חל

משלוחי בשר ביהוד והסביבה

מהאטליז היישר לבית הלקוח - איכות ללא פשרות

תושבי יהוד? מחפשים קצביה בסביבה? או שאולי בא לכם פשוט שהבשר שאתם הכי אוהבים יגיע אליכם עד הבית? יש לנו חדשות טובות! אנו, בקצביית האחים אהרון עושים משלוחי בשר ביהוד ובסביבה! כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס עכשיו לקצביית האונליין שלנו (לחצו על הכפתור הצהוב למטה) ולבחור את הנתחים שאתם הכי אוהבים! אנחנו נדאג לכל השאר 😊 אז קדימה, למה אתם מחכים?

אחרי יום ארוך בעבודה, במשרד או בלימודים – הדבר האחרון שבא לנו לעשות זה לתפוס את הארנק, המפתחות ולצאת לקצביה ביהוד או גרוע מכך, לנסוע במיוחד לאחת הקצביות בערים השכנות. הפקקים שמחכים בדרך, מציאת החניה ושלא לדבר על התורים הארוכים בקופה – ואפילו לא הזכרנו את העובדה שהרבה פעמים מבחר הנתחים בקצבייה המקומית או בסופר פשוט דל ☹ למרבה המזל, אתם כבר לא צריכים להתאמץ כל כך – אצלנו תוכלו להזמין מגוון ענק של נתחים בפשטות, מהבית/המשרד/הספה ואנחנו נדאג להביא לכם את המשלוח בשיא המהירות ועד הבית! קליק אחד והמשלוח אצלכם!

מי אנחנו?

נעים להכיר, אנחנו קצביית אחים אהרון, בין הקצביות הוותיקות בתל אביב (כבר דור שישי!) ואנו מספקים שירותים גם מהאטליז שלנו וגם באינטרנט. לאורך השנים צברנו מוניטין, ניסיון והצלחה וכיום אנחנו מספקים בשר ללקוחות פרטיים ועסקיים. שביעות הרצון של הלקוחות שלנו היא שמכווינה אותנו ואנחנו גאים לספק לכם את הבשרים הכי איכותיים וטריים שיש.

משלוחי בשר ביהוד והסביבה עם האחים אהרון - בשר פירמיום עד הדלת

אז אתם מחפשים מקום טוב להזמין ממנו בשר משובח – בשר שראוי לארוחת ערב חגיגית, או אולי להכנת מנה מטורפת כמו במסעדה ההיא שאכלתם, או סתם כי בא לכם להתפנק עם ארוחה בשרית שווה. לא משנה מה הסיבה שלכם – היום אתם כבר לא צריכים לחפש רחוק. שירותי משלוחי בשר ליהוד של האחים אהרון נועדו להביא לכם מגוון עצום של בשרים איכותיים: החל מנתחי סטייקים מיוחדים, בשר על האש, כבש, עוף ועוד – בלי הטרחה של לצאת מהבית!

בנוסף, כדאי לדעת כשאתם פונים אלינו להזמין בשר – אתם יכולים להיות בטוחים שמוצע לכם המבחר הטוב ביותר שאפשר ובמחירים הכי משתלמים. המשלוחים שלנו מהירים ותהליך ההזמנה באתר הוא פשוט ונוח למדי. 

אז איך זה עובד?

כמו שכבר כתבנו, תהליך ההזמנה אצלנו הוא פשוט ונוח למדי – ובכל מקרה, אם מסיבה כלשהיא אתם מרגישים שהסתבכתם, אנחנו באחים אהרון תמיד זמינים בשבילכם בטלפון או בווטאסאפ.

אז איך מתבצעת ההזמנה?

שלב ראשון: את ההזמנה תוכלו לעשות דרך הטלפון או המחשב. פשוט תתחילו להסתובב בחנות האונליין שלנו ועיינו במגוון הענק של הנתחים שלנו – תוכלו לבחור לפי קטגוריות – נתחי טלה, הודו, אווז, נתחי על האש, פנים ועוד. תוכלו להוסיף את מה שאתם אוהבים לעגלת הקניות.

בשלב הבא – לאחר שתהיו מרוצים מכל הבחירות המצוינות שלכם, תעברו לקופה ותעשו את ההזמנה. זה הרגע בו תוכלו לבחור את התאריך ושעת המשלוח כדי להבטיח שאתם מקבלים את משלוח הבשר שלכם בדיוק בזמן.

והנה הגענו לשלב האחרון! אם חשבתם כמה ההזמנה הייתה קלה, אתם הולכים להיות בהלם מכמה השלב האחרון שפוט. עכשיו אתם יכולים לקחת נשימה עמוקה, להתפנות לדברים החשובים לכם ולהמתין שההזמנה תועבר אליכם עם השליח שלנו. המשלוחים שלנו מהירים ומגיעים אליכם עד הדלת. כל משלוח מבוצע עם מקסימום מסירות, וכל הבשרים נארזים כראוי ונשמרים בקירור לאורך כל הדרך, ככה שתאם יכולים להיות רגועים שתקבלו משלוח בשר איכותי וטרי!

 

משלוחי בשר ביהוד – האחים אהרון מגיעים לכל מקום ובכל מזג אוויר!

יהוד היא עיר במזרח בקעת אונו, במחזור מרכז. היא בית של כ31 אלף תושבים והיא קרוב לפתח תקווה, ראשל”צ, ת”א, בני ברק. מדובר באזור פסטורלי למדי ואנחנו באחים אהרון מגיעים עד לשם כדי לתת לכם משלוחי בשר משובחים. בין השכונות שאנחנו מגיעים זה נווה אפריים מונסון, קרית הסביונים, קרית ביאלסטוק ועוד.

האחים אהרון כחברה בבעלות משפחתית כאן כדי להעניק לכם את הבשרים המשובחים ביותר לכל הארוחות שלכם. במהלך כל שנות פעילותנו אנו מעניקים שירות לקוחות שאין שני לו על ידי כך שאנחנו שמים את הלקוחות שלנו במקום הראשון. 

קצביה ביהוד עם משלוחים

אם אתם מכורי בשר מושבעים ומחפשים קצביה מומלצת באזור יהוד שמספקת נתחי בשר איכותיים בלבד – אתם במקום הנכון! גילוי נאות: אנחנו לא יושבים ביהוד, אלא בתל אביב, אבל כאמור, כן המשלוחים שלנו מגיעים ליהוד. הקצביה שנו הפכה במהלך השנים למוקד עליה לרגל בקרב המון אנשים בארץ. מגיעים אלינו מהצפון הירוק ועד הדרום – ככה זה עסק משפחתי עם מוניטין של כמעט 200 שנה (תוכלו לקרוא על ההיסטוריה שלנו בעמוד האודות). 

כדאי לדעת:

אנחנו מספקים סחורה גם ללקוחות פרטיים וגם לקוחות עסקיים – לרבות  מסעדות מוכרות, חברות קייטרינג, אולמות אירועים ועוד. כל הלקוחות שלנו ללא יוצא מן הכלל מקבלים יחס אישי, סבלני עם הסברים מפורטים על כל סוגי הבשר. בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו רטבים מצוינים לבשר, אלכוהול שיבוא מדויק ליד ותערובות תבלינים נפלאים.

למה להזמין משלוחי בשר אצל האחים אהרון?

#1 נמסר ישר עד דלת ביתכם

הזמנת משלוח בשר מהאחים אהרון היא הדרך הקלה ביותר לקבל בשר באיכות גבוהה בנוחות מהקצבייה ישר לדלת שלכם, כך שתוכלו לבטל את כל מה שכרוך בנסיעה לסופר או לקצביה, עם הבשר שמתחמם ברכב, המתנה בתורים, פקקים ועוד. עם המשלוחים שלנו, תוכלו להזמין את הבשר בקלות ולקבל אותו במהירות ובמקסימום נוחות עד הבית!

#2 מבחר פרימיום

אטליז האחים אהרון עובדים עם הספקים הטובים והאיכותיים ביותר של בשר. לכן, רק מסיבוב בקצביה שלנו תוכלו להבחין שהמבחר שלנו הוא עצום, ייחודי ועם נתחי פירמיום מיוחדים שלא תמצאו בכל מקום. הלקוחות שלנו נהנים ממגוון סוגים של בשר בקר, בשר על האש, מארזים מיוחדים, בשר פנים, טלה, עוף, בשר אורגני ועוד – והכול באיכות הגבוהה ביותר!

#3 חסכוני – גם בזמן וגם בכסף!

אנחנו כבר מזמן יודעים, שזמן ואנרגיה בסוף מתורגמים לכסף, כשאתם בוחרים לעשות הזמנה אונליין של בשרים, לא רק שזה חוסך לכם כסף אלא גם המון אנרגיה, שזה ללא ספק מצרך חשוב לחיים. הבשר שמסופק מהקצביות המקוונות עובר הרבה פחות ידיים עד הרגע שהוא מגיע לביתכם. המשמעות היא שזה חוסר לכם הרבה עלויות שכרוכות בהובלה, בתשלום לעובדים, מיסים ועוד מהון תוספות שאתם לא תמיד לוקחים בחשבון כשאתם הולכים לקנות בחנות פיזית.

חשוב להבין, שהחיסכון בעלויות הזה לא בא על חשבון האיכות אלא בדיוק ההפך! כשאתם מזמינים משלוחי בשר, הקצבים שלנו דואגים לבחור עבורכם את הנתחים הכי משובחים וטריים, אתם לא צריכים להתפשר בשאריות שנותרו בויטרינה בסוף היום, אלא ליהנות מהטוב ביותר.

#4 זמינות ונגישות גבוהה יותר

כשאתם בוחרים לעשות משלוחי בשר מאטליז אחים אהרון, אתם בוחרים באיכות ובמגוון – כל הנתחים האיכותיים ביותר יהיו מוצגים לנגד עינכם. לא רק מבחר חלקי, או מה שנשאר אחרי יום עמוס בקצביה. תוכלו לראות בכל רגע את כל הסוגים, הגדלים והכמות. כל מה שעליכם לעשות הוא להתחיל לשוטט באתר שלנו, לבחור במשקל ולבצע את ההזמנה בקליק! בנוסף, אם אתם נתקלים בכל בעיה או שאלה – אנחנו זמינים עבורכם גם בפלטפורמת האונליין, אפשר ליצור איתנו קשר באמצעות הווטסאפ, או פשוט לחייג אלינו, נשמח לעזור במה שצריך 😊

 

#5 אתם מקבלים את כל המידע שאתם צריכים כאן

אחד היתרונות הבולטים ביותר במשלוחי בשר בתל אביב – זה שכל המידע החשוב יהיה נגיש במרחק של קליק. אין יותר לעמוד בתור ולהתייבש שעות כדי לשאול את הקצב רק שאלה אחת. כל המידע על איך לטפל בבשר, כמה עולה, מאיפה מגיע, המשקל נמצא באתר לצד כל מוצר. כך, תוכלו ליהנות מחווית קניה מושלמת, קלילה ומהנה במיוחד.

 

#6 יותר אפשרויות ברורות והתאמה אישית

יתרון אחרון שיש למשלוחים שלנו – זה המבחר הרחב שקיים באתר, וזאת בהשוואה לאטליזים מקומיים או סופרים. לא רק שתוכלו למצוא כאן כל סוג בשר שאתם אוהבים- אתם תראו כאן גם נתחים נדירים, מיושנים, מעושנים ונתחי פירמיום שלא קיימים בכל קצבייה.

נתח של פריים ריב

האם זה בטוח להזמין בשר באינטרנט?

הרבה אנשים חוששים להזמין בשר באינטרנט – כי מה אם הוא ישב המון זמן ברכב? או מה אם לא יארזו אותו כמו שצריך? אחרי הכול, בשר זה בין המוצרים הרגישים ואנחנו רוצים לדעת שמתייחסים למשלוח ברצינות. אז כאן אנחנו יכולים להרגיע אותכם – על אך שמדובר בחשש מוצדק לחלוטין, הקצביה שלנו שומרת על תנאי בשר גבוהים ורמות היגיינה ואריזה עם אפס פשרות. אנו מודעים לסיכונים וחשוב לנו לספק ללקוחות את הטוב ביותר!  כל עוד אתם משתמשים בחברת משלוחי בשר מוכרת, בעלת מוניטין – שיודעת בדיוק מה היא עושה, שזה אומר אחסון בשר ראוי, שינוע בשר בקירור –אתם יכולים להיות רגועים.  

מה לעשות כשהבשר שלכם מגיע?

כאשר הבשר מגיע לדלתכם, עליכם לפתוח את החבילה מיד. כלומר, תדאגו להיות בבית, או לפחות שיהיה מישהו שיוכל לקבל את המשלוח ולהכניס אותו ישר לקירור! אם אתם הולכים להכין היום משהו עם הבשרים שלכם – אז השאירו אותם במקרר. שימו לב, אם אתם מזמינים בשרי פירמיום כמו לדוגמה פריים ריב ומתכננים להכין משהו באותו ערב, אז במצב כזה ממליצים להשאיר אותו בחוץ כדי שיהיה בטמפרטורת החדר (בקיץ יש לוודא שהחלל ממוזג). את שאר הנתחים יש לאחסן במקפיא. טיפ נוסף מאיתנו: תמיד תוודאו שהמקפיא שלכם נמצא על הטמפרטורה הנכונה.

מהיום לא מחפשים קצביה ביהוד - פשוט מזמינים בקליק מהאחים אהרון!

הזמנת משלוח בשר טרי ביהוד מעולם לא הייתה קלה יותר! היכנסו לקצביית האונליין שלנו ובחרו לעצמכם את הנתחים שאתם הכי אוהבים! תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ על נתח ליד המוצר. בנוסף, אם תרצו להכיר מתכונים חדשים, או ללמוד על טיפים להכנת כל סוג של בשר, תוכלו להיכנס לבלוג שלנו וליהנות מהמון מידע מרתק.

נתקלתם בבעיה טכנית? או שאולי יש לכם שאלה? לא סגורים איזה נתח אתם צריכים? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון או בווטאספ. נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם משלוחים מהירים עד הבית 😊