מתכונים לחורף עם בשר

אז לכבוד החורף שכבר כאן, החלטנו לפנק אותכם ב3 מתכונים שווים עם בשר בקר! אז למה דווקא מתכונים עם בשר בקר? כי הוא עשיר בחומרים מזינים, מושלם ללילות קרים, וובכן, טעים – לא פלא שבשר בקר הוא הבחירה שלנו במהלך החורף. בין אם זה בישול איטי, מהיר, אפשרות מושחת או בריאה – במאמר הבא הבאנו לכם את מתכונים לחורף מושלמים שידאגו לחמם אותכם בימים הכי קפואים בשנה. בואו נתחיל. 

לפני שנתחיל למה אנחנו כל כך אוהבים מתכונים חורפיים עם בשר?

זה ממלא, בצורה טובהמה שהופך את בשר הבקר לבחירה מעולה במיוחד בחודשים הקרירים יותר זו העובדה שהוא עשיר בחלבון – אז המשמעות היא, שארוחות כאלה יוכלו למלא אותכם ולשמור עליכם שבעים לאורך זמן. חלפו הימים בהם הבטן מקרקרת – התכוננו להכיר ימים של ארוחות בריאות, טעימות ומשביעות.

זה מזיןבשר בקר עשיר בחלבון והוא מקור מצוין לברזל ואבץ. שלוש עד ארבע ארוחות בשר אדום מאוזנות בשבוע יקנו לכם מספיק ברזל ואבץ לבריאות טובה. אז אנחנו בהחלט ממליצים לשלב בשר בקר בארוחות השבועיות שלכם וליהנות ממקסימום הזנה לגוף שלכם.

קל לבשל עם בשר בקר – לפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה להכין אוכל בלי ל שבור את הראש יותר מדי. אז כשמדובר במתכונים בשריים לחורף – אתם יכולים להיות רגועים. במקום זאת, תוכלו להינות ממתכונים פשוטים, עם מינימום עבודה, בישולים וחיתוכים. תוכלו ליהנות ממנות בשריות נפלאות וקלות להכנה. 

הכי מחמם שיש – מתכוני חורף בשריים ידועים בתור המנות הכי מחממות ומנחמות שיש. בין אם אתם אוהבים את זה פשוט – בשר בקר משובח בלחמניית המבורגר או שאתם אוהבים בשר שנצלה במשך שעות בתנור או בקדירה על הסיר, המתכונים שלנו הולכים לשמור עליכם חמים לאורך כל החורף!

זה משתלב בצורה מושלמת עם ירקותבמהלך החורף, זה יכול להיות קל להזניח את הבריאות שלכם, אבל לא אם יש לכם מנות בשר בקר לצד ירקות עשירים בתפריט. נסו לפחות 3 ירקות בצבעים שונים בארוחות שלכם, כאשר כל צבע מספק וויטמינים וחומרים מזינים שונים שיעזרו לכם להישאר בריאים וחזקים.

זה נהדר לארוחת צהריים וערב- בשר בקר הוא כל כך בסיסי, הטעם כל כך עדין, שאתם יכולים ליהנות ממנו לארוחת צהריים וערב באותו היום!

זוהי אפשרות ארוחה מהירה וקלהסטייקים, שמגיעים למקום כל השנה, הם ארוחת הערב שלך במהירות. ניתן גם לחתוך סטייקים ולהוסיף לצ’יפס מוקפצים, סלטים, קארי, מרקים, או יותר טוב – פשוט הוסף תוספת של הירקות הקלויים האהובים עליך כדי להשלים את יצירת המופת שלך.

זה עובד כמעט בכל מטבחבשר בקר הוא רב תכליתי ומפוצץ בטעמים עשירים. מווייטנאם ועד מקסיקו, ואפילו את אנגליה הישנה, ​​יש מתכון לבשר בקר כמעט מכל מדינה שיספק לכם מנה מנצחת ובלתי נשכחת.

4 מתכונים בשריים מושלמים לחורף!

אז הנה – הגענו לחלק המעניין: האוכל. הבאנו לכם 4 מתכונים מדהימים וקלים, שלא דורשים יותר מדי הכנות או מרכיבים. אהבתם את אחד המתכונים? שתפו ברשתות החברתיות! ספרו לנו מה אתם חושבים, נשמח לשמוע אותכם 😊

את כל הבשרים שמופיעים במתכונים תוכלו למצוא זמינים באתר שלנו. כדאי לדעת – שאנחנו עושים משלוחי בשר בכל אזור המרכז, זה אומר תל אביב, גבעתיים, חולון, בת ים, בני ברק, פתח תקווה, ראשון לציון ועוד. אז הנה לכם, גם מתכונים פשוטים – וגם אתם לא צריכים לצאת מהבית בקור, אנחנו נדאג להגיע אליכם עם הנתחים הכי משובחים וטריים! למעבר לקצבייה שלנו לחצו כאן. 

מתכון ראשון: תבשיל בקר מהיר ומנחם

את החורף הזה אתם הולכים להעביר בהתמכרות מטורפת למתכון הזה. הכי קל, הכי פשוט: זורקים את כל הירקות למחבת לצד בשר משובח. רק הערה חשובה: אנחנו ממליצים לכם לא להתפשר על איכות הנתחים שאתם שמים במתכונים האלה. 

המרכיבים:

1 כף שמן זית כתית מעולה

1.5 ק”ג נתח מספר 5 או 8 (אפשר גם לערבב)

1 בצל לבן קצוץ

2 גבעולי סלרי, קצוצים

2 עלי דפנה יבשים

2 פלפלים אדומים, קצוצים

2 שיני שום, כתושות

3 כפיות פפריקה מעושנת

1 כפית זרעי קימל

1 כף קמח רגיל

2 כפות רסק עגבניות

400 גרם פחית עגבניות מרוסקות

1 1/2 כוסות ציר נוזלי על בסיס ירקות או בשר

700 גרם תפוחי אדמה לבנים

2 כפות עירית טרייה קצוצה

לחם פריך להגשה (לא חובה)

הוראות הכנה:

שלב 1

בשלב הראשון מחממים שמן בסיר גדול עם בסיס כבד על אש בינונית-גבוהה. כעת הוסיפו בשר בקר. יש לצרוב אותו במשך כ-10 דקות, או עד להשחמה של הבשר. לאחר מכן העבירו את הבשר לצלחת. אל תכסו אותו כדי שלא יתבשל יתר על המידה (מחכה לו עוד זמן בישול)

שלב 2

מוסיפים למחבת בצל, סלרי ועלי דפנה. מבשלים, תוך ערבוב, במשך 5 דקות או עד שהבצל מתרכך. מוסיפים פלפל, שום, פפריקה. מבשלים, תוך ערבוב,. מוסיפים קמח. מערבבים לציפוי. מוסיפים רסק עגבניות. מערבבים לאיחוד. מוסיפים עגבניות מרוסקות  וציר. מביאים לרתיחה.

 

שלב 3

מחזירים את בשר הבקר למחבת. מכסים. מנמיכים את החום לבינוני-נמוך. מבשלים במשך שעה ו-30 דקות. שימו לב לא לשכוח מדי פעם להפוך את הבשר. סדרו את תפוחי האדמה מסביב לבשר ותכסו שוב. המנה תהיה מוכנה לאחר כ40 דקות עד שעה, כשהבשר והתפוחי אדמה רכים. בסוף מפזרים עירית. מגישים עם לחם (אופציה, רק משדרג!)

 

ביף בורגיניון חלומי

זה אחד ממתכוני החורף האהובים והכי קלאסיים שיש! בחו”ל זו מנה שרצה חזק, ועכשיו הגיע הזמן שגם אתם תיהנו ממנה. למרות שמדובר במנה שנותנת “שואו” לא קטן, תתפלאו לגלות שלהכין את המנה זה הכי פשוט בעולם! אז אם אתם מחפשים להרשים מישהו או מישהי עם ארוחה מפתיעה ובלתי נשכחת, תעשו צילום מסך למתכון – כי אתם הולכים להתאהב!  

המצרכים:

2 כפות שמן זית

5-7 יחידות בצלי שאלוט

500 גרם פילה בקר חתוך לחתיכות של 4 ס”מ

250 גרם פטריות

2 שיני שום, כתושות

2 עלי דפנה

2 ענפי טימין טריים, עלים קצוצים

2 כפיות רסק עגבניות

2 כפיות קמח רגיל

1/2 כוס (125 מ”ל) יין אדום

1 1/2 כוסות (375 מ”ל) ציר בקר

פירה, להגשה

עלי רוקט, להגשה 

הוראות הכנה

שלב 1

ממלאים סיר במים ומביאים לרתיחה על אש גבוהה. חולטים את ביצי השאלוט במשך 5 דקות או עד שהם רכים, ואז מסננים ומניחים בצד.

שלב 2

מחממים שוב כף שמן במחבת עמוקה גדולה על אש בינונית-גבוהה. מטגנים את הבצלים החלוטים, מערבבים מדי פעם, משהו כמו 2-3 דקות עד להזהבה. מוציאים מהמחבת ומניחים בצד.

שלב 3

מוסיפים למחבת עוד כף שמן זית מוסיפים את הבשר בקבוצות ומבשלים, מערבבים, במשך 3-4 דקות עד שהבשר מזהיב ומשחים קלות. מוציאים מהמחבת ומניחים בצד.

שלב 4

מנמיכים את האש לבינונית, מוסיפים את הפטריות, השום, עלי הדפנה והתימין ומבשלים תוך ערבוב במשך 5 דקות. מוסיפים את רסק העגבניות ומבשלים, תוך ערבוב, במשך דקה, ולאחר מכן מוסיפים את הקמח ומבשלים עוד דקה אחת או שאין גושים. מערבבים פנימה את היין ומבשלים את התבשיל במשך 2 דקות או עד שמסמיך מעט. מוסיפים את הציר, תוך כדי טריפה לאיחוד, ואז מחזירים את השאלוטים למחבת. מבשלים 6-8 דקות עד שמצטמצם ומסמיך מעט. מחזירים את הבשר למחבת ומבשלים עוד 2 דקות.

 

שלב 5

לאחר שהתבשיל מוכן, מומלץ להגיש אותו על גבי פירה ולקשט עם עלי רוקט. אפשר לזלף מעט בלסמי מצומם. 

 

 

מרק בנוסח אסייתי עם בשר

אין חורף בלי מרק! אבל רוב האנשים מתעצלים כשזה מגיע למרק כי זה דורש המון חיתוכים ועבודה…אבל קבלו מתכון אסייתי למרק מסורתי. כל מה שאתם צריכים זה להוסיף פרוסות דקות של סטייק בשר שאתם אוהבים ולהוסיף לקערת מרק. בלי הרבה מצרכים, בסיסי ועם טעמים עשירים וממכרים. כן! זה באמת כל כך פשוט. הנה המתכון המלא: 

רכיבים:

6 כוסות ציר נוזלי בקר

חתיכה של 5 ס”מ ג’ינג’ר, קלוף, פרוס דק

6 בצלים ירוקים, פרוסים

2 גזרים, קלופים, חצויים

1 פלפל אדום קטן, ללא גרעינים, פרוס דק

180 גרם שעועית ירוקה

1 1/2 כף רוטב צ’ילי מתוק

150 גרם אטריות מקל אורז

200 גרם סטייק פילה בקר, פרוס דק

חבילת אטריות אורז דקות

הוראות הכנה

שלב 1

בשלב הראשון מניחים ציר, ג’ינג’ר וחצי מכמות הבצלים בסיר גדול על אש גבוהה. להביא לרתיחה. חשוב לכסות את הסיר ולאחר מכן יש להנמיך את האש. מבשלים במשך 5 דקות.

שלב 2

מוסיפים גזר, פלפל ושעועית. מביאים לרתיחה, אין צורך לכסות את הסיר. מבשלים עוד 2 דקות או עד שהירקות רכים. מסירים מהאש. מערבבים פנימה את שאר הבצלים ומוסיפים רוטב צ’ילי מתוק.

שלב 3

מניחים אטריות בקערה חסינת חום. מכסים במים רותחים. מבשלים אותן במשך 5 דקות או עד לריכוך.לאחר מכן יש לסנן אותן.

שלב 4

מחלקים את האטריות המוכנות בין 2 קערות, מעל שמים את הבשר הנא ומעל מוזגים את המרק. מגישים ובתיאבון! 

 

 

 

מתכון לקדרת בשר

במיוחד לקראת עונה החורף הקרה אנו רוצים להמליץ לכם על קדירת בקר עם ירקות שורש ויין אדום. להלן המתכון:

מצרכים:

  • 1/4 כוס שמן
  • 1/2 1 ק”ג בשר כתף בקר טרי חתוך לקוביות בגודל 4 ס”מ
  • 10 בצלי שאלוט
  • 3 גזרים חתוכים לטבעות עבות
  • 3 גבעולי סלרי חתוכים לחתיכות גדולות
  • 2 כוסות יין אדום יבש באיכות טובה
  • 2 כוסות ציר בשר 
  • מלח
  • פלפל שחור
  • קמח לקימוח הבשר

אופן ההכנה

יוצקים את השמן לסיר בעל תחתית עבה ומחממים. מטגנים את השאלוט, הגזרים והסלרי במשך מספר דקות עד להשחמה ומוציאים מן הסיר. ממליחים ומפלפלים את הקמח, מקמחים את חתיכות הבשר ומנערים מעודפים. מוסיפים שמן לסיר ומטגנים את הנתחים מספר דקות עד להשחמה וסגירת הבשר לשמירת העסיסיות. מוציאים את הבשר מן הסיר ויוצקים את היין וציר הבשר. מקרצפים את תחתית הסיר, מוסיפים חזרה את הבשר והירקות ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש ומבשלים על אש נמוכה במשך כשלוש שעות עד שהבשר רך מאוד והרוטב סמיך. טועמים את הרוטב ומתקנים תיבול במידת הצורך. בתאבון!

 

כמה מילים אחרונות,

ואלה היו המתכונים החורפיים שלנו! אנחנו מקווים שתיהנו מכם ושהם ילוו אותכם לאורך כל החורף. שימו לב שאתם בוחרים את הבשר שלכם נכון – ושאתם קונים אותו בקצבייה של האחים אהרון! אנו עושים משלוחים למגוון ערים במרכז הארץ – החל מתל אביב, גבעתיים, רמת גן, חולון ועוד. אנו מתחייבים לספק לכם את הבשר הכי איכותי, טרי ועם משלוחים מהירים במיוחד עד הבית! אז קדימה! למה אתם מחכים? היכנסו לקצביית האונליין ובחרו את הנתחים שאתם הכי אוהבים!

יש לכם שאלות? אנחנו תמיד זמינים בשבילכם. תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות כפתור הווטאסאפ למעלה. 

מוצרים הנמצאים במתכון זה

לוגו של האחים אהרון
רוצים לשתף את המתכון שלכם?
צרו איתנו קשר!
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
לוגו האחים אהרון

ברוכים הבאים לבית
של אוהבי הבשר בישראל.

האתר מאפשר לכם לעיין במגוון העצום שלנו, להתאים את הנתח הנכון, לבחור מתוך מגוון תערובות הבשרים, להגיע לשלמות המנה שתרצו להכין. תוכלו ליהנות מבשר איכותי מוכן לצרכים שלכם. נגיע אליכם בלי מאמץ, לבית או למקום העבודה עם שירותי משלוחי בשר שלנו! לכם נותר רק, לבחור להזמין ולהכין, די בקלות, כי את חומרי הגלם תקבלו נקיים, מסודרים, מוכנים לעבודה.

אז מה חדש??

לקבלת עדכונים על מתכונים חדשים, הנחות, הטבות ותכנים שלא תראו בשום מקום אחר, הצטרפו לניוזלטר שלנו!

מתכונים מומלצים

מתכונים פופלריים

הצטרפו עכשיו
לקבוצת הפייסבוק
של האחים אהרון.

מוצרים הנמצאים במתכון זה

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך