משלוחי ברמת גן והסביבה

מהאטליז היישר לבית הלקוח - איכות ללא פשרות

תושבי רמת גן! אם אתם מחפשים משלוחי בשר עד הבית – בכל רחוב, קומה, עם מעלית או בלי – האחים אהרון כאן בשבילכם. אנחנו אחת הקצביות הוותיקות בעיר וכדי לחסוך ללקוחות שלנו הרבה כאב ראש פתחנו משלוחי בשר לרמת גן והסביבה, כך שתוכלו מעכשיו להזמין את הבשר שאתם הכי אוהבים בקלות רבה 😊

תוכלו לבצע את הרכישה באתר במהירות וליהנות ממבחר ענק של בשרים משובחים, טריים וטעימים. לכם רק יישאר להכין את הבשר וליהנות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר שמוכנים לעבודה ולאכול מנה טעימה, ממש כמו במסעדות שאתם אוהבים.

אז, נתראה בקרוב?!

איך זה בדיוק עובד?

די פשוט, לוחצים על קליק על הכפתור הגדול למעלה “לקצביה” ומתחילים להעמיס את העגלה בכל הבשרים שאוהבים. השקענו המון מחשבה בפיתוח ועיצוב האתר כדי שללקוחות שלנו תהיה חווית משתמש לא פחות ממושלמת. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוסיף את הבשרים לעגלה, בכמות שאתם מעוניינים, לתאם זמני משלוח בקליק ומשם תעברו לתהליך תשלום מאובטח ומהיר.

רגע ומה אם יש לי איזה בעיה או שאלה על הבשרים?

אין שום בעיה עם זה – כי לא משנה איפה אתם גרים ומאיפה אתם מזמינים משלוחי בשר לרמת גן והסביבה, אנחנו תמיד זמינים בשבילכם בווטאסאפ או בטלפון, תוכלו בכל רגע ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לכם במה שצריך, בין אם זה בחירת סוג בשר, שאלה טכנית על האתר או כל דבר אחר.

למה לעשות משלוחי בשר ברמת גן עם האחים אהרון?

 #1 כדי לחסוך המון זמן וכסף

כשאתם קונים בשר באחים אהרון, אתם תוכלו לחסוך המון כסף וזמן – בין אם זה על מוצרי בשר בקר, כבש, אווז, עוף, דגים ועוד שלל מוצרים משלימים. כשאתם קונים את הבשרים בסופר לצורך העניין – הבשר שלכם עובר שרשרת ארוכה עד שהוא מגיע למקומו במקרר. זו הסיבה, שאם תשימו לב, הבשר בסופרים תמיד יהיה יקר יותר מהקצביה שלנו. כמובן, שלא נשכח את נושא הזמנים – משלוחי בשר ברמת גן מאפשרים לכם לחסוך זמן בנסיעות, בעמידה לתורים ותהליך ההזמנה נעשה במהירות ובכמה קליקים.

#2 בגלל המגוון העצום של הבשרים 

אנו באחים אהרון מספקים ללקוחות שלנו מבחר עצום של בשרים באינטרנט, מבלי להתפשר לרגע על האיכות והטריות. כל הבשרים שלנו, בין אם זה טלה, בקר אווז, כבש, הודו, בשר למעשנת ועוד נתחים מיוחדים מקבלים את היחס הטוב ביותר ונמצאים במרחק של קליק אחד עד שכל הטוב הזה יגיע אליכם במהירות הבייתה.

#3 כי זה הרבה יותר נוח  

כי מי לא רוצה להזמין בשר בנוחות מהבית, על הספה, עם המזגן? כל זה במקום ללכת להידחף בתורים, לסחוב את השקיות בחום…זו הסיבה שפתחנו את האתר, כדי לאפשר לכם לעשות את ההזמנה בנוחות, בכל זמן, בכל שעה – אנחנו כבר נדאג לכל השאר.

#4 חווית משתמש קלה ומהנה

רכישת בשר בחנות האונליין שלנו היא פשוטה למדי ונעשית בכמה קליקים פשוטים. גם אם אתם משתמשים לא מנוסים או מתקשים טכנולוגית, אנחנו בטוחים שלא תצליחו  להסתבך ולרכוש את מוצרי הבשר שאתם הכי אוהבים.

משלוחי בשר ברמת גן

האם זה בטוח להזמין משלוחי בשר ברמת גן דרך האינטרנט?

אחת השאלות שאנשים תמיד שואלים – בעיקר לקוחות שעוד לא ביצעו את ההזמנות שלהם באינטרנט זה האם כדאי ובטוח להזמין בשרים באינטרנט? אז למרות שהחשש הזה מוצדק לחלוטין, אנחנו יכולים לגמרי להרגיע אותכם שכן. הקצביה שלנו מקפידה על חוקי ברזל שכוללים תנאי בשר מדויקים, רמות היגיינה גבוהות ואריזות איכותיות רק כדי לספק לכם את הטוב (והבריא) ביותר. כל עוד אתם קונים את הבשר שלכם בקצביה מוכרת ובעלת מוניטין שיודעת בדיוק כיצד לבצע את המשלוחים ולהתייחס לכל סוג של בשר, אז אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהבשר שתקבלו הוא איכותי לחלוטין. 

מה צריך לעשות כשמשלוח ההבשר שלכם מגיע?

כאשר השליחים שלנו יגיעו אליכם עם חבילות הבשר, יש לפתוח מיד את השקיות. עדיף שתהיו בבית מתי שהמשלוח מגיע, או לפחות לוודא שיהיה מישהו אחר בבית. אל תגיעו למצב שהשליח מגיע ואין אף אחד, להשאיר בשר מחוץ לדלת ביום חם, זה רעיון רע. אחרי שפתחתם את השקיות, הכניסו את הבשרים שאתם מתכננים להכין היום או מחר למקרר. אם מדובר בנתחים מיוחדים כמו לדוגמה פריים ריב, אז כדאי להשאיר אותו על השיש במטבח כדי שיהיה בטמפרטורת החדר לפני הבישול (שימו לב, זה מנקודת הנחה שאתם מכינים אותו באותו יום ושהאזור מקורר ולא חם מדי). את שאר הנתחים תוכלו להכניס ישר למקפיא. אנחנו תמיד ממליצים לוודא שהמקפיא שלכם עובד כראוי ומכוון על הטמפרטורות הנכונות כדי להימנע מהפשרה. אם קרה מצב בו קיבלתם את הנתח הלא נכון, או שיש בעיה עם אחד הנתחים שלנו – אל תהססו להתקשר. אנחנו תמיד זמינים ומספקים שירות לקוחות מהיר עם דאגה מלאה לכל הצרכים שלכם 😊

משלוחי בשר ברמת גן - בשרי פירמיום טריים עד הדלת!

רמת גן היא אחת הערכים המרכזיות במחוז תל אביב. מדובר בעיר צעירה, צבעונית שגובלת בעיר הגדולה – תל אביב וגם קריית אונו, בני ברק, גבעת שמואל וגבעתיים. התושבים במקום נהנים מהספארי, הפארק הלאומי, אצטדיון וכמובן האוניברסיטה בר אילן. אנו בקצביית האחים אהרון מספקים משלוחי בשר לרמת גן והסביבה כולל בשכונות: בורסה, מרום נווה, שיכון ותיקים, רמת יצחק, נחלת גנים, רמת אפעל, שיכון הצנחנים, תל בנימין, תל גנים, תל יהודה הלל, הברושים, רמת חן, שיכון המזרחי, גפן, שיכון הבנים, שיכון חרות ועוד.

חשוב להדגיש שמשלוחי הבשר שלנו מבוצעים במהירות ונארזים באהבה. אנחנו תמיד מקפידים לשלוח את הבשר בתנאי קירור כך שאתם תוכלו להיות בטוחים ורגועים שהנתחים שתקבלו מאיתנו יהיה טריים ובריאים בדיוק כמו שאנחנו מתחייבים 😊 

אז למה אתם מחכים? הזמינו בשר טרי עוד היום!

אז כמו שאמרנו, קניית בשר באינטרנט יכולה לחסוך לכם המון זמן וכסף. אנו מציעים ללקחותינו מבחר גדול בשרים עם מסורת של 100 שנה. האיכות של הבשרים שלנו מתבטאת גם בנראות הטריה וגם בטעם, לא סתם כל הלקוחות שלנו תמיד חוזרים אלינו לקנות את הבשרים שלהם לאירועים, חגיגות וגם סתם בשגרה 😊

מזמינים אותכם אתכם להתחיל להסתובב באתר, לבחור בבשר שאתם אוהבים ולקבל את המשלוח במהירות, עד הדלת! אם יש לכם שאלות אתם תמיד יכולים ליצור איתנו קשר בטלפון: 03-3767277