משלוחי בשר במרכז

גרים באזור המרכז ובשר זה הצד החזק שלכם? הגעתם למקום הכי נכון במזרח התיכון! האחים אהרון הגיעים אליכם בבשורה שתעשה לכם שמח בלב וגם תחסוך לכם לא מעט תיזוזים ברחובות תל אביב – משלוחי בשר במרכז! מהיום תוכלו לקבל את מיטב הבשרים והעופות הטריים, התבלינים ושאר מוצרי האיכות שאנחנו מציעים ממש עד לפתח ביתכם, ממוינים וארוזים בקירור מוקפד, אתם רק צריכים לפתוח את הדלת ולהכניס את המשלוח הביתה!

למה? כי הנוחות שלכם חשובה לנו – ונוחות מקבילה לאיכות! אז מה עליכם לעשות? פשוט להיכנס, לבחור את המוצרים שאתם אוהבים, להתרווח בספה ולהתחיל לדמיין מה לבשל עם כל טוב הזה! אתם לא תספיק לחמם את השמן במחבת והמלוח כבר יהיה בפתח ביתכם (:

בין אם אתם קרניבורים גאים שבשר מהווה חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלכם, אוהבים להתפנק פעם בשבוע על ארוחה בשרית לקראת השבת או בעלי קייטרינג – בשר איכותי וטרי יהפוך את כל הארוחה שלכם לחגיגה קולינרית ומענגת, ובניגוד לימים עברו בהם הייתם צריכים לכתת את רגליכם אל השוק הקרוב לביתכם כדי לזכות בנתחי בשר איכותיים (אם הספקתם להגיע בזמן).

משלוחי בשר במרכז – חווית קנייה מעולם אחר!

קצבית האחים אהרון המשפחתית והאיכותית מציעה משלוחי בשר במרכז שמשנים את הסיפור ומציעים לכם מציאות חדשה – אפשר לקרוא לזה הדור הבא של הבשרים, או של החיים בכלל! קראו לזה איך שאתם רוצים, זה מגיע לבד וממש עד לפתח הבית, אם תבחרו בכך.

כבר לא צריך להזדרז, לא באמצע השבוע וגם לא בימי שישי – כי בלחיצת כפתור פשוטה אתם יכולים למלא את סל הקניות שלכם בבשרים הטריים והאיכותיים ביותר! לא מאמינים? נסו אותנו!

אחת מחוויות הקניה שחלחלו לתודעת הציבור הישראלי היא קנייה מקוונת – נכנסים לאתר האינטרנט, בוחרים את המוצרים שאנחנו רוצים, ממלאים מספר פרטים כמו, כתובת וטלפון ומה שנשאר זה רק לחכות שהוא יגיע!

קצבית האחים אהרון – מספקים לכם איכות עד לפתח הבית!

לצד ההתפתחות הטכנולוגית, גם אנחנו עברנו כמה שדרוגים אותם המרוויחים הגדולים מכל הסיפור. למה? החנות המקוונת שלנו מציעה את מיטב הנתחים המשובחים ביותר – עופות, בשר בקר, כבש ועוד שלל מטעמים שיהפכו את הארוחות הפשוטות ביותר לרמה של מסעדת שף, במשלוח מהיר בקירור ברמה הגבוהה ביותר והכל בלחיצת כפתור פשוטה. ואם תעקבו אחר המתכונים שמתפרסמים באתר שלנו תגלו את הטיפים והסודות הקולינריים הטובים ביותר לבישול וצליית בשרים.

מהרגע שהקצביה שלנו פתחה את הדלתות לראשונה, אי שם בשנת 1824 בעיראק (כן אנחנו עתיקים), אבן היסוד שהנחתה את הפעילות שלנו הייתה לספק את התוצרים האיכותיים ביותר לקהל הלקוחות שלנו, המשנו את המסורת פה בישראל עד עצם היום הזה, ואנחנו מתכוונים להמשיך לספק לכם את הטוב ביותר כל עוד כוחנו במותנינו! 

כמובן שאם מתחשק לכם לחוות קצת מן האותנטיות, תוכלו למצוא אותנו בין סמטאות שוק התקווה הססגוני של דרום תל אביב, גם שם נשמח לסייע, לייעץ ולהעניק לכם את השירות הטוב ביותר!

למה כדאי לכם להתחיל להזמין משלוחי בשר במרכז?

אנחנו יודעים שאנשים רבים שואלים את עצמם למה לעשו את הטרנספורמציה הטכנולוגית הזאת, למה זה טוב? אז הנה כמה מהיתרונות הבולטים שמשלוחי בשר במרכז יכולים להציע לכם:

  1. מהיר וקל!

בואו נאמר את האמת, המציאות של כולנו רצופה באתגרים. ואם אנחנו יכולים להקל על עצמינו מעט, אז למה לא? כאשר אתם רוכשים את הבשר והמוצרים הנלווים לו מהקצביה המקוונת שלנו – זה פשוט אומר שתוכלו לעשות את הקניות בזמן שלכם, בתנאים שלכם ולמעשה, מכל מקום! מהבית, מהעבודה או אפילו מחוף הים אם תרצו להגיש על גג העולם.

כן, זה גם אומר שלא צריך למהר לקבציה לפני שיגמרו הנתחים הטובים, לא לעמוד בתור ולא להיכנס למתח כל שבוע מחדש. אתם יכולים לחסוך לעצמכם לא מעט כאב ראש וריצות סביב הקניות. פשוט כנסו לאתר שלנו בכל זמן, בחרו את המוצרים – אל תדאגו גם לזה דאגנו לכם, תמצאו את כל המצרכים מסודרים יפה יפה, לפי מחלקות, כך שיהיה לכם ממש נוח. כשאנחנו מציגים את זה ככה זה נשמע לא רע נכון?

  1. חסכוני – בזמן, באנרגיה ובכסף!

אנחנו כבר מזמן יודעים, שזמן ואנרגיה בסוף מתורגמים לכסף, הבחירה לבצע הזמנה מקוונת של משלוחי בשר במרכז בשרים בהכרח חוסכת לכם לא מעט כסף וגם כוח (מצרך חשוב לחיים) הבשר שמסופק מקצביות מקוונות עובר הרבה פחות ידיים עד שהוא מגיע לפתח ביתכם, החסכון בהסעות הללו חוסך לכם, הצרכנים את עלויות ההובלה, המיסים והעובדים המתווספות למחירי הבשרים שבסופר.

החדשות הטובות באמת הן, שהחיסכון בעלויות אינו מגיע על חשבון האיכות, להיפך! כאשר אתם מזמינים משלוחי בשר אונליין, אנחנו בוחרים את הנתחים הטובים ביותר עבורכם, כן זה אומר שלא תצטרכו להסתפק במה שנשאר בוויטרינה מחוסר ברירה.

  1. זמינות ונגישות גבוהה יותר

כאשר אתם בוחרים להזמין משלוחי בשר במרכז מהקצביה שלנו, אתם בוחרים באיכות ובמגוון, מה זה אומר? כל הנתחים האיכותיים ביותר שלנו יהיו מוצגים לנגד עיניכם, לא מבחר חלקי שנשאר לאחר יום עבודה עמוס, כל הסוגים והגדלים – אתם רק צריכים לשוטט ולמצוא את מה שאתם רוצים, לבחור במשקל הרצוי ולקבל לא מעט השראה מהמבחר העשיר שתמצאו – צלעות טלה, סטייקים עסיסיים, חלקי פנים, בשר טחון וגם בשרים מיוחדים ופחות מוכרים. הכול המקום אחר, נשמע כמו חלום? אתם יכולים לצבוט את היד לגלות שזאת המציאות!

הרבה אנשים שואלים אותנו – האם בטוח בצע משלוחי בשר במרכז, או בכל מקום אחר בארץ?

בין השאלות השכיחות ביותר שאנו פוגשים הן, הם זה בטוח לעשות את זה? האם באמת נקבל מוצרים איכותיים גם אם לא בחרנו אותנו במו עיננו? ובכן, קודם כל זה טבעי ומובן – אם עדיין לא התנסיתם בהזמנת משלוחי בשר במרכז יהיו לכם לא מעט תהיות וחששות בכל זאת מדובר במהלך די חדשני. וכמו כולם גם אתם רוצים לוודא שאתם מקבלים את הטוב ביותר עבור הכסף שאתם משקיעים ובטח לא משהו שעלול לפגוע בבריאותכם.

אז מה יעזור לכם לקבל את הבטחון שאתם הולכים לקבל מוצרים באיכות פרימיום ולא פחות, ממש עד לפתח הבית?

  • קודם כל התחילו בלבחור קצביה אמינה, כשאת שאתם מכירים, או שקיבלתם עליה המלצות. אתם תמיד יכולים לשאול את גוגל אילו ביקורות יש אודות המקום הנבחר.
  • לאחר שהמשלוח הגיע אליכם, הוא צריך להיות קר מאוד או אפילו קפוא – בקצבית האחים אהרון הבשר יוצא לדרך במשאית קירור שעומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר כדי לא יהיה מקום לטעויות, אף פעם.
  • אם אתם מוצאים את עצמכם חוששים גם לאחר הבירורים, אתם מוזמנים להרים אלינו טלפון, נשמח להניח את דעתכם במקצועיות ולספק לכם את כל המידע שצריך אודות תהליך האריזה וזמני ההגעה.

טיפ קטן לסיום – לא משנה מאיפה בחרתם להזמין א הבשר שלכם, כאשר המשלוח המיוחד מגיע – הקפידו להיות נוכחים בזמן הגעת המשלוח, וודאו שכל הבשרים מגיעים סגורים היטב, כשהם קפואים או קרים מאוד.

מוכנים לבקר אותנו בחנות המקוונת שלנו? מבטיחים שזה יעשה לכם רק טוב!