מתכונים לפשטידות בשר
הדרך הטובה ביותר להיזכר בעבדות ולחגוג את השיחרור הינה בארוחת חג משפחתית. אספנו לכם מספר מתכונים אשר עוברים במשפחתנו ואצל לקוחותינו.. מקווים שתהנו!

פשטידת בשר ופירה (אפיה-בינוני-1שעה)

מצרכים: פירה מוכן מרגרינה בשר טחון: בקר עגל עם שומן כבש (למי שאוהב) קמח מצה קצת שום מלח פלפל 2 הבצלים, מטוגנים מקורמלי ביצה רסק עגבניות אופן ההכנה : – להכין פירה – להרתיח 7 תפוחי אדמה, להוסיף מרגרינה מלח +פלפל מכינים את הבשר: -לטגן 2 בצלים, להוסיף שום. -להוסיף את הטחון, לערבב, להוסיף מלח + פלפל. – להוסיף את הרסק עבניות ונכסה את המחבת עם מכסה למשך כ – 20 דקות. -לוקחים פיירקס, מרפדים אותו עם שמן זית מרגרינה מניחים מחצית מכמות הפירה, מעל מפזרים את תערובת הבשר ובסיום סוגרים עם חציו השני של תערובת הפירה. -מורחים ביצה מעל ואופים במשך כחצי שעה.   החורף הגיע ומתחשק לכם להיחשף לעוד מתכונים טעימים לחורף? קבלו את המתכון המושלם לחמין קלאסי! לבריאות
לוגו של האחים אהרון
רוצים לשתף את המתכון שלכם?
צרו איתנו קשר!
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
לוגו האחים אהרון

ברוכים הבאים לבית
של אוהבי הבשר בישראל.

האתר מאפשר לכם לעיין במגוון העצום שלנו, להתאים את הנתח הנכון, לבחור מתוך מגוון תערובות הבשרים, להגיע לשלמות המנה שתרצו להכין. תוכלו ליהנות מבשר איכותי מוכן לצרכים שלכם. נגיע אליכם בלי מאמץ, לבית או למקום העבודה עם שירותי משלוחי בשר שלנו! לכם נותר רק, לבחור להזמין ולהכין, די בקלות, כי את חומרי הגלם תקבלו נקיים, מסודרים, מוכנים לעבודה.

אז מה חדש??

לקבלת עדכונים על מתכונים חדשים, הנחות, הטבות ותכנים שלא תראו בשום מקום אחר, הצטרפו לניוזלטר שלנו!

מתכונים מומלצים

מתכונים פופלריים

הצטרפו עכשיו
לקבוצת הפייסבוק
של האחים אהרון.

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך