משלוחי בשר בראשון לציון והסביבה

מהאטליז היישר לבית הלקוח - איכות ללא פשרות

בעבר, אם הייתם רוצים להגיע למוצרים הטריים והאיכותיים ביותר בזמן, הייתם צריכים להתהלך רגלית בין החנויות. היום, פלאי הטכנולוגיה יכולה להביא לפתח ביתנו כמעט הכול, החל מבגדים דרך מוצרי אלקטרוניקה והכי חשוב – תוצרת טרייה ואיכותית מקצביות מקצועיות עד לפתח ביתכם. כן כן, אתם קוראים נכון, תם עידן החשש שיגמרו לכם הנתחים הטובים לחג, אין צורך לרוץ לשום מקום, אפשר להזמין בשרים איכותיים ממש מהפלאפון שלכם – נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? נסו אותנו!

בשנים עברו, משלוחי בשר עד פתח הבית היו חוויה השמורה לאירועים מיוחדים או לאנשים בעלי אמצעים. אך היום, מותר לומר שהאינטרנט הפך את חיינו להרבה יותר נוחים כמעט מכל הבחינות. אם בעבר היינו הולכים עם ההורים לשוק, או מבקרים במספק קצביות כדי למצוא את הנתחים הטובים ביותר לארוחת החג –  היום אפשר לעשות הכול בלחיצת כפתור בלבד ומבלי לצאת מפתח הבית!

זה נכון, הקצבים המסורתיים הפכו לקצת יותר מודרניים, עם חנויות מקוונות המציעות את הנתחים המשובחים ביותר של בקר, עופות, כבש. כיום, קצביות מקוונות הפכו לפופולריות ביותר בקרב משפחות וצעירים רבים – זה חוסך זמן ומתח רבים הנובעים מהמתנה בפקקים, תורים ולפעמים המוצר שרוצים אוזל ברגע האחרון.

במידה ואתם תוהים האם משלוחי בשר זה הדבר בשבילכם – הדגשנו כמה מהיתרונות המרכזיים לרכישת בשרים מקוונת:

1. שירות מהיר, פשוט ונוח

רכישת הבשר מקצביה מקוונת אומרת בראש ובראשונה שאתם יכולים לעשות את הקניות שלכם ברגע שזה מתאים לכם, אין שעות פתיחה להספיק, אין צורך לעמוד בתורים והכי חשוב – נתח הבשרים האהוב עליכם מחכה שתרכשו אותו.

אחד היתרונות הגדולים ביותר בקניית בשר מקצביה מקוונת הוא הנוחות! אתם לא צריכם לנסוע כל הדרך לשוק הבשר או לקצביה כדי למצוא את הבשר האהוב עליכם. כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את מחשב הנייד או הפלאפון ולהזמין את הבשר מובחר וייחודי. כך, תוכלו לחסוך מעצכם את הטרחה ופשוט לבחור את מה שאתם מחפשים ממקום הנוחות שלכם – מהבית, מהעבודה או אפילו מבית הקפה השכונתי שלכם.

כאשר אתם מזמינים בשרים מהאינטרנט – פירוש הדבר הוא שאתם יכולים להיות בבהירות ורוגע מאחורי מסך הפלאפון שלכם. אין צורך בדלפקים מבלבלים, עמוסים באנשים ומלאים בבשרים נאים, כשאתם מאחור תוהים מה זמין אי שם מעבר לוויטרינה – בהזמנת בשר מקוונת, כל המלאי מוצג בבירור באתר האינטרנט, ממוין לפי קטגוריות וכולל תמונות ותיאורים מדויקים. בנוסף, אם אתם מחפשים נתח מסוים ולא בטוחים אם הקצב המקומי או הסופרמרקט שלכם מחזיק אותו, הרבה יותר מהיר קל ופשוט להיכנס לאינטרנט ולמצוא את מה שאתם צריכים.

 

בשר טרי של הקצביה לפני משלוח בשר לראשון לציון

2. עלות מול תועלת

זה אולי רק ניראה קל לאסוף את הבשר שלכם מהקצביה או מהסופר בזמן הקניות השבועיות. אבל כדאי שתדעו – רכישת הבשר שלכם מקצביה מקוונת יכולה לעזור לכם דווקא לחסוך כסף. תחשבו על זה, לפני שהבשר מגיע למדף הסופרמרקט, הוא בדרך כלל עובר דרך שרשרת ארוכה של ספקים בהשוואה למשלוחי בשר מקוונים, מה שמגדיל את העלות הסופית עבור הקונים. אם אתם מזמינים משלוח בשר באינטרנט, אתם מצמצמים את פערי התיווך וחוסכים בעלויות כלכליות, כמו גם בזמן היקר שלכם, ובמקביל אתם גם נהנים ממוצר איכותי יותר.

3. הבחירה הנכונה

הזמנת בשר מקצביה מקוונת כמו, קצבית האחים אהרון, מעניקה לכם גישה למגוון רחב יותר של נתחים באיכות גבוהה, מה שמקל על מציאת המוצר המדויק שאתם מחפשים עבור הארוחה שאתם מתכננים. בין אם אתם מחפשים נקניקיות בעבודת יד, בשר טחון, סטייקים או שאתם חושקים במשהו מיוחד כמו, בשר געל או צלעות טלה, תוכלו למצוא אותו ובקלות בחנות האינטרנטית.

סופרמרקטים תמיד יתנו עדיפות לרווח, מה שאומר שהם בוחנים את סוגי הבשר הכי נמכרים וממלאים את המדפים ברבי המכר של הבשרים, גם אם מדובר בבשר באיכות נמוכה. קצבים מקצועיים ומקוונים לעומת זאת, תופסים את תחום הבשרים כחוויה קולינרית ומעניינת – והתפיסה הזו מובילה לאיתור בשרים ייחודיים מחוות גידול מקומיות לדוגמה. קצביה מסוגלת לספק לכם בשר במגוון רחב של חתכים, כמו גם שירות מותאם אישית. החלק הטוב ביותר הוא, שאתם מקבלים את כל הבחירות הטובות הללו בכמה לחיצות בלבד – והבשר שלכם יגיע ישירות לפתח ביתכם מוכן לבישול.

4. ניתן לבצע הזמנות בכמות גדולה

אם החלטתם לערוך ערב על האש ספונטני עם המשפחה והחברים, ייתכן ולקצביה המקומית  לא יהיה מלאי בשרים כדי למלא את ההזמנה שלכם בכל הטוב שאתם אוהבים. זה בדיוק המקום שבו הקצביה המקוונת באה לידי ביטוי שימושי במיוחד, מכיוון שהזמנות מקוונות יכולות לספק את היצע הבשר שאתם זקוקים לו.

בנוסף, קצביות הפועלות במתכונות משלוחים מקוונים מותאמות מראש להזמנות גדולות, כך שתוכלו להיות בטוחים שיהיה לכם את כל מה שתצטרכו כדי להכין ארוחה מפוארת. אנחנו יודעים שאין דבר יותר מתסכל מלצאת לסופרמרקט או לקצביה חדורי מטרה, ולגלות שהנתחים האהובים עליכם אזלו.

5. שומרים על המסורת המקורית

על ידי קניית הבשר שלכם דווקא מקצביה מקוונת ואמינה, אתם גם משקיעים במוצרים הניתנים למעקב אחר האספקה בצורה שקופה יחסית – הבנת מקור הבשר שלכם חשובה כדי להבטיח שהוא טרי, איכותי וגודל בתנאים אתיים, כמו גם תומך בחקלאים המקומיים.

קצביה בראשון לציון– בשר שהוא חוויה קולינרית

אם אתם מחפשים אחר קצביה בראשון לציון שמספקת משלוחי בשר עד הבית, אתם במקום הנכון. אומנם אנחנו, האחים אהרון לא נמצאים פיזית בראשל”צ – אלא בתל אביב, אנחנו עדיין עושים משלוחים לכל אזור המרכז, כולל ראשון לציון והסביבה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לעמוד הקצביה שלנו, לבחור את הנתחים האהובים עליכם ולמלא את העגלה.

אנחנו יודעים שבשר מהווה חלק תרבותי במטבח הישראלי. כמעט כולם יסכימו כי תבשיל בשר איכותי זאת סיבה מצוינת להתכנס סביב השולחן. זאת אחת הסיבות שאנחנו אוהבים את העבודה שלנו – היא מגבשת ומאחדת בין משפחות חברים ואנשים שונים, אין ספק שאוכל זאת סיבה אמיתית למסיבה.

אז בין אם אתם מתכננים ארוחת חג מפוארת, או אולי התכוונתם לבשל ארוחת ערב ממש כמו במסעדות הטובות – תהא הסיבה אשר תהיה, אנחנו כאן בשבילכם, מוכנים לספק לכם את הבשר האיכותי ביותר, בזמן הקצר ביותר וללא מאמץ!

תהליך בחירת המוצרים וביצוע משלוחי בשר בראשון לציון הוא עניין פשוט מאוד – נכנסים לאתר האינטרנט המותאם לנייד שלנו, בוחרים את המוצרים שאתם רוצים, מזינים את הפרטים שלכם, משלמים ולפני שתשימו לב אנחנו כבר נהיה אצלכם!

 

ואל תדאגו, גם אם טכנולוגיה זה לא הצד החזק שלכם – אנחנו זמינים לשיחות טלפון ולהודעות ווטסאפ.

איך תדעו שאתם באמת בידיים טובות בקצבייה בראשון לציון?

ישנם כמה פרמטרים שיעזרו לכם להבין אם הבשר שאתם קונים בקצבייה הוא טוב או לא. הנה כמה מהם:

  1. צבע הבשר

הצבע הנכון תלוי בסוג הבשר שאתם קונחם. בשר אדום צריך להיות בצבע כהה, ויכול להשתנות בין סגול, אדום וחום. אם זה חום, זה פשוט אומר שהוא נחשף לחמצן. זה עדיין יהיה בטוח לאכול! אולי תשימו לב שצבע העופות משתנה מעוף לעוף אבל זה בעיקר בגלל שהתזונה שלהם משפיעה על צבע הבשר שלהם. אז, הצבע של עופות טריים יכול לנוע בכל מקום בין כחול-לבן לצהוב!

  1. הריח

לא כולם (אפילו אוכלי בשר) אוהבים ריח של בשר טרי, ולכן בשלנים ביתיים רבים מתקשים לקבוע אם הארומה שהם מריחים היא פשוט ריח תקין של בשר נא רגיל, או שהוא מקולקל. אבל ריח הוא למעשה הדרך הטובה ביותר לקבוע אם הבשר עדיין טרי. אם הריח חריף בצורה כלשהי (או מריח כמו בשר רקוב), אז תתרחקו מהקצבייה הזו ראשון לציון.

  1. חפשו חתכים נקיים

אתם יכולים בקלות לזהות בשר באיכות טובה רק מלהסתכל על הדרך בה הוא נחתך. חפשו נתחים חלקים בגודל אחיד, והתרחקו מבשר משונן. זה קורה במיוחד כאשר קונים עופות. עופות באיכות נמוכה יותר לא תמיד נשחטים היטב, מה שאומר שלא ננקטים כל אמצעי הזהירות בעת הסרת מפרקים ועצמות. אם אתם לא אוהבים עצמות קטנות בעוף שלכם, אז בחרו בנתחים באיכות גבוהה יותר, עם חתכים נקיים.

  1. הסתכלו על מרקם הבשר

אם תסתכלו היטב על בשר אדום, תבחינו בסיבי בשר. סיבי בשר גסים לצורך העניין, עם הרבה סיבי שריר גלויים, משמעותם שהבשר “קשה” יותר עם הרבה טעם. בחרו את הנתחים הללו לבישול  איטי על טמפרטורה נמוכה. בכל מקרה, כשאתם הולכים לקצביה בראשון לציון הבשר צריך להיות מוצק וצפוף. סיבי השריר צריכים להיות מגובשים היטב ולהיראות אחידים. אם הבשר נראה כאילו הוא עומד להתפרק, זה יכול להיות בגלל טיפול לקוי של הקצב או איכות ירודה. אם הבשר מרגיש לכם דביק, עדיף לא לקנות. זה תקף לכל סוגי הבשר – בקר, כבש או עוף.

 

 

אז איך עושים את זה?

  1. נכנסים לאתר – הצעד הראשון הוא להיכנס לאתר האינטרנט שלנו, ניתן לעשו זאת מהמחשב או מהפלאפון – והתחילו לטייל בין שלל המוצרים שלנו, זה הזמן שלכם לשטוף את העיניים במבחר של נתחי בשר טריים ומשובחים – בשר בקר, טלה, הודו, אווז, חלקים פנימיים ועוד שלל אפשרויות מעניינות. מלבד בשר תוכלו למצוא גם מוצרים שישלימו לכם את הארוחה, כמו תבלינים ורטבים ייחודיים. אם מצאתם משהו שמשך את תשומת ליבכם, פשוט הוסיפו אותו לעגלת הקניות שלכם. ובמידה והתחרטתם, תוכלו להוריד מוצרים לפני ביצוע הרכישה, פשוט וטוב.
  2. מבצעים רכישה – הצעד השני מתרחש אחרי שסיימתם לבחור את המוצרים שלכם ואתם מוכנים לעבור לקופה המקוונת ולשלם – בשלב הזה תוכלו לבחור את התאריך והשעה הנוחים ביותר עבורכם לקבל את המשלוח.
  3. ממתינים ונהנים – הצעד השלישי הוא גם המהנה מכולם, ביצעתם את ההזמנה, עכשיו אתם יכולים להוריד את המטלה הזאת מהראש ופשוט להתרגש לקראת המשלוח הטרי שעומד להגיע ממש לפתח ביתכם! לא משנה מתי בחרתם לערוך את הקניות, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את הבשר הטרי והמשובח ביותר. המשלוחים שלנו מתבצעים במהירות הבזק, בקירור השומר על טריות המוצרים, באדיבות ובשקיפות.
בשריים טריים ומשובחים עם משלוחים לראשון לציון

משלוחי בשר בראשון לציון – האם זה מומלץ?

תחום משלוחי הבשר המקוונים החל את דרכו בשנים האחרונות ומאז, מעגלי הלקוחות רק גדלים. אך יחד עם הפופולריות, עולות חששות מאנשים שטרם התנסו במשלוחי בשר בראשון לציון והם תוהים ובצדק, האם זה בטוח? התשובה הישירה היא כן, כי רק על עצמינו לספר ידענו – קצבית האחים אהרון הינה קצביה משפחתית הפועלת כבר מספר דורות בכדי לספק לקהל לקוחותיה בשרים טריים ואיכותיים שיהפכו את הארוחה שלכם לחגיגת טעמים עליזה. מעתה, אינכם מוכרחים להגיע עד אלינו, הבשרים המובחרים ביותר שלנו יכולים להגיע ממש עד לפתח ביתכם עם משליחים המסורים שלנו, במשאית קירור השומרת על טריות המוצרים בדיוק כמו בקצביה שלנו.

המלצתינו היא, בחרו קצביה מקצועית ומהימנה, כזאת ששמה הולך לפניה – בתי עסק מהסוג הזה מבצעים את עבודתם נאמנה, מספקים בשרים טריים בקירור, תחת הקפדה על איכות המוצרים.

איך הבשר נשלח?

כל משלוחי הבשר שלנו ארוזים בצורה מקצועית וסטרילית, כאשר כול סוגי הבשרים סגורים היטב וארוזים בנפרד – כך שברגע שתקבלו את המשלוח תוכלו לאחסן אותו מייד במקרר ממש כמו שהוא, או להשאיר אותו בחוץ אם אתם מתכוונים לצלות אותו באותו הערב. משלוחי הבשרים שלנו מתבצעים בקירור, תחת הקפדה על תנאי היגיינה מחמירים.

המשלוח הגיע! מה עושים עכשיו?

ראשית, חשוב מאוד לדאוג שיהיה מישהו שיקבל את המשלוח ויטפל בו, אתם לא רוצים שהבשר היקר שלכם ייפול טרף לחתולים, או גרוע מכך, יתחמם יתר על המידה ויתקלקל. שנית, כדאי להתחיל למיין את הבשר – אם יש נתחים שאתם מתכווני לבשר עוד באותו היום, אז כדאי שתניחו אותם בחוץ שיתחממו ויגיעו לטמפרטורת החדר. את שאר הבשרים כדאי שתשמרו בקירור או בהקפאה עד השימוש. כמובן שבמידה ונתקלתם בפגם באחד מהנתחים שלנו, אתם מוזמנים להתקשר אלינו ונשמח לפתור כל בעיה.

קצבית האחים אהרון – כשאיכות וטריות נפגשים במקום אחד

קצבית האחים אהרון החלה לפעול לפני מספר דורות, מתוך תחושת מסירות קהילתית לספק לכם, לקוחותינו היקרים את מיטב הבשרים הטריים ביותר. עוד מתחילת דרכינו, שמנו לעצמינו למטרה, להעניק שירות אדיב ואמין מבלי להתפשר על האיכות. תוכלו למצוא בקצביות שלנו מגוון בשרים ועופות משובחים – ולקבל אותם היישר אל פתח ביתכם! כי הנוחות שלכם חשובה לנו. אתם מוזמנים להציץ באתר האינטרנט שלנו, להתרשם מהמוצרים ואם יש לכם שאלות, אנחנו כאן למענכם.

עכשיו הגיע תורכם – מוזמנים לבצע רכישה מקוונת, ונתראה בארוחה הבאה!

משלוחי בשר לראשון לציון כאן כדי להכניס לכם קצת נחת לחיים, בעזרת אתר נגיש ופשוט גם אתם יכולים להזמין מוצרים איכותיים עד הבית! אתם מוזמנים לעקוף את התור, הפקקים ושאר הלחצים – בכמה לחיצות פשוטות, והמוצרים שלכם כבר בדרך!

אם אתם לא בטוחים איזה נתח אתם צריכים, האתר לא עובד לכם, או שפשוט מתחשק לכם לשאול אודות הבשר המשובח שלנו – אנחנו כאן במיוחד בשביל זה, נשמח לענות לכם על כל שאלה! אנחנו זמינים לשוחח בטלפון ואם אתם מעדיפים, אפשר גם להתכתב בווטסאפ.