איך מכינים המבורגר ביתי מושלם? כל טיפים וסודות של המומחים הגדולים

מי לא אוהב המבורגר?! בנינו מדובר בקומץ מאוד קטן של אנשים, אבל אם את או אתה כאן, סימן שאתם ללא ספק אוהבים ומחפשים דרכים לשדרג את ההמבורגר הביתי שלכם. אם נעשה להמבורגר טיול שורשים, נגלה שמקורו מגיע אלינו מגרמניה, מהעיר המבורג, שם במקור קראו ליצירת האומנות הזו סטייק המבורג. לאחר כמה שנים, מהגרים גרמנים החלו להגיע וארצות הברית ואי שם בתחילת המאה ה-19 הוא קיבל את שמו הרשמי שכולנו מכירים: המבורגר.

טוב, טוב – לא התכנסו כאן כדי לדבר על ההיסטוריה של ההמבורגר. אז נכון המנה הזו כבשה את העולם וכיום היא נמצאת בכל מסעדה, רשת מזון וכמובן כחלק ממסורת הישראלית על האש וכמובן גם העולמית – גריל וברביקיו.

מה הסוד שהופך את הקציצה הזו למשהו שמשגע את כולם, את האמת…עם כל הרקורד שלנו בבשר עדיין אין לנו מושג, מה שבטוח שכל אחד יכול אחד ואחת יכול/ה להכין המבורגר ביתי, עסיסי כזה שלא יורד ברמתו ממנת במסעדת שף. יחד עם זאת, כן חשוב להבין שלא מדובר פשוט בקציצה שצריך להשליך בחוסר רגש אל המחבת…יש סודות, יש דרכים לעשות כל דבר. במאמר הבא נבין איך בדיוק מכינים המבורגר נכון, תגלו את הסודות של הקצבים והשפים ותקבלו המון טיפים שווים. אז, שנצא לדרך?

איך מכינים המבורגר ביתי המבורגר עסיסי בלחמניה

להכין מאפס את ההמבורגר הביתי החלומי שלכם בעצמכם -מה הבונוסים?

כאשר אתם טוחנים  את בשר ההמבורגר שלכם, אתם יודעים מאיפה מגיע הבשר, בנוסף אתם שולטים בתכולת השומן ויכולים להתאים אישית את נתחי הבקר. למרות שאלו אולי נראים כמו גורמים קטנים, הם עושים את כל ההבדל בעולם. בעיקרון, טחינת הבשר מבטיחה לכם המבורגר טרי עם יחסי שומן מושלמים.

עוד בונוס משמעותי, הארנק שלכם יודה לכם! כי זה הרבה יותר זול לטחון את הבשר שלכם לעומת רכישת בשר טחון או קציצות בקר ארוזים מראש בסופר.

אה, ואיך יכולנו לשכוח, אם אתם טוחנים את הבשר להמבורגר בעצמכם, אתם יכולים ליהנות מארוחה נדירה ומשובחת במיוחד, יותר מכל מסעדת שף. כיף! הכנת המבורגר ביתי לוקחת את ההמבורגר הממוצע שלכם והופכם אותו למשהו מרהיב וליגה אחרת, מבטיחים 😉

תהיו מוכנים לכך שכל החברים והמשפחה ישאלו אתכם “מהו המרכיב הסודי שלכם”? והתשובה שלכם הולכת להיות שכל מה שעשיתם זה לטחון כמה דקות את הבשר בעצמכם. הם אולי לא יאמינו שמשהו כל כך פשוט יכול לעשות כל כך הרבה הבדל, אבל תאמינו לנו – זה כן.

אבל, לפני שאתם רצים להשתמש במטחנת הבשר שלכם, או להזמין אחת באינטרנט – בואו נעבור על כמה כללים חיוניים שיש לפעול כשמכינים בשר להמבורגר.

איך להכין בשר להמבורגרים? 🍔 התורה השלמה...

ראשית, ודאו שהמטחנה שלכם קרה. אתם רוצים שכל חלק מהמטחנה שלכם (כולל הציר, צינור, צלחת, תבנית ובורג) יהיו קרים ככל האפשר. אנחנו ממליצים לשים את המטחנה במקפיא לפחות שעה אחת לפני שאתם מתכננים להשתמש בה. יש אנשים שבוחרים להחמיר ולשים את המטחנה במקפיא ערב לפני שהולכים להשתמש בו ולפעמים הרבה לפני זה.

הפרט השני שעליכם לוודא זה שהבשר שלכם קר. לאחר שחתכתם את הבשר לקוביות, פזרו אותם באופן שווה על תבנית עם נייר אפיה והניחו במקפיא עד שהבשר יתחיל להתמצק, אך שימו לב – שלא יהיה קפוא לגמרי. משהו כמו 20 דקות עד חצי שעה, הוא חייב להיות קר!

בשלב הבא, וודאו שהערה שתתפוס את הבשר הטחון גם תהיה קרה. כדי להבטיח שהבשר יישאר מחוץ “לאזור הסכנה” הטמפרטורה בזמן הטחינה, מלאו קערה גדולה בקרח עם מעט מים. תניחו את קערה נוספת על הקערה עם הקרח והמים.

מכאן, תרצו לעבוד במהירות…אז בואו נגיד שזה לא זמן לבצע שיחות עסקיות או להתעסק בשטויות! הבשר הוא הדבר הכי חשוב כרגע 😊 אבל, טוב אנחנו לגמרי מבינים שהחיים דינאמיים. אז אם אתם חייבים להפסיק הניחו את הבשר והמטחנה בחזרה למקפיא למשך 10-15 דקות נוספות. לאחר מכן, המשיכו לטחון את הבשר שוב.

אנחנו ממליצים להעביר את הבשר דרך המטחנה פעמיים. העברתו פעמיים במטחנה תעניק לתערובת ההמבורגר שלכם את המרקם המושלם, במיוחד אם אתם מתכננים להכין אותם על מחבת פסים.

 

אולי יעניין אותכם לקרוא את הסקירות הבאות:

כל מה שחשוב לדעת על מטחנת בשר (איך משתמשים, איפה ומה קונים) > >

מחבת פסים – איך משתמשים בה נכון כמו שפים? >> 

בשר של המבורגר ביתי

איך להכין בשר המבורגר משלכם ללא מטחנה?👨🏽‍🍳

אין לכם מטחנת בשר? זה לגמרי בסדר!

ישנן שתי דרכים להכין בשר בקר טחון ללא מטחנת בשר:

 

מעבד מזון – כדי לטחון את בשר ההמבורגר באמצעות מעבד מזון, אתם עדיין צריכים לחתוך את הבשר לקוביות ולהכניס אותו למקפיא למשך 15-30 דקות לפני שתמשיכו. לאחר מכן, עובדים בשלבים מסודרים, טוחנים את הבשר עד שהוא קצוץ דק, בערך 20 פולסים. מעבירים כל אצווה של בשר טחון לתוך קערת המערבל המוכנסת לקערת הקרח.

לטחון עם היד– ממש כמו פעם 😊כדי לטחון ביד את בשר ההמבורגר שלכם, אתם עדיין צריכים שהבשר יהיה קר מאוד. אז גם כאן תדאגו להניח את הסטייקים שלכם במקפיא למשך 15 דקות לפני שתמשיכו.

איך לגרום לבשר המבורגר להיצמד זה לזה בלי בעיה?

אין דבר מתסכל יותר מקציצת המבורגר שמתפרקת ונופלת במחבת פסים שלכם או בגריל. 

עקבו אחר הטיפים הבאים כדי לעזור לבשר ההמבורגר שלכם להיצמד זה לזה בצורה מושלמת.

שמרו על הבשר שלכם קר –  ככל שקציצות ההמבורגר שלכם קרות יותר, כך גדל הסיכוי שהן יחזיקו בצורתן ויישארו ביחד. לאחר יצירת קציצות ההמבורגר, הניחו את קציצות על תבנית מרופדת בנייר אפייה והכניסו אותן למקרר למשך 30 דקות לפני השימוש.

כמה שפחות לגעת-  כשאתם יוצרים את הקציצות מהבשר הטחון, הקפידו להשתמש במגע עדין ולהימנע מעבודת יתר עם בשר.

הימנעו מהוספת נוזלים לקציצות – חומרי טעם וריח נוזליים, כמו רוטב ווסטרשייר או מרינדות יגרמו לקציצות ההמבורגר להיות משוחררות ולהתפרק. אם תרצו להוסיף רוטב או טעם נוזלי, עשו זאת לאחר שההמבורגר סיים להתבשל.

אל תהפכו את ההמבורגר שלך יותר מדי –  כאשר בשר ההמבורגר קר ומונח על הגריל הוא יחזיק היטב את צורתו. כמו כן, כשהוא מבושל, ההמבורגר יהיה מוצק. שלב הביניים הוא שהופך את ההמבורגר לרגיש להתפרקות. זו הסיבה שחשוב שתבשלו את החלק התחתון של ההמבורגר טוב לפני שתהפכו אותו! המבורגר מבושל במלואו בתחתית יעזור להמבורגר להחזיק יחד בעת היפוך!

להוסיף ביצה, אבל רק אם יש צורך מוחלט– למרות שאנחנו אישית לא תומכים בהוספת ביצה לקציצות ההמבורגר שלכם, אתם יכולים לעשות זאת במידת הצורך. לדעתנו, תוספת של ביצה פוגעת באיכות הטעם של הבשר, אבל אם אתם חוששים שהבשר שלכם עומד להתפרק, כן תוספת ביצה תוכל לעזור ותהפוך את הקציצה לדביקה יותר. יחד עם זאת, זה מעיד על כך שעבדתם לא נכון עם בשר (או שהוא לא היה קר מספיק) או ששמתם מעט מדי שומן.

המבורגר ביתי איך מכינים קציצה עם ביצה בתוך לחמניה נראה עסיסי

סוגי בשר להמבורגר וההרכב המומלץ

80/20 = בשר בקר טחון המכיל 80% בשר רזה ו-20% שומן

85/15 = בשר בקר טחון המכיל 85% בשר רזה ו-15% שומן

90/10 = בשר בקר טחון המכיל 90% בשר רזה ו-10% שומן

תכולת שומן של 25% עד 30% מסומנת כרגיל ואילו 80/20 מסומנת כבשר בקר רזה. חבילות של 85/15 ו-90/10 מסומנות כרזות במיוחד.

איזה בשר הכי טוב להמבורגרים?🥩

אמנם יש אינסוף תערובות של נתחי בקר שונים להכנת המבורגר משלכם, אבל לכל ההמבורגרים הנהדרים יש כמה דברים במשותף – מרקם, טעם ושומן.

לא משנה באיזה בשר תבחרו להשתמש בתערובת ההמבורגרים, וודאו שיש לכם 25% עד 30% שומן. כשאתם מתאימים את ההמבורגרים שלכם לפי הטעם, קחו בחשבון ש-25% עד 30% אחוזי שומן חלים על המבורגרים המבושלים ממדיום-רייר עד M. המבורגרים המבושלים עד MW יצטרכו יותר שומן (כ-40%), בעוד שהמבורגר R יזדקק פחות שומן (20%).

נתחי הבקר הטובים ביותר להמבורגרים

נתחי הבקר הטובים ביותר להמבורגרים

שפיץ צ’אק – צ’אק הוא נתח הבקר הנפוץ ביותר בתערובות המבורגרים. סטייק צ’אק משויש לכל אורכו ומאוזן היטב בטעמו עם יחס רזה לשומן. סטייק צ’אק הוא בדרך כלל הנתח העיקרי המשמש בתערובות המבורגר ומוסיפים לו נתח בשר אחד או שניים אחרים.

סינטה – סינטה זה נתח רזה יחסית של סטייק, אבל יש לו כמות משובחת של טעם. תצטרכו להוסיף לסינטה נתח בשר אחר בעל תכולת שומן גבוהה יותר, כגון צ’אק או שורט ריב.

שייטל– שייטל הוא רזה במיוחד וזול מאוד. אם אתם מחפשים להתאים את יחס החלבון לשומן שלכם או לאזן ההמבורגר שלכם מבחינת שומן, שייטל זובחירה מצוינת.

בריסקט – עם טעם בשר מובהק ואחוז שומן גבוה, הוספת בריסקט להמבורגר שלכם תייצר לכם המבורגר עשיר להפליא.

אסאדו – אסאדו הוא נתח עם תכולת שומן גבוהה וטעם עשיר, הוספת אסאדו לתערובת ההמבורגרים שלכם תייצר המבורגר טרי ונימוח להפליא.

סקירט סטייק – נתח בקר קצת יותר מיוחד עם טעם חמצמץ וחריף, נתח זה הוא בחירה טובה אם בא לכם להתפנק ולהתפרע עם ההמבורגר שלכם. 

קציצות המבורגר ביתי לפני טיגון

כל השלבים בדרך להמבורגר הביתי המושלם!

#1 למצוא קצביה טובה שאתם באמת סומכים על הבשר שלהם

האמת שהטיפ הזה נכון לכל סוג של מתכון עם בשר, אבל כן במיוחד שאתם רוצים להכין המבורגר ביתי מוצלח. תפנו רק לקצביה מומלצת שכן ככל שאיכות וטריות הבשר גבוהים יותר, כך יש יותר סיכוי שהמנה שלכם תהיה מוצלחת יותר. נתח הבשר שאתם בוחרים חייב להיות שמן, כזה שיהיה עשיר בטעמים. זו הסיבה שנתחים כמו אונטריב או צוואר שמאופיינים בטעמים חזקים נמצאים בהרבה מתכוני המבורגר בשילוב עם נתח מספר 9, אסאדו. גם שומן כבש הולך מצוין בתערובות.

#2 השתמשו רק בבשר טרי

כשרוצים להכין המבורגר ביתי מבשר איכותי, חשוב להכין אותם רק מבשר טרי, לא מיושן ובטח שלא קפוא. הסיבה לכך היא בגלל שאחרי הכול המטרה הכי להשיג המבורגר כמה שיותר עסיסי, טעים עם המון המון נוזלים טעימים. אין צורך ליישן את הבשר וחשוב לוודא שהטחינה של הבשר בוצעה כמה שיותר קרוב למועד השחיטה. בשר שמגיע מוכן בשקיות וארוז כהמבורגר זה לא ולא – קחו בחשבון שזה תערובות בשר שמזריקים להם המון מים, חומרי צבע, טעם וריכוך. אל תתפשרו על איכות הבשר שלכם, סמכו עלינו בעניין הזה.

#3 בחירת בשר נכונה

כשאתם בוחרים בשר שמתאים להמבורגר חשוב להתייחס ליחס של השומן והבשר. קציצת המבורגר עשויה מ-100 אחוז בשר, מנקודת הנחה שאתם הולכים על הגרסה הקלאסית.  ההמלצה היא לבחור בנתחים שיש להם לפחות 20% שומן ולפעמים אפילו 25%, כך תשיגו המבורגר עסיסי. הרבה אנשים מתמקדים בלבחור נתחים שנראים יפים, אבל למען זה חסר טעם כי לרוב אלה נתחים בלי הרבה שומן וכתוצאה מכך ההמבורגר שלכם צפוי לצאת יבש. נתחים שיתאימו לכם זה כתף, חזה, פלדה, צוואר, שפונדרה ועוד. מוזמנים להתייעץ עם אחד הקצבים של האחים אהרון. אין טעם להוסיף ביצים, קמח וכל מיני תבלינים. התיבול צריך להיות מזערי, נגיע לזה במשך.

#4 תיבול מינימלי 

כשאתם באים לתבל את ההמבורגר הביתי שלכם, חשוב לעשות את זה בטוב טעם כדי שהתבלינים שלכם לא ישתלטו על כל הטעם שלו. ההמלצה היא מלח ופלפל, לפני הצלייה, כך שתוכלו לשמור על כל הנוזלים במקומם בבשר.

אם אתם כאן יש מצב שיעניין אותכם לקרוא גם מתכון להמבורגר אנטריקוט מושחת 

#5 לישה ודחיסה

לפני שאתם ממהרים להפוך את הבשר לקציצה אלוהית, שימו לב שאתם מערבבים טוב טוב את הבלילה. אחר כך, יש ללוש כל כדור קציצה היטב, ממש כמו שאתם לשים כל בצק אחר. למה חשוב לעשות את זה? כי הפעולה הזו עוזרת לנו לשחרר איניזים שמשחרר בין הבשר לשומן, ככה בעצם אנחנו נמנע מצב בו ההמבורגר מתפרק במהלך הצפייה. בשלב הבא, יש לדחוס את הבשר לקציצה בכלי שמתאים (אפשר גם ברינג) ואז להניח במקרר לפחות לשעה לפני שנשים את הבשר על האש.

#6 גודל ומשקל של הקציצה

המבורגר קפוא שקונים ברשתות המזון ובסופרים נע לרוב בין 60 ל100 גרם, אבל אנחנו התכנסו כדי להכין המבורגר עסיסי ומדהים שלא יבייש את המסעדות הטובות, לכן אתם לגמרי יכולים להתפרע ולהגיע ל500 גרם ויותר. כאן זה באמת עניין של העדפה אישית וטעם, אבל שימו לב לדגשים הבאים:

  1. אם אתם מתכננים להכין המבורגר דק על מנגל, פלאנצ’ה או גריל, אחוז השומן בתערובת שלכם צריך להיות יחסית גבוה, לפחות 25% שומן כדי שההמבורגר שלכם לא יתייבש בצלייה.
  2. אם אתם בכלל רוצים להכין המבורגר עבה, אז קבלו את הטיפ הבא: עם הבוהן תנו לחיצה במרכז של הקציצה. זה יעזור למנוע ממנה להתכווץ ושמור על הקציצה שטוחה גם בזמן הבישול ויאפשר לצלות אותה בצורה אחידה.

#7 קירור של ההמבורגר

הנה אנחנו מתקרבים לסוף! אז הרבה אנשים עושים את הטעות שהם ישר מטגנים את הקציצה, אבל כדי שהיא תהיה ממש טעימה ולא תתפרק – חשוב לאפשר לבשר להתגבש. אז בשלב הזה אנחנו נכנסה את התבנית או הצלחת עם כל הקציצות ונשים אותה במקרר ל20 דקות. אחר כך יש להוציא את הקציצות כמה דקות לפני הצלייה, כדי שיוכלו לחזור לטמפרטורת החדר.

#8 תיבול ההמבורגר

אנחנו ממליצים לתבל כמה שיותר עדין ומינימלי, לא להעמיס בתבלינים – מלח ופלפל זה מספיק, סמכו עלינו! את המלח והפלפל פזרו בנדיבות כי גם ככה חלק גדול ממנו יפול במהלך הצלייה. תהליך התיבול יתבצע בשני שלבים:

השלב הראשון:  אז בשלב הראשון יש לשים מלח ופלפל בצד אחד של ההמבורגר, אחר כך יש לשים מיד לצלייה על הצד המתובל – אחרת כל המלח ישאב את הנוזלים.

השלב השני – תתבלו את ההמבורגר מהצד שני, מיד אחרי שהנחתם אותו לצלייה.

קציצות המבורגר ביתי לפני טיגון

#9 הצלייה

אם אתם מתכוונים לצלות את ההמבורגר על גריל גז, קחו בחשבון שאתם חייבים להדליק אותו מראש ושיהיה חם. במידה ואתם מתכננים לצלות על גריל פחמים, אז שימו לב שגם במקרה הזה הגחלים צריכות להיות בוערות כבר, בלי חתיכות פחם שחורות כדי שלא יווצר ריח וטעם לא טוב לבשר. אם אתם רוצים פשוט לטגן את ההמבורגר על מחבת, העדיפו להשתמש בשמן קנולה הודות לטמפרטורת השריפה הגבוהה שלו.

לא משנה באיזה שיטה אתם מתכננים להכין את ההמבורגרים שלכם, שימו לב שאתם הופכים את הקציצה שלכם לעיתים קרובות ככה שהנוזלים והמיצים הטבעיים של הבשר לא יתאדו. בנוסף, חשוב לשים לב שהצלייה שלכם לא לוקחת יותר מדי זמן, בדרך כלל ככל קציצה של 220 גרם תצטרך בסך הכול 5 דקות צליה.

#10 דרגות עשייה בהמבורגר

אנחנו באופן אישי ממליצים על דרגת עשייה אחת לכל ההמבורגרים – וזה M. אם ממש קשה לכם, אז אתם יכולים גם להתפשר על MW אבל לא יותר. שימו לב שאתם מקפידים להפוך את ההמבורגר לעיתים קרובות כדי שהבפנים של הבשר יישאר עדין וורדרד ועסיסי מבפנים. אם אתם אוהבים דרגת עשייה MR – אז שימו לב שאתם מחממים את הקציצה בחום נמוך למשהו כמו 4 דקות, ואז יש לצלות במהירות בערך 2 דקות, אפילו 3. כך תוודאו שההמבורגר יהיה חם גם מבפנים.

איך יודעים מתי ההמבורגר מוכן? בואו לקרוא את המדריך למידות עשייה בבשר >>

#11 תנו להמבורגר לנוח

זהו! האוכל כבר כמעט מוכן 😊 אבל רגע לפני שאתם ממהרים להגיש את ההמבורגר על השולחן אחרי שהגעתם למידת העשייה הרצויה – תנו לקציצות שלכם לנוח קצת. תורידו את ההמבורגר מאש ותנו לו במשך 2 דקות לנוח, זה יאפשר לכל הנוזלים שבתוך הבשר להתפזר בצורה אחידה, גם בפנים וגם החוצה אל הצלחת, וימנע מצב בו הלחמנייה נרטבת מהבשר.

#12 הלחמנייה

ללחמנייה יש תפקיד לא פחות חשוב! שימו לב שאתם בוחרים בלחמניות טריות, אווריריות, כאלה שלא ישבו המון זמן על המדף. אנחנו ממליצים לצרוב קלות את הלחמנייה על האש כדי ליצור שכבה קריספית שימנע גם מהרטבים להיספג לתוכה במהירות, כך האכילה תהיה נוחה יותר (וטעימה יותר כמובן). ההכנה של הלחמניות צריכה להיעשות מראש, כך שברגע שהקציצה תהיה מוכנה תוכלו להניח אותה בתוך הלחמנייה ולהתענג על כל ביס!

#13 התוספות

כל המבורגר חייב תוספת! זה יכול להיות כל דבר שאתם אוהבים – תפוחי אדמה בתנור, צ’יפס, טבעות בצל או סלט, רק תקפידו שהתוספת שלכם תהיה מוכנה לפני ההמבורגר, או ביחד. כמובן שגם תוספות לתוך הלחמנייה הן מבורכות וזה יכול להיות כל דבר שאתם אוהבים: ביצת עין, אננס צרוב, חזה אווז מעושן, פטריות צלויות, בצל מטוגן ומקורמל ועוד. תרגישו חופשי להתפרע!

איך מכינים המבורגר ביתי המבורגר עסיסי בלחמניה

כמה זמן בשר המבורגר טוב במקרר?♻️

יש לאחסן את קציצות הבשר הטחון בשקית אטומה לחלוטין במקרר. בשר המבורגר שמאוחסן כראוי יישמר עד יומיים במקרר.

האם אפשר להקפיא בשר המבורגר?🥶

אתם יכולים בהחלט להקפיא קציצות המבורגר שהכנתם במקפיא ואפילו רצוי!

להקפאת קציצות המבורגר, הניחו את הקציצות שנוצרו בשכבה אחת על תבנית מרופדת בנייר אפייה. מעבירים את התבנית למקפיא ותנו לקציצות להיות מוצקות וקפואות לחלוטין לפני ההעברה לשקית. הקפאתם לפני על נייר אפיה תאפשר להם לשמור על צורתם.

לאחר הקפאה מלאה, עורמים את הקציצות בשקית או בקופסא עם שכבות של נייר אפייה ביניהן כדי למנוע הידבקות.

אם אתם רוצים להקפיא רק את הבשר הטחון, אז פשוט העבירו לשקית אטומה והוציאו כמה שיותר את האוויר מבפנים.

עם אחסון נכון, הבשר הטחון או הקציצות יישמרו במקפיא עד 3-4 חודשים. אנחנו ממליצים לכתוב על השקיות או על הקופסאות את התאריך שהכנתם את הבשר והכנסתם למקפיא.

איך להפשיר בשר המבורגר?

הדרך הטובה ביותר להפשיר בבטחה קציצות בקר טחון או המבורגר היא להכניס את הבשר למקרר ולאפשר לו להפשיר במשך הלילה.

כדי להפשיר בשר המבורגר מהר יותר, אתם יכולים להפשיר אותו באמצעות מים קרים. לשם כך, שמרו את הבשר בשקית אטומה לחלוטין ושימו אותו בקערת מים קרים. הקפידו להחליף את המים כל 25-30 דקות והשתמשו בבשר מיד לאחר הפשרתו.

אמנם אפשר להשתמש גם במיקרוגל כדי להפשיר את הבשר הטחון, אבל אנחנו לא ממליצים על זה. שימוש במיקרוגל יגרום לכמה אזורים של בשר הבקר הנא להתבשל, מה שיפגע בטעם של הבשר.

כמה מילים אחרונות על הכנת המבורגר ביתי

זהו, עכשיו אתם לגמרי יודעים להכין המבורגר משובח וט-ע-ים בקלות! שימו לב שאתם עוקבים אחרי כל הטיפים שלנו ואם יש לכם שאלות אתם מוזמנים להשאיר לנו תגובה, ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לכם בבחירת השר ובטיפים שווים של הקצבים שלנו.

עכשיו אנחנו נוסיף את המתכון:

מתכון להמבורגר ביתי אגדי

המצרכים (ל-4 מנות):

1 ק”ג בשר בקר טחון אונטריב או צוואר עם 20% שפונדרה

מלח

פלפל

אופן ההכנה: 

  1. הניחו את הבשר הטחון בקערה לחמש דקות, עד שאתם מרגישים שהבשר מתחיל להתחבר בחזרה.
  2. תלושו את הבשר כמה דקות ואז תתחילו לדחוס אותו וליצור קציצות.
  3. הניחו את הקציצות במקרר ל20 דקות.
  4. לאחר 20 דקות, הוציאו את ההמבורגר והניחו לו 5 דקות להיות על השיש, כדי שהטמפרטורה תתאזן.
  5. לאחר מכן תצלו אותו באש חזקה מכל צד. תבלו מלח ופלפל ובסיום הוציאו אותו מהאש לנוח. אם אתם רוצים מידת עשיה גבוהה יותר החזירו אותו שוב למחבת על חום בינוני ותצלו אותו באופן מושלם מ2 הצדדים.

 

בתאבון! 😊 

מוצרים הנמצאים במתכון זה

לוגו של האחים אהרון
רוצים לשתף את המתכון שלכם?
צרו איתנו קשר!
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
לוגו האחים אהרון

ברוכים הבאים לבית
של אוהבי הבשר בישראל.

האתר מאפשר לכם לעיין במגוון העצום שלנו, להתאים את הנתח הנכון, לבחור מתוך מגוון תערובות הבשרים, להגיע לשלמות המנה שתרצו להכין. תוכלו ליהנות מבשר איכותי מוכן לצרכים שלכם. נגיע אליכם בלי מאמץ, לבית או למקום העבודה עם שירותי משלוחי בשר שלנו! לכם נותר רק, לבחור להזמין ולהכין, די בקלות, כי את חומרי הגלם תקבלו נקיים, מסודרים, מוכנים לעבודה.

אז מה חדש??

לקבלת עדכונים על מתכונים חדשים, הנחות, הטבות ותכנים שלא תראו בשום מקום אחר, הצטרפו לניוזלטר שלנו!

מתכונים מומלצים

מתכונים פופלריים

הצטרפו עכשיו
לקבוצת הפייסבוק
של האחים אהרון.

מוצרים הנמצאים במתכון זה

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך