מעשנות בשר על חשמל – סקירה לשנת 2024

לפני מספר שנים הגענו לצומת דרכים בחיינו, מצד אחד עמד לו התחביב הכי אהוב שלנו, עישון בשר! ומצידה השני של הצומת עמד לו הצורך שלנו בחוויית נוחות ומנוחה שכל כך רצינו להגיע אליה. עד אותו הזמן עישנו בשר בשיטת אולד סקול, השתמשנו במעשנת בשר המבוססת רק על עץ, (אם לא הזדמן לכם להתנסות במלאכה הזאת, אנחנו כמובן ממליצים בחום!) וזה אומר שבילינו הרבה מאוד זמן סביב המעשנת, הרבה מההתעסקות שלנו סבבה בבחירת גזעי העצים שיפרנסו את אש, לדאוג שהטמפרטורה בחלל המעשנת לא תהיה גבוה או נמוכה מדי ובכללי שהחצר או הבית שלנו לא נשרפים

זה באמת מדהים ויחד עם זאת, מדובר במלאכה שאנחנו אוהבים לשמור לאירועים מיוחדים ובחיי היום היום שלנו, חיפשנו אלטרנטיבה קצת פחות תובענית והרבה יותר נוחה לעשן את הבשר שלנו.זה הצריך מאיתנו לשנות גישה, אחרי שהפכנו למיסיונרים של עישון בשר עם עצים.

והאמת? כשגילינו שיש מעשנות בשר על חשמל שבאמת יכולות לספק לנו בשר איכותי וארומטי, הרגשנו שהגענו למנוחה ולנחלה שחיפשנו – סוף סוף אנחנו יכולים לשלוח את הבשר אל חלל המעשנת ואפילו לשכוח ממנו לזמן מה בלי לגלות שהגחלים נכבו והמעשנת התקררה או לדאוג האם יתרחש אסון אם נעצום עיניים לכמה דקות.   

מה שכן, אנחנו לא מתכוונים לעשות לכם רומנטיזציה על מעשנות בשר על חשמל, כי כמו כל תחום גם פה יש מעשנות מעולות ויש מעשנות שלא היינו מתקרבים אליהן ובטח לא רוכשים במיטב כספינו. לשמחתכם, כאנשי מקצוע שכל היום שלהם סובב סביב בשר איכותי וטרי – אנחנו מנהלים את קצבית האחים אהרון כבר מספר דורות – עשינו מחקר קטן על מעשנות בשר על חשמל, כן גם אנחנו רצינו להסתפק בטוב ביותר ולשתף את ההתנסות שלנו עם חובבי בשר נוספים.

אז מה שנשאר לכם לעשות, זה להישען אחורה ולקרוא את המדריך שיצרנו עבורכם לסוגי מעשנות על בשר – סקירה לשנת 2024, עם כל הפרטים שכדאי שתדעו לפני שתבחרו את האחת שלכם.

מה לחפש לפני שבוחרים מעשנת חשמלית?

כשאנחנו ניגשים לבחון מכשירים וכלי עבודה שקשורים לבשר אנחנו קודם כל עורכים רשימה קטנה (כן אנחנו עובדים מסודר) ודי סטנדרטית של דברים שכדאי שנדע לפני. זה עוזר לנו להימנע מבחירות גרועות שיכולות לעלות לנו כסף ובמחשבות מיותרות. אגב, אם אתם רוצים לדעת איך לבחור מעשנת בשר, הכנו על זה מדריך מפורט, תוכלו לקרוא על זה כאן

  • גודל וקיבולת – אז נכון, רוב המעשנות שתראו בחנויות מתפארות בהרבה מאוד מקום לארח את הבשר שלכם, אבל! מה שאתם חייבים לבחון בנוסף לקוטר הכללי של שטח העישון זה מה הרוחב של המדפים, אתם רוצים שיהיה לכם די מקום לעשן נתחי בשר גדולים וגם לתלות צלעות על ווים. זה אולי יישמע בסיסי, אבל אתם תתפלאו כמה אנשים רכשו מעשנת ואז גילו שרוחב המדפים די צר ותאמינו לנו זה מבאס לגלות את זה בדיעבד.
  • פיצ’רים (תכונות) חשובים– אנחנו תמיד תמיד נעדיף מעשנות שמאפשרות לנו לגשת למגש שבבי העץ בלי לפתוח את הדלת הראשית של המעשנת ולתת לחום ולעשן להימלט החוצה. זה לוקח קצת זמן להגיע לטמפרטורה וסמיכות העשן המדויקים והמטרה שלנו היא שחלל העישון יהיה כמה שיותר יציב.

דבר נוסף שכדאי לוודא שיש זה שישי תרמוסטט שיאזן את הטמפרטורות, היתרון הגודל במעשנת חשמלית זה שאפשר להגדיר את הטמפרטורות ולהניח לה לעשות את העבודה שלה, בתנאי שהיא יודעת מה העבודה וזה לשמור על טמפרטורה אחידה. אתם תמיד יכולים להגדיל ראש ולהוסיף מדחום חיצוני.

כמובן שגם התכונות הסטנדרטיות חשובות כמו, מגש למים שמסייע בשמירה על הלחות, מגש נשלף לאיסוף לכלוך ותכונה נוספת שאנחנו ממש אוהבים זה בלוטו’ט או כל פיצ’ר אחר שמאפשר לנו לשלוט במעשנת בשלט רחוק. תאמינו לנו אתם תודו לנו אחר כך.

  • תקציב – לפני שניגשנו לבחור את המעשנת שלנו בדקנו מה התקציב שאנחנו מוכנים להשקיע. אפשר למצוא מעשנות במחירים נמוכים, אבל לא בטוח שהן יספקו לכם חווית משתמש כל כך טובה.

אם כבר יצא לכם לעבור על חוות הדעת של מעשנות חשמליות יכול להיות שממש כמונו, גם אתם ראיתם כמה חוות דעת פחות טובות או ששמעתם הערות מחברים על איך בשר שעבר עישון במעשנת פחם יותר טעים ודברים מהסוג הזה – אנחנו עברנו את זה, אבל למזלנו החברים שלנו יודעים שכל בשר שעובר תחת ידנו הוא בין הטובים שהם אכלו אי פעם.

שמעו, הסיפור הוא כזה – בשר שעבר עישון סופר מקצועי ומוקפד במשענת עצים יכול להיות טעים יותר. אבל! אנחנו יכולים להגיד לכם מניסיון אישי, שכאשר אנחנו עישנו בשר במעשנת על חשמל ועשינו את זה כמו שצריך, 95% מהאנשים לא יכלו להבחין בהבדל, גם אניני הטעם שבהם.

אנחנו יכולים להגיד שעבורנו שימוש במעשנת בשר על חשמל זה היה ההבדל בין לעשן בשר פעמיים בשנה לבין כל סוף שבוע – אנחנו בחרנו בכל סוף שבוע!

דיגיטלי או אנלוגי?

יש הרבה וויכוחים היום של מה עדיף – מעשנה חשמלית דיגיולית או אנולוגית?

אז הבחירה שלכם בשתי האפשרויות האלה תלויה במה אתם אוהבים ומתכוונים לעשן וכמה אתם רוצים להיות קרובים למעשנת. אני מכיר אנשים שאוהבים לשבת ולצפות בה ויש כאלה שרק רוצים לזרוק פנימה את הבשר ולשכוח מזה עד שזה מוכן.

מעשנה דיגיטלית אמורה לאפשר לכם להגדיר טמפרטורת בישול ולפעמים זמן בישול. חלק מהמכשירים הדיגיטליים עושים עבודה מצוינת בשמירה על הטמפרטורה, בעוד שאחרים עשויים להזדקק ליותר מאמץ.

למעשנות חשמליות אנלוגיות יש בדרך כלל rheostat לבקרת טמפרטורה, המציין בדרך כלל מספר אחד עד חמש או נמוך עד גבוה, ללא אינדיקטורים מדויקים. אלה ידרשו זמן למידה כדי להבין היכן הטמפרטורה המתאימה לכם. בדגמים האנלוגיים הבסיסיים יותר, אתם מקבלים את הבחירה של “כבוי” לבין  “מופעל”, ללא יכולת להגדיר את הטמפרטורה לשום דבר מלבד “פועל”. הדגמים האלה לא הצליחו במבחנים שלנו ולא מופיעים כאן אבל הם בסדר אם אתה מענים בעיקר דגמים או גבינה או מאכלים שלא דורשים הרבה חום אבל שבא לכם להוסיף לכם מעושן.

אז קבלו את היתרונות של מעשנת בשר חשמלית:

  1. מעשנות בשר על חשמל מאפשרות לנו להגדיר את הכול מראש ולא להתעסק איתה יותר מדי ואם אין לכם זמן או כוח להתעסק עם מעשנות, זה יתרון משמעותי.
  2. אנחנו אוהבים לעשן מגוון סוגי מזונות כמו בשר, דגים ונקניקיות, אז משענות על חשמל הן מעולות למגוון מאכלים.
  3. אם אתם גרים בדירה עם מרפסת ולא רוצים שהעשן ייכנס לבית, מעשנות על חשמל מושלמות לזה.
  4. באופן כללי חשמל הרבה פחות מזיק לסביבה לעומת פחום.

איך מעשנות בשר חשמליות עובדות?

לפני שרכשנו את המעשנת החשמלית שלנו הסתקרנו מאוד לגבי איך הן עובדות בפועל. בשונה מהמעשנות בשר המסורתיות שבהן פשוט מדליקים קצת פחם ומוסיפים עצים, מעשנות בשר על חשמל הן מוצרים טכנולוגיים ועובדים קצת אחרת מרוב המעשנות.

במקום לשלוט בחום על ידי הגבלת זרימת החמצן, למעשנים חשמליים יש חיישנים לשינוי זרימת החשמל והחום. (עבור אנשים כמונו, יש גם פתחי אוורור שעוזרים לנו לשלוט בטמפרטורה הפנימית בצורה ידנית).

מעשנות בשר על חשמל הטובות ביותר לשנת 2024

לפני שנתחיל, המבחנים – מה ואיך בדקנו?

בבדיקות שלנו, אנו מנסים לחקות את חווית הצרכן, ולכן אנו מבצעים את אותם השלבים שאדם יעשה לאחר רכישת מעשנת חשמלית. ראשית הגיעה ההרכבה או ההתקנה. חשוב לציין שאני עובד כאן עם כמה בודקים – חלקם לקוחות וותיקים, חלקם בלוגרים בתחום הבשרים והמתכונים שאנחנו נעזרים בהם בסקירות, בשורה תחתונה – יש כאן גיוון דעות ובדיקות עם 100% אמינות, אני רק מרכז לכם כאן את המסקנות הסופיות.

במסגרת הסקירה אני שואל את הבודקים על הדברים הטובים, הרעים, מה הם חושבים על עיצוב, כמה קל או קשה להזיז את המעשנת, מה קורה כשמוסיפים אוכל למעשנה, עקביות טמפרטורה ועוד. אגב, אני גם אחד הבודקים 😊

בכל מקרה, במסגרת הבדיקות הכנתי וביקשתי מכל הבודקים שלנו להכין אוכל כמו כנפי עוף, צלעות כבש וסלמון. כולם רושמים את זמן הבישול של כל פריט ואחר כך כל בודק מעשנה דירג את כולם לפי טעם, מראה ומרקם. התייחסנו המון גם לכמות העשן שיוצא מהמעשנת. ולבסוף – שלב שאף אחד לא מדבר בסקירות מוצרים – ניקינו את המעשנות ודירגנו את הניקוי לפי קלות או קושי.

עוד כמה דברים שהתייחסנו אליהם זה קלות הרכבה/התקנה, קלות שימוש, לוח מחוונים וביצועים. היו עוד מעשנות שבדקנו אבל אני ריכזתי לכם כאן את אלה עם הביצועים הכי טובים ותמורת המחיר ההוגנת ביותר.

הסקירה הזו לקחה לנו המון זמן להכנה והיא עשויה לכלול לינקים שאנחנו מרווחים עליהם עמלה מאוד קטנה – זה לא בא על חשבונכם אבל יוכל לעזור לנו מאוד כדי להמשיך לבצע את הבדיקות והסקירות מוצרים שלנו.  

כמו שאנחנו אוהבים, סידרנו לכם את המעשנות מהמקום הראשון (הטובה ביותר) ומטה.

1# Z-Grills ZPG-L6002B

המעשנת המומלצת ביותר לדעתנו, מכיוון שהיא מציעה פונקציות רבות באיכות גבוהה ובלי לוותר על עיצוב קלאסי ממש מהז’ורנלים. אין מה לומר, זה קונה אותנו שהחברות מייצרות מכשירים שפשר להרגיש שהם יוצרו תוך חשיבה על הפרטים הקטנים.

מה אהבנו בה:

  • עיצוב אסתטי ויוקרתי.
  • היא מגיעה עם מערכת שמוליכה את שבבי העץ בצורה אוטומטית.
  • ניתן לנייד אותה די בקלות הודות לארבעה גלגלים איכותיים.

שורה תחתונה: המעשנת הזאת היא כל מה שטוב במעשנות חשמליות, היא מציעה שלל תכונות שיהפכו את החיים שלכם לקלים ונוחים יותר ותאכלס, היא סופר יפה כך שהיא גם מהווה פריט דקורטיבי למרפס או לגינה. הדבר היחיד שכדאי לקחת בחשבון זה שהיא לא גדולה במיוחד אז אם אתם מתכננים ארוחות המוניות זאת לא הבחירה שלכם.

2#  SMOKKING Slim Hp

המעשנת הזאת כבשה אותנו עם העיצוב המיוחד שלה שנע בין עיצוב תעשייתי מודרני לבין עיצוב עתיק. היא גם תאפשר לכם לעשן בשר באיכות טובה, היא גם פריט סופר דקורטיבי ובואו נאמר את האמת, היא מושכת את העין והיא גם מוצעת למכירה במחיר די משתלם.

היא מגיעה עם שלושה מדפים ובנוסף וווים לעישון וצליית בשר – היא מרווחת וזה בהחלט מאפשר לעשן או לצלות כמה סוגי בשרים בבת אחת.

מה אהבנו בה:

  • העיצוב שלה מאוד ייחודי
  • היא מגיעה עם גלגלים וידיות נוחות לשינוע
  • מבנה איכותי שמאוד מותאם לעישון ברמה גבוה

שורה תחתונה: המעשנת הזאת מינימליסטית, לדעתנו זה יתרון אבל אתם תקבעו עבור עצמכם. היא בנויה בצורה נהדרת למרפסות וחצרות, נוח להזיז אותה ממקום למקום. המבנה של המעשנת מאפשר לה לשמור על הטמפרטורה הפנימית בלי בעיה גם במזג אוויר סוער וקר. זה דגם פשוט, במחיר נוח ואנחנו אוהבים את זה.

3# SMOKKING Black Bullet 42

המעשנת הזאת מציעה את בשילוב המושלם בין מוצר באיכות טובה לבין מחיר נוח והגיוני. היא תהיה לכם טובה אם אתם עושים את הצעדים הראשנים שלכם בעולם העישון וגם אם אתם וותיקים. היא מגיעה גם 3 מדפים לעישון בשר וחלל נפרד לפחמים וששבי עצים וכמו שכבר הספקתם להכיר אותנו, זה יתרון מאוד גדול לדעתנו.

מה אהבנו בה:

  • דלת התא כוללת נעילה קפיצית שמספקת אטימות מעולה מפני בריחת חום ועשן.
  • ניתן לרכוש אותה במחירים נוחים.
  • המבנה שלה פונקציונלי ומתאים למרפסות וחצרות

שורה תחתנוה: כשעושים את השכלול של מחיר מול תועלת, המעשנת הזאת מתגלה כמוצר מעולה לכל הדעות. החיסרון היחיד שלה הוא שאין לה גלגלים, מה שאומר שהשינוע שלה יהיה קצת מאתגר, אבל אם תמקמו אותה במקום נוח לא אמורה להיות בעיה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על סקירת מעשנות בשר על  גז שלנו >> 

4# Smokin It דגם 1

כאנשי משפחה אנחנו חושבים במונחי אוכל די גדולים. אם אתם חיים לבד או כזוג ולא מתכוונים לארח יותר מארבעה אנשים המעשנת הזאת תהיה לכם סופר קומפקטית, נוחה וגם זולה. נוח לשנע אותה ממקום למקום והיא תספק לכם יופי של אפשרויות עישון.

מה אנחנו אוהבים בה:

  • העיצוב שלה מאוד נוח ופונקציונלי, מתאים למרפסות קטנות, פטיו וחצרות.
  • היא מגיעה עם גלגלים שמותאמים לשינוע משקלים כבדים.
  • איכותית ועומדת בתקנים של NSF.

שורה תחתונה: אם אתם מחפשים משהו קטן, קומפקטי ונוח, המעשנת הזאת תעשה לחיים חיים קלים וטעימים. היא איכותית מאוד ובאמת תאפשר לכם להוציא בשרים ברמה של המסעדות הטובות, בלי להגזים. היא אומנם לא זולה מאוד, אבל לדעתנו היא בהחלט שווה כל שקל.

5# bradley smoker 6 rack

מעשנות טכנולוגיות זה לא מילה גסה, המעשנת הזאת מציגה צג דיגיטלי ולא רק זה – אלא גם שליטה מצוינת שנעשית דרך מסך מגע שיספק לכם את כל המידה שאתם צריכים כמו, טמפרטורות פנימיות והגדרות נוספות. היא5 מגיעה עם דלת נפרדת להוספת שבבי עץ, והיא גם תניע אותם באופן אוטומטי למגש הבעירה.

מה אהבנו בה:

  • מעולה למשפחות גדולות – עם שטח גדול לעישון.
  • צג דיגיטלי לשליטה מלאה בתוכנות העישון (טמפרטורה, עשן וכו’)
  • משטח חצי אוטומטי להסעת שבבי העץ.

שורה תחתונה: המעשנת הזאת מגיעה בעיצוב חמוד וקומפקטי וכללת שלל תכונות מעולות, החיסרון היחיד שלה זה שתצטרכו להשתמש בשבבי עץ ספציפיים שמגיעים בסוגים שונים. חוץ מזה היא באמת מציעה את החיים הטובים על מגש.

מעשנה חשמלית מאסטר בילד – דגם MB20072918

יתרונות: קלה מאוד לשימוש, קלה לניקוי, לוח בקרה נוח למדי

חסרונות – גדולה ומסורבלת מאוד, אם אתם מוגבלים במקום פחות בשבילכם.

 

בואו נתחיל מלדבר על הדברים הטובים. ה-Masterbuilt  הזה היה קל מאוד להרכבה, אם כי לא היה מזיק עוד מישהו שהיה נותן יד. זה גם היה די קל להזיז את המעשנת למרות שהיא גדולה הודות לגלגלים המיוחדים והנוחים מחבת הטפטוף הנשלפת והמתלים הפכו את הניקוי לפשוט. המתלים היו יציבים ובעלי מעצורים, מה שהקל על החלקתם חלקית החוצה לצורך העמסת מזון. התצוגה והפקדים היו קלים ללמידה.

ה-Masterbuilt שמר על הטמפרטורה שלו היטב, והקונסטרוקציה מנעה מהעשן לברוח לאן שלא היה צריך. הסלמון ששמתי שם התבשל באופן שווה עם טעם נקי ומעושן. העור התייבש.  בסך הכל, אני חושב שהמעשנת הזו קלה מאוד לשימוש עם חום עקבי מה שהופך אותה לבחירה מצוינת למי שיש מספיק מקום בגינה או במרפסת.

 

מעשנה חשמלית אנלוגית – Value Char-Broil

יתרונותפשוטה להפעלה ותפעול.

חסרונות דורש זמן עד שהטמפרטורה מתייצבת וגם אז הטמפרטורה לא תמיד מדויקת.

ה-Char-Broil מייצג ערך טוב בביצועים ובקלות השימוש. ההתקנה ארכה פחות מ-10 דקות, וזה היה די קל לניקוי לאחר הבישול. עבור בקרת טמפרטורה, יש לו חוגת rheostat שמספרה 1-5 כמחוונים. זה לקח קצת זמן לשחק כדי להביא את הטמפרטורה להתייצב על 225 מעלות צלזיוס. הבעיה שאחר כך היא ירדה 25ב מעלות כאשר העמסנו באוכל. זה לקח בערך שעה כדי להחזיר את הטמפרטורה, עלה עוד 10 מעלות כשפתחנו את המעשנת כדי לעטוף את הצלעות. בגלל שינויים בטמפרטורה – החום נע סביב 212 מעלות צלזיוס – הכנפיים השחימו מעט בצורה לא אחידה

הצלעות יצאו עסיסיות עם טעם מעושן עדין. מבין שלושת המאכלים שעישנו, הסלמון יצא הכי טוב. בעוד שהתוצאות היו מעורבות, מצאנו שהעיצוב והבנייה של המעשנת היו טובים. משהו שאהבנו זה שלמעשנה הזו היה כבל יחסית ארוך לשם שינוי (רוב המעשנות שיצא לנו לבדוק תמיד מגיעות עם כבל קצר וצריך להתעסק עם מאריכים או להגביל מבחינת מיקום).

מעשנת Bradley Smoker – דגם BS1019

יתרונות

לוח בקרה דיגיטלי

חסרונות

לקח לי זמן להבין את לוח הבקרה

אחד הדברים שתפסו את תשומת שלי היה העיצוב המיוחד של הדגם הזה שהזכיר לי מעט חללית. בכל מקרה, כאן אנחנו נכנסים לעולם המעשנות עם לוח הבקרה דיגיטלי שזה עולם אחר – יש כאלה שאוהבים את זה ויש כאלה שלא (כתבתי על זה קודם). בכלל מקרה, לוח הבקרה כאן ניתן לנעילת ילדים וגם לוויסות טמפרטורה וזמן שיצאו מדויקים למדי. כן חשוב לקחת בחשבון שהוראות הפאנל ממש לא ידידויות למתחילים, אבל קחו בחשבון שזה גם דגם שממותג למקצוענים – כלומר, אם אתם יותר מחפשים מעשנה ראשונה הייתי ממליץ להתמקד בדגמיםם אחרים. מלבד התקנת המתלים, הרכבה הייתה קלה. הכבל הקצר שלו עלול להקשות על המיקום ללא כבל מאריך מתאים.

 

החום היה עקבי לאורך כל מבחני הבישול, והדלת הננעלת בחוזקה מנעה דליפת עשן. לשני הפריטים המעושנים יותר, עוף וצלעות, יצאה לשניהם מעט חריפות נליוות לטעם המעושן, העוף יצא עסיסי, בעוד שהצלעות היו בצד היבש. הסלמון הלך הכי טוב, עסיסי טוב  עם טעם מעושן נקי ומראה חיצוני חום-אדמדם. אני ממליץ עליו לבעלי ניסיון בעישון שמחפשים אפשרות שיכולה להכיל הרבה סוגי אוכל בבת אחת. 

מעשנה חשמלית Dyna-Glo – דגם DGU732SDE-D 30 דיגיטלי עם בלוטוס

יתרונות – קלה, אינטואיטיבית לשימוש, נותנת טעם מעושן נהדר

חסרונות – הכבל מאוד קצר

אני מאוד אוהב את הדגם הזה –  יש לו לוח בקרה דיגיטלי קל לקריאה, מדחום עם שילוב אפליקציית Bluetooth לניטור ושליטה בקלות על המעשנה מבלי לפתוח אותו. ההרכבה ארכה דקות, עם הוראות הרכבה ותפעול פשוטות, והמעשנה הזו הייתה קלה לניקוי באותה מידה. שוב התעצבנתי על הכבל הקצר (אני לא מבין מה הבעיה אצל המותגים הללו עם כבלים ארוכים). האוכל שהכנתי כאן יצא מצוין מבין כל הבדיקות. טעם מעושן עשיר ועדין מאוד, עם קראסט נהדר. העוף התבשל מהר (היה על המדף הראשון) עם השחמה מעט לא אחידה, אבל המדף השני של העוף פיצה על כך כי יצא מדהים! טעם של חמאה. הסלמון יצא גם נהדר כאן והטעם הרשים אותי מאוד.  הטמפרטורה נשארה יציבה והתאוששה במהירות לאחר הפתיחה, ללא יותר מדי עשן במהלך הבישול. 

כמה מילים לסיכום

לדעתנו, מעשנות בשר על חשמל מביאות לעולם בשורה חדשה ומשמחת – עישון זאת לא מלאכה ששמורה רק למי שיש לו הרבה זמן ומעשנת עצים מקצועית. כולם יכולים, לא חייב להשקיע הרבה זמן ומאמץ. מקווים שעזרנו לכם, שיהיה עישון מוצלח!

רוצים לעשן בשר כמו במסעדות הגדולות?

אנחנו מזמינים אתכם לקצבית האחים אהרון – אצלנו תמצאו בשר טרי ואיכותי לכל הסוגים. ואם אין לכם זמן לבקר אותנו בשוק התקווה, אנחנו עושים משלוחים קפואים וטריים עד פתח הבית!

לוגו של האחים אהרון
רוצים לשתף את המתכון שלכם?
צרו איתנו קשר!
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
לוגו האחים אהרון

ברוכים הבאים לבית
של אוהבי הבשר בישראל.

האתר מאפשר לכם לעיין במגוון העצום שלנו, להתאים את הנתח הנכון, לבחור מתוך מגוון תערובות הבשרים, להגיע לשלמות המנה שתרצו להכין. תוכלו ליהנות מבשר איכותי מוכן לצרכים שלכם. נגיע אליכם בלי מאמץ, לבית או למקום העבודה עם שירותי משלוחי בשר שלנו! לכם נותר רק, לבחור להזמין ולהכין, די בקלות, כי את חומרי הגלם תקבלו נקיים, מסודרים, מוכנים לעבודה.

אז מה חדש??

לקבלת עדכונים על מתכונים חדשים, הנחות, הטבות ותכנים שלא תראו בשום מקום אחר, הצטרפו לניוזלטר שלנו!

מתכונים מומלצים

מתכונים פופלריים

הצטרפו עכשיו
לקבוצת הפייסבוק
של האחים אהרון.

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך