איך לבחור קצב כשר מומלץ בתל אביב?

לא רק הקרניבורים שביננו יודעים את זה – יש נתח ויש נתח. קצב מומלץ בתל אביב יכול להפוך נתחי בשר ליצירת אומנות, שקל לטגן ולהגיש בלי בעיה, מול קצב אחר, שרק התחיל את דרכו בתחום – ומשאיר את החלקים הפחות טעימים, כמו גם הקשים יותר לעיבוד וחיתוך על נתחי הבשר. ואתם? אתם משלמים את אותו המחיר לפי קילוגרם. אז איך תוכלו לדעת שמצאתם קצביה בתל אביב, שתארוז לכם את הנתח המשובח ביותר? אנו ממליצים להשתמש בחושים שלכם:

חוש הראייה: הצבע (או איך לחשוב כמו שור)

חבר טוב אמר לי פעם – “אם אתה יכול לאכול את הבשר כמעט נא, הוא אדום כל כך שבלוטות הרוק מוציאות את החיה שבך – זה נתח בשר איכותי”. מאז, הדבר הראשון שאני ממליץ לכל אחד לבדוק זה את הצבע של הבשר. נתחי בשר איכותיים מביטים אליכם מעבר לזגוגית. חלקם בצבע אדום כהה חזק, ואחרים כוללים כתמים בצבע אדום בהיר יותר או אפילו חום. בבחירת נתח הבשר נסו להיות שור בזירה מול המטאדור (ללא הדגל המתנפנף) – נסו להתמקד באדום החזק – ולבחור קצביה כשרה בתל אביב המציע את הנתחים הבשרניים האדומים ביותר בעיר.

חוש הריח: משהו מהחייתיות שלנו תמיד נשאר

תרצו או לא תרצו, לא רק בעלי חיים יכולים לזהות מזון שהוא לא לגמרי טרי. כמו למשל, נתח בשר “מיושן” – שבפועל הופשר אתמול, ונמצא על המדף מולכם, לצד השלט “בשר טרי”… מחייך בביישנות… יודע שהוא לא ממש מדיף את הריח הנכון של בשר טרי משובח.

זה הזמן לסמוך על אחד מהחושים החשובים שלנו, ולבחור את הבשר בהתאם. קצביה מומלצת בתל אביב שתהיה מספיק איכותית לעולם לא תמכור לכם בשר מיושן בטענה שמדובר בבשר טרי. בקשו להריח את נתח הבשר, או לפחות חתיכה ממנו. אל תתנו לקצב להוציא מהמקרר חתיכה לבחירתו, אלא נסו אתם לבחור את החתיכה שאתם עומדים להריח. איך? גילינו לכם כבר בסעיף הקודם – לפי הצבע.

חוש המישוש: מה הטקסטורה של הבשר

כאן אנו עומדים בפני אתגר. נכון, לא תוכלו למשש את הבשר בקצביה. והפעם תצטרכו להיעזר שוב בחוש הראייה. נסו להביט בסטייק הפוטנציאלי שלכם, לראות האם מדובר בבשר במרקם “כבד וסמיך” בצבע אחיד, או בבשר סיבי מעט עם צבעים משתנים. אמנם חלק מהנתחים כוללים עצם חומה מעט, אך לא נמצאה קצביה מומלצת בתל אביב שתוכל לשכנע אתכם שהבשר החום במרכז הנתח, הוא בעצם… עצם.

לגזור ולשמור, כך תמצאו קצב בתל אביב

כן… לסיכום ניתן לכם את הטיפ החשוב ביותר. נסו לדבר עם הקצב שלכם ולגלות מהיכן הנתח הגיע. האם קנה אותו ישירות מבית המטבחיים הסמוך, אולי בכלל יש חדר קירור מאחורה בו תלויים נתחים גדולים יותר, שנחתכים ממש לפני שהגיעו לזכוכית התצוגה? ככלל – ככל שהקצב שלכם קרוב יותר לשלב בו הפרה נשחטה (ורצוי, בצורה כשרה) – כך מובטח לכם נתח טוב יותר.  חזרו הביתה, גלו האם הצלחתם לקבל נתח איכותי – ואם לא, בדקו קצביה נוספת. בסוף תמצאו קצב מומלץ בתל אביב שתרצו תמיד להמשיך לחזור אליו.

קצביה בתל אביב – האחים אהרון – ככה קונים את הבשר הכי איכותי בעיר!

לוגו של האחים אהרון
רוצים לשתף את המתכון שלכם?
צרו איתנו קשר!
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
לוגו האחים אהרון

ברוכים הבאים לבית
של אוהבי הבשר בישראל.

האתר מאפשר לכם לעיין במגוון העצום שלנו, להתאים את הנתח הנכון, לבחור מתוך מגוון תערובות הבשרים, להגיע לשלמות המנה שתרצו להכין. תוכלו ליהנות מבשר איכותי מוכן לצרכים שלכם. נגיע אליכם בלי מאמץ, לבית או למקום העבודה עם שירותי משלוחי בשר שלנו! לכם נותר רק, לבחור להזמין ולהכין, די בקלות, כי את חומרי הגלם תקבלו נקיים, מסודרים, מוכנים לעבודה.

אז מה חדש??

לקבלת עדכונים על מתכונים חדשים, הנחות, הטבות ותכנים שלא תראו בשום מקום אחר, הצטרפו לניוזלטר שלנו!

מתכונים מומלצים

מתכונים פופלריים

הצטרפו עכשיו
לקבוצת הפייסבוק
של האחים אהרון.

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך