5 מרינדות לבשרים על האש

בשרים על האש יהיו טעימים בצורה בלתי רגילה כאשר תדעו לבחור נכון את הנתחים, וכאשר תשרו את הבשר במרינדה כמה שעות לפני מועד הצלייה. המשיכו לקרוא ותדעו איך לזהות את נתחי הבשר הטובים והטריים ביותר ואיפה תוכלו למצוא אטליז המומלץ לקניית הבשרים. הבשרים בברביקיו הבא שלכם יהיו כבר הרבה יותר טעימים. לא עוד תיבול פשוט של מלח, פלפל ושמן זית. אנחנו כאן בכדי ללמד אתכם איך להכין מרינדה נפלאה ועשירה בטעמים טובים. כל שעליכם לעשות הוא לערבב יחד את חומרי המרינדה ולהשרות בה את הבשר.

מרינדה מומלצת לחזה עוף על המנגל

הבחירה בנתחים של עוף אורגני בעבור הברביקיו הבא שלכם תהיה בחירה בנתחים זולים יותר ודלים בשומן. אם חשבתם עד היום שחזה עוף על המנגל יהיה בהכרח יבש וחסר טעם, הגיע הזמן שתשנו את דעתכם. נתחים של חזה עוף מצליחים לספוח טעמים בקלות והופכים בעזרת המרינדה הנכונה טעימים לא פחות מנתחי בשר בקר משובחים.

מרינדה של שום ולימון לעוף 

ערבבו יחד היטב בקערה את המרכיבים הבאים : 4 כפות שמן זית, 2 שיני שום כתושות, כפית חרדל, 1/4 כוס מיץ לימון, מלח, פלפל שחור גרוס. בתוך המרינדה הזו תוכלו להשרות נתחים של חזה עוף, נתחי פרגית, פילה עוף וגם נתחים של הודו. הכמות מתאימה לקילו חזה עוף חתוך לפרוסות. כדאי להשרות למשך 2-3 שעות. הקפידו לרכוש את נתחי העוף באטליז מומלץ המספק בשר טרי ואיכותי מידי יום.

המרינדה המושלמת לנתח אנטרקוט

גם אם אתם הכי אוהבים את הסטייק שלכם כשהוא צלוי על המנגל עם מעט פלפל שחור ומלח גס, על המרינדה הזו לא תרצו לוותר. המרכיבים של המרינדה הם: חצי כוס שמן זית, 2 שיני שום, כפית וחצי עלי קורנית, כפית זנגביל קצוץ או טחון, חצי בצל פרוס, 2 כפות מיץ לימון, חצי כוס מיץ תפוזים סחוט במקום, חצי כוס יין לבן, כפית שטוחה של חרדל איכותי, 3 כפות רוטב סויה, פלפל שחור ומלח. מערבבים היטב את כל המרכיבים יחד, מעסים את המרינדה אל תוך הנתחים ומשרים בכלי זכוכית במקרר למשך כ-3 שעות. הכמות מתאימה ל-6 נתחים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם טיפים של מקצוענים לעל האש אגדי >> 

איך עושים בבית שיפודי פרגיות של מסעדה?

סוד הטעמים הטובים מתחיל בהשריה של הנתחים במרינדה עם תבלין פילדלפיה, בצל חתוך, 3 עלי דפנה, פלפל אנגלי, מלח גס, 4 כפות שמן זית, פלפל שחור גרוס. על הנתחים לשהות במרינדה כ-3 שעות. הכמות מספיקה להשריה של קילו בשר פרגית. הבסיס להצלחה של המרינדה הוא תבלין פילדלפיה איכותי ועשיר בטעמים.

שיפודי הכבש הכי טעימים שיש

אם אתם אוהבים את הטעם הייחודי של בשר הכבש אתם תאהבו מאוד גם את המרינדה הבאה. הקפידו לבחור אטליז מומלץ לטובת קניית נתחים טריים ואיכותיים. בקשו את הקצב לחתוך בעבורכם מראש את הנתח לקוביות. המרינדה כוללת רבע כוס שמן זית, בצל פרוס, חופן של נענע טרייה קצוצה, מעט כוסברה, מלח גס, פלפל שחור גרוס, 1/2 כפית גרגירי חרדל, 3 עלי דפנה. משרים את קוביות הבשר במרינדה למשך כ-6 שעות במקרר ומעבירים לצלייה.

מרינדה לכנפיים על האש בטעמים שגם ילדים אוהבים

ארוחות ברביקיו הן ארוחות לכל המשפחה, עלינו לכלול בהן גם מנות מתאימות לילדים. את הטעמים המתקתקים של המרינדה הבאה אוהבים גם ילדים וגם מבוגרים. המרינדה מורכבת מרבע כוס שמן זית, 2 כפות קטשופ (לא חריף), חצי כפית חרדל חלק, כפית פפריקה מעושנת, 2 כפות סירופ מייפל (אפשר גם דבש אבל מייפל הרבה יותר טעים), מלח ופלפל שחור גרוס. כדאי להשרות את הכנפיים במרינדה במקרר למשך כ-3 שעות לפחות.

לוגו של האחים אהרון
רוצים לשתף את המתכון שלכם?
צרו איתנו קשר!
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
לוגו האחים אהרון

ברוכים הבאים לבית
של אוהבי הבשר בישראל.

האתר מאפשר לכם לעיין במגוון העצום שלנו, להתאים את הנתח הנכון, לבחור מתוך מגוון תערובות הבשרים, להגיע לשלמות המנה שתרצו להכין. תוכלו ליהנות מבשר איכותי מוכן לצרכים שלכם. נגיע אליכם בלי מאמץ, לבית או למקום העבודה עם שירותי משלוחי בשר שלנו! לכם נותר רק, לבחור להזמין ולהכין, די בקלות, כי את חומרי הגלם תקבלו נקיים, מסודרים, מוכנים לעבודה.

אז מה חדש??

לקבלת עדכונים על מתכונים חדשים, הנחות, הטבות ותכנים שלא תראו בשום מקום אחר, הצטרפו לניוזלטר שלנו!

מתכונים מומלצים

מתכונים פופלריים

הצטרפו עכשיו
לקבוצת הפייסבוק
של האחים אהרון.

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך