרה, ובמהירות! לרוב בלי מגבלה בכמויות (אלא אם מדובר בחגים, ואז תצטרכו להזמין מראש).

בנוסף, כשאתם רוכשים בשר בסופרמרקט, יש מקרים לא נעימים  בהם אתם מגלים שאחד או יותר מהנתחים האהובים עליכם אזל מהמלאי ☹ וזה ממש מבאס להגיע עד לשם ולגלות את זה. מה עושים עכשיו? איפה מוצאים את הנתח הזה? או שאולי עדיף לוותר? בחנות אונליין המצבים האלה לא קורים, כי כל המלאי שמופיע באתר קיים – ומה שלא, אז זה מצוין מראש, כך שאין שום הפתעות של הרגע האחרון.

האם משלוחי בשר בבני ברק זה בטוח?

אם עדיין לא יצא לכם להזמין בשר מהקצבייה של האחים אהרון – כנראה שיש לכם כמה שאלות, האם זה בטוח לרכוש בשר באינטרנט? ואנחנו לגמרי מבינים – אחרי הכול אתם רוצים להיות בטוחים במאה אחוז, שמה אתם מזמינים לא זמין עבורכם רק במחיר טוב, אלא גם לדעת אם באמת הזמנתם בשר איכותי, בריא שחלילה לא יגרום לאף אחד לחלות.

אז איך תדעו אם הבשר שלכם טוב כשהוא יגיע לביתכם? ראשית, נתחיל מכך שתמיד תקנו מקצביה מוכרת עם ניסיון עשיר ומוניטין (כמונו! 😊). אל תהססו להשתמש באינטרנט כדי לחפש מה לקוחות אחרים מספרים על הקצביה. אם אתם שמים לב ליותר מדי ביקורות שליליות אז וותרו על התענוג. בקצביה שלנו אנחנו יכולים להרגיע אותכם ולספר שאתם בידיים טובות. אתם תקבלו את הבשר הכי טרי, שמטופל היטב ובהתאם לכל הדרישות והתקנים. לא מאמינים לנו? היכנסו לבדוק מה הלקוחות שלנו מספרים!

בשר תמיד צריך להישלח קר או קפוא ויש לארוז אותו יחד עם מקור קר כלשהו, ​בין אם בצידנית או עם קוביות קרח מיוחדות שישמרו על טמפרטורה נכונה של הבשר.

אם אתם לא בטוחים עדיין ורוצים לשמוע הסברים מדויקים לדרך בה אנחנו מטפלים בבשר שלכם במשלוח – אל תהססו להתקשר אלינו, נשמח להסביר לכם בדיוק את כל השלבים כדי שתהיו בטוחים שהבשר שאתם מקבלים מקבל את היחס הטוב ביותר.

ברגע שהבשר מגיע אליכם – חשוב שתהיו נוכחים במקום ולא להגיע למצב בו הבשר נשאר בחוץ, שחלילה לא יפשיר או במקרה גרוע: יתקלקל. תדאגו שיהיה מישהו שיכניס את שקיות הבשר הבייתה. מה שאתם הולכים להשתמש היום או מחר: למקרר. מה שלא, למקפיא. בשר באריזה קפואה יכול להישמר במקפיא כחודשיים ולעיתים אף שלושה.

אז קדימה, זה הזמן להיכנס לקצבית האונליין של האחים אהרון וליהנות ממבחר בשרים איכותיים וטעימים. נתראה בקרוב! 

מהיום לא מחפשים קצביה בבני ברק - פשוט מזמינים בקליק מהאחים אהרון!

עם קצבית האחים האהרון, תוכלו לקבל את הבשרים הכי איכותיים עד פתח הבית. על מנת להתחיל ברכישה ובהזמנה המקוונת, פשוט היכנסו לקצביית האונליין שלנו ותיהנו משפע ומחר סוגי בשר. דאגנו לכך שהגלישה באתר תהיה נוחה וידידותית למשתמשים, ככה שתוכלו לחסוך המון זמן יקר בקניות שלכם.

קצבית האחים אהרון - מסורת של איכות כבר 190 שנה!

אם אתם מחפשים קצביה בתל אביב איכותית ובעלת ניסיון עשיר, הרי שקצבית האחים אהרון היא המקום המושלם עבורכם. אצלנו שירות, ידע, איכות וניקיון  הם אבני היסוד. הקצביה מציעה מגוון רחב ועדכני של נתחים משובחים ומוצרים באיכות הגבוהה ביותר בהם: חלקי עגל, טלה, כבש, עוף והודו, קבב והמבורגר הבית, תערובות של בשר טחון טרי ואיכותי במיוחד, נקניקיות חריפות ולא חריפות, שלל מתכונים מקוריים וייחודיים ועוד.