משלוחי בשר בגבעתיים והסביבה

מהאטליז היישר לבית הלקוח - איכות ללא פשרות

תושבי גבעתיים ומחפשים בנרות קצביה במרכז שעושה משלוחי בשר מהירים ואיכותיים עד הבית? נעים להכיר 😊 אנחנו, אטליז האחים אהרון מבצעים משלוחים לכל גבעתיים והסביבה, בכל רחוב, קומה – עם מעלית או בלי, אתם תוכלו לסמוך עלינו שנגיע עם נתחי הבשר האהובים עליכם בזמן!

את הרכישה תוכלו לבצע באתר בקלות ובמהירות, וליהנות ממבחר עשיר של נתחים משובחים וטריים – החל מבשר בקר, עוף, טלה, סטייקים מיושנים, על האש וכל מה שצריך כדי שתוכלו לערוך בביתכם סעודה קרניבורית מהסרטים!

אז קדימה, היכנסו לעמוד הקצביה שלנו ואנחנו נתראה בקרוב!

 

למקרה שאנחנו לא מכירים, מי אנחנו?

הסיפור של קצביית האחים אהרון מתחיל לפני 150 שנה, בעיראק של המאה ה-19. באותם זמנים, הוקמה הקצבייה הראשונה של האחים אהרון, בשוק של שער רזי, לא רחוק מבגדד. סבא רבא, יצחק אהרון – עסק במכירת בקר וצאן לצד אחיו יחזקאל, ובחנות הסמוכה – גם יעקב, הגיס ממשפחת האם. שלושתם עבדו זה לצד זה בשוק התוסס והצבעוני של היהודים. כבר אז היינו ידועים בתור הקצביה עם הבשר, העוף והדגים הכי טריים – וכך הפך העיסוק למקצוע, ואנחנו? משפחה של מקצוענים עם המון ניסיון!

במהלך כל השנים בני משפחת אהרון סחרו בבשר טרי, עד היום שהחליטו לעלות לישראל בשנת 1950 והתיישבו בתל אביב. לא הרבה זמן אחר כך ופתחנו את חנות הבשר הראשונה. מאז ועד היום אנחנו מספקים בשר טרי לכל מרכז הארץ, עם מאות לקוחות קבועים – שחלקם ממשיכים להגיע אלינו לקצביה וכאלה שמזמינים דרך האתר שלנו 😊  

אז איך זה עובד?

תהליך ההזמנה באתר שלנו הוא פשוט פשוט, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעבור לעמוד הקצביה שלנו ולהתחיל למלא את העגלה שלכם בנתחי הבשר שאתם הכי אוהבים. אנחנו, באחים אהרון השקענו מחשבה רבה בפיתוח ועיצוב אתר כדי לספק ללקוחות היקרים שלנו את חווית השימוש המושלמת ביותר. בסיום ההזמנה, תוכלו לתאם את זמני המשלוח ומשם תעברו להליך לתשלום מאובטח ומהיר.

רגע ומה אם יש לי איזה בעיה או שאלה על הבשרים?

מובן לגמרי, בדיוק כמו שבקצביה אנחנו לפעמים רוצים להתייעץ עם הקצב ולשאול שאלה – בדיוק בשביל זה אנחנו תמיד זמינים בשבילכם בטלפון או בווטאסאפ, תוכלו בכל רגע לשלוח לנו הודעה והצוות שלנו ידאג לעזור לכם בכל מה שאתם צריכים – בין אם זה בחירת סוג בשר, שאלה או בעיה טכנית או כל דבר אחר. 

בשריים טריים ומשובחים עם משלוחים לראשון לציון

למה כדאי להזמין משלוחי בשר בגבעתיים אצל האחים אהרון?

 #1 כי אנחנו נחסוך לכם המון זמן וכסף

כשאתם קונים בשר בקצביית האונליין שלנו, אתם תוכלו לחסוך המון כסף וזמן, בין אם זה על מוצרי בשר, עוף, גבש, אווז ועוד שלל מוצרים משלימים שישדרגו לכם את חווית הבישול. חשוב להבין, שמתי שאתם קונים בשרים בסופר, אתם למעשה קונים בשר שעבר שרשרת ארוכה עד שהוא מגיע לצלחת שלכם. אבל כשאתם קונים בקצביה אמינה, אתם מקצרים את השרשרת הזו באופן משמעותי ולמעשה קונים בשר טרי ומשובח. כמובן, שלא נשכח גם את נושא הזמן – משלוחי בשר בגבעתיים יוכלו לחסוך לכם המון זמן על נסיעות ועמידה בתור ותהליך הרכישה מתבצע בכמה קליקים פשוטים.

 

#2 בגלל המגוון העצום של הבשרים

אצלנו באחים אהרון תוכלו למצוא מבחר עצום של בשרים בקצבייתה האונליין שלנו. כמה פעמים יצא לכם ללכת לסופר ולגלות שאין את הנתח האהוב עליכם? או אם אתם מהאנשים שאוהבים להתפנק בנתחי פירמיום מיוחדים, אז תדעו שאצלנו תוכלו למצוא הכול מהכול. חשוב לנו שתדעו שכל הנתחים שלנו מקבלים את היחס הטוב ביותר ואנו שומרים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר ועמידה בכל הדרישות של משרד הבריאות.

 

#3 כי זה הרבה יותר נוח 

כי אם אתם יכולים להזמין בשר מהספה עם המזגן והקפה שאתם אוהבים – למה לא? כל זה, במקום ללכת, להיתקע בפקקים, לעמוד בתורים, לסחוב את השקיות בחום או בגשם…זו הסיבה שאנחנו פתחנו את האתר הזה, כדי לאפשר ללקוחות שלנו להזמין את הבשר האהוב עליהם בכל יום ובכל שעה – אנחנו כבר נדאג להגיע אליכם.

 

#4 חווית משתמש קלה ומהנה

כמו שכבר אמרנו, הזמנת בשר בקצביית האונליין שלנו היא פשוטה ותוכלו לבצע אותה בכמה קליקים פשוטים. גם אם אתם משתמשים לא מנוסים או מתקשים טכנולוגית, אנחנו בטוחים שלא תצליחו להסתבך בתהליך הרכישה (ואם כן, אנחנו כאן בשבילכם). 

האם זה בטוח להזמין משלוחי בשר בגבעתיים?

אחת השאלות שלקוחות חדשים תמיד שואלים – זה אם בטוח להזמין בשר באינטרנט. מה…זה לא יכול להתקלקל? מה אם הבשר שיושב ברכב בפקקים? אז אנחנו לגמרי מבינים את החשש שלכם והוא מוצדק לחלוטין. עם זאת, אנחנו יכולים להרגיע אותכם ולספר לכם שאנחנו מקפידים על חוקי ברזל שכוללים תנאי בשר מדויקים, רמות היגיינה גבוהות, אריזות איכותיות – הכול כדי לספק ללקוחות שלנו את הטוב והבריא ביותר. כל עוד אתם קונים את הבשר שלכם בקצביה אמינה ובעלת מוניטין חיובי שיודעת כיצד לבצע משלוחים ולהתייחס לכל סוג של בשר – אז אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות 

מה חשוב לעשות כשבשר מגיע?

ברגע שהשליחים שלנו יגיעו אליכם עם משלוח הבשר שהזמנתם – חשוב שתפתחו את השקית בהקדם. עדיף שתהיו בבית מתי שהמשלוח מגיע, או לפחות – שתדאגו שיהיה מישהו שיוכל לקבל את המשלוח במקומכם אם אתם לא שם. אנחנו לא ממליצים לכם להגיע למצב בו השליח נאלץ להשאיר את המשלוח בגלל שאין אף אחד, זה רעיון גרוע. הכניסו אותם ישר למקרר ולמקפיא. בשרים שאתם מתכננים להכין היום או מחר – השאירו במקרר ואת השאר למקפיא.

אנחנו תמיד ממליצים ללקוחות שלנו לוודא שהמקפיא שלהם עובד כמו שצריך ולכוון אותו על הטמפרטורה הנכונה כדי למנוע מצבים של הפשרה. 

נתח מיוחד צלעות על האש

קצבייה בגבעתיים – אתם כבר לא צריכים ללכת לשום מקום

אם אתם מחפשים אחר קצביה מומלצת בגבעתיים או בסביבה, כזו שמספקת מבחר בשרים עם משלוחים עד הבית – אנחנו נשמח לעזור לכם. אז בואו נעשה קצת סדר – אנחנו, האחים אהרון אומנם לא נמצאים פיזית בגבעתיים, אבל אנחנו ממש לא רחוקים מכם, בתל אביב. אנחנו יודעים שלא בא לכם לנסוע עד ת”א בשביל בשר, ובדיוק בגלל זה אנחנו עושים משלוחים עד הבית, גם בגבעתיים. ככה תוכלו ליהנות מהנתחים שאתם הכי אוהבים – בלי לצאת מדירהה שלכם!

אז בין אם אתם מתכננים איזה ארוחת חג מפוארת, או שמתחשק לכם להכין ארוחת גורמה זוגית כמו במסעדות הטובות – אנחנו כאן בשבילכם, מוכנים לספק לכם את הבשר הכי משובח, בזמן הקצר ביותר – כל זה רק בכמה קליקים מהנייד!

איך תדעו שאתם באמת בידיים טובות בקצבייה בגבעתיים?

כשמחפשים קצביה טובה בגבעתיים – יש כמה פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון ויעזרו לכם להחליט אם כדאי לכם לרכוש מהקצבייה הזו או לא. רק שימו לב – שהפרמטרים האלה נכונים במיוחד לקניה פיזית, ופחות באונליין. אבל אם אתם מגיעים לקצביה שעומדת בכל הסטנדרטים האלה, אז דעו שאין לכם מה לדאוג בקשר למשלוחים שלהם.

צבע הבשר 

 אחד הדברים הראשונים שאנחנו ממליצים לכם לעשות כשאתם נכנסים לקצביה בגבעתיים, זה קודם כל להתבונן בבשר – הוא יכול לספר הרבה ואנחנו מיד נסביר. צבע הבשר, יכול להעיד על טריות הבשר, רק קחו בחשבון – שזה גם תלוי בסוג הבשר שאותו אתם קונים. לצורך העניין, אם בא לכם לקנות בשר אדום, אז במקרה כזה – הבשר צריך להיות בצבע כהה, אך הגוונים שלו יכולים לנוע בין סגול, אדום ואפילו חום. אם הוא בצבע חום, אל בהלה. זה רק אומר שהבשר נחשף לחמצן וכתוצאה מכך הוא שינה את הצבע שלו, אבל זה עדיין בטוח לאכול. אולי תשימו לב שהצבע של העופות משתנה, וזאת בעיקר תלוי בסוג התזונה שלהם. אבל בגדול, כלל אצבע: צבע של עוף צריך לנוע בין כחול-לבן לצהוב. אנחנו תמיד ממליצים ללקוחות שלנו לקנות עוף אורגני שלרוב גודל בתנאים טובים יותר, קיבל אוכל מזין יותר וכתוצאה מכל אלה – טעמו יהיה טוב יותר.

כמה זמן הקצביה הזו קיימת?

אנחנו אומנם לא אובייקטיבים (ויש לנו היסטוריה של 150 שנה) אבל בתכלס, אנחנו באמת ממליצים לכל אחד לבחור בקצבייה וותיקה עם ניסיון עשיר. למה? כי ככל נראה שיטות העבודה שם יעילות יותר, העובדים מנוסים, הסטנדרטים של המקום גבוהים יותר. אין ספק שגם קצביות חדשות יכולות להיות מעולות, אבל אנחנו יכולים לספר לכם שרוב הלקוחות שלנו סומכים עלינו בעיקר בגלל המוניטין העשיר שצברנו והניסיון שלנו.

תסתכלו על הביקורות של הקצביה בגבעתיים

אחת היתרונות הגדולים של האינטרנט זה שהיום אתם כבר לא צריכים לשאול רק משפחה וחברים אם הם מכירים קצביה מומלצת. היום תוכלו פשוט להיכנס לגוגל, להריץ את שם הקצביה בגבעתיים ולקרוא ביקורות של כל הלקוחות לטוב ולרע, תוכלו גם לדעת אם מדובר בקצביה יקרה, או זולה – מה היחס ללקוחות, על איכות הסחורה ועוד.

 

חפשו חיתוכים נקיים

הידעתם? שאפשר לזהות איכות של בשר רק מלהסתכל על הדרך בה הוא חתוך? סביר להניח שלא. אם אתם רוצים לבדוק שאתם בידיים טובות, שימו לב שהנתחים חלקים ובגודל אחיד. תתרחקו מבשר שנראה משונן – זה משהו נפוץ בעיקר כשקונים עופות. עוף באיכות נמוכה שלא נשחט בצורה מדויקת, יכול להעיד על כך שלא כל אמצעי הזהירות ננקטים כשמסירים את כל המפרקים והעצמות. אז אם אתם אוהבים בשר משובח, טעים ובלי עצמות קטנות שתקועות בעוף – בחרו את הנתחים שלכם מקצביה אמינה.

 

הסתכלו על מרקם הבשר

עוד פרמטר שיכול לספר לכם המון על איכות הבשר זה להסתכל על המרקם שלו הנתחים. סיבי בשר, זה משהו שנראה לעין – ואם אתם שמים לב שהם גסים, או שנתח פשוט עם הרבה סיבי שרירים גלויים, אז המשמעות במצב כזה שהבשר קשה יותר, עם הרבה טעם. נתחים כאלה, יתאימו בעיקר למטרות כמו בישול איטי על טמפרטורה נמוכה. בכל מקרה, כשאתם הולכים לקצבייה בגבעתיים, שימו לב שהבשר שם נראה מוצק ואחיד. נתחים שנראים כאילו הם מתפרקים – יכולים להעיד על טיפול לקוי של הקצב, או בגלל שהנתח פשוט באיכות ירודה. אם הבשר נראה “דביק”, אז גם כאן זה מעיד על איכות לא תקינה. סעיף זה תקף לכל סוגי הבשר – בקר, עוף או כבש.

 

מה לגבי תעודת כשרות?

אם אתם מסורתיים, דתיים או פשוט חשוב לכם שחיטה אתית וכשרה – אז בכל קצבייה שאתם הולכים לקנות בה, תבקשו לבדוק אם קיימת תעודת כשרות לעסק. תעודת כשרות מעידה המון על איכות הקצבייה, איכות הבשרים וכן על סוג השחיטה. לרוב קצביות כשרות ישמרו על סטנדרטים מאוד גבוהים.   

בשר פריים ריב מוגש עם רוטב

קצבית האחים אהרון – כשאיכות וטריות נפגשים במקום אחד

קצביית האחים אהרון מספקת משלוחי בשר בגבעתיים והסביבה. התחלנו לפעול לפני מספר דורות – זאת מתוך תחושה עמוקה של מסיקות כדי לספק לכם, הלקוחות היקרים שלנו את הבשרים הכי משובחים וטריים. מתחילת דרכנו, שמנו לעצמנו מטרה מרכזית והיא להעניק ללקוחות שירות אישי, אמין וכל זאת מבלי להתפשר על איכות. תוכלו למצוא בקצבייה שלנו מגון רחב של נתחים ועופות משובחים ולקבל אותם עד הבית! כי הנוחות שלכם הכי חשובה לנו! אתם מוזמנים להסתכל בקצביית האונליין, להתרשם  מהמוצרים שלנו ואם יש לכם שאלות – אנחנו תמיד זמינים עבורכם, אל תהססו ליצור איתנו קשר 😊  

עכשיו הגיע תורכם – מוזמנים לבצע רכישה מקוונת, ונתראה בארוחה הבאה!

משלוחי בשר לגבעתיים כאן כדי להכניס לכם קצת שקט ונחת לחיים, באמצעות האתר הפשוט שלנו –  גם אתם יכולים להזמין מוצרים איכותיים עד הבית! אתם מוזמנים לעקוף את התור, הפקקים ושאר הלחצים – בכמה לחיצות פשוטות, והמוצרים שלכם כבר בדרך!

אם אתם לא בטוחים איזה נתח אתם צריכים, האתר לא עובד לכם, או שפשוט מתחשק לכם לשאול אודות הבשר המשובח שלנו – אנחנו כאן במיוחד בשביל זה, נשמח לענות לכם על כל שאלה! אנחנו זמינים לשוחח בטלפון ואם אתם מעדיפים, אפשר גם להתכתב בווטסאפ.