אטליז משלוחים בתל אביב – סיפורים מהמטבח

אטליז משלוחים בתל אביב

בשוק התקווה , רוב בעלי הדוכנים כבר מכירים את פורטונה, 71, תושבת השכונה. מזה שנים שהיא עושה את הקניות לבית במתחם שוק התקווה, ולמעשה עוד בימים שהיתה במעגל העבודה – טרם יציאתה לפנסיה, נהגה פורטונה לקנות בשר , עופות ודגים אצל “האחים אהרון” – אטליז משלוחים.

“אני , אם יש משהו שאני אוהבת ואפילו…איך אומרים…? מכורה אליו , זה להאכיל את כל החברים שלי, את הילדים, את הנכדים; מי שנכנס- ברוך הבא! תמיד יש אצלי אנשים בבית..הבית שלי זה תחנה מרכזית ..הבת שלי ובעלה גרים קומה מעליי, החברים של הנכד הבכור שלי באים יחד איתו ויושבים בסלון עד 3 בלילה..או בקיצור, שמח אצלי,  ואני לא יכולה בלי זה יא איבני. לא מצליחה לדמיין את החיים שלי בלי לבשל כל יום , קטניות , מרקים , עופות , בשרים , דגים, חריימה, ג’חנון , סלטים, בשר על האש , מה שתרצה – אתה תמצא אצלי בבית באיזשהו שלב בשבוע”.

מבט חטוף בפניה של פורטונה בזמן שהיא מבצעת את הקניות לשבת, מספיק כדי לראות את ההנאה הצרופה אשר היא חווה בעת הקניות; קשה לפספס את העט האדום אשר קשור על צווארה בשרשרת אותנטית משובצת אבני-חן, בעזרתו היא מסמנת את המוצרים שכבר רכשה, תוך התקדמות אל הדוכן הבא בתור.

 

“אווו…הנה היא! הנה היא באה למה להגיד שהיא לא תגיע היום?!” מברך אותה רם עם כניסתה לקצביית “האחים אהרון” , תוך הפעלת אחיו שכבר עומל על הכנת ההזמנה הכמעט -קבועה שלה.

השינוי בהרגלי הקניות

“למען האמת” – אומרת פורטונה, “היום אני כבר לא מגיעה בכל פעם שאני צריכה נניח..בשר למנגל, או בשר עגלה , אם אני רוצה לפנק את בעלי באמצע השבוע עם צלי בקר ולא תכננתי מראש יעני.. היום אני כבר התרגלתי..או יותר נכון הרגילו אותי להרים טלפון אחרי שאני יושבת מול המחשב לעשות הזמנה..אני עושה הזמנה באתר ..ובא איזה בחור מקסים על קטנוע מביא לי הכל עד המקרר שיהיה בריא..”

 

היום כבר די ברור לרבים מאיתנו, שעל אף הצדדים החיוביים הטמונים בביקור בשוק כה צבעוני ,
ישנן דרכים לחסוך בזמן יקר, אשר יכול כמובן להיות מוקדש לבישולים או למפגשים עם חברים.
חשוב לזכור שבשנים האחרונות מבצעים ישראלים רבים את הקניות לבית בצורה מקוונת , ובהזמנת משלוחים עד הבית.

“אני מזמינה הכל אצלו – אם זה יום שאני לא עושה טיול בשוק..” היא מספרת.
“אני קונה קבב , ואני קונה עוף טרי ושניצל וינאי, ובשר טלה, ואנטריקוטים, דג מושט…אני מביאה שלושה.
לפעמים אני ככה ..אתה יודע – מגוונת.. אבל בגדול זה מה שאנחנו אוהבים בבית..גם פרגיות אני קונה מלא..”

אז מבחינתה של פורטונה ושל לא מעט מחברותיה – אטליז משלוחים בתל אביב , כזה שמוכר להן כבר שנים , כזה שלא משאיר שום ספק בנוגע לאיכותו הגבוהה של הבשר , הינו פתרון מצוין שהופך את ימי הבישול שלהן להרבה יותר מתפקדים ויעילים, כאלו שרצים על סרט נע.

אז נכון שהתקופה האחרונה היתה עמוסה מהרגיל, ונכון שלבטח ייקח עוד קצת זמן עד שפורטונה תחזור לביקור, אבל רובנו כאן בקצביה כבר יודעים שיש למה לחכות, כי היא הבטיחה שבקרוב מאוד תשתף במתכון בשרי שישאיר אתכם עם ים של מחמאות בסוף הארוחה.

 

אתם כבר כאן ובא לכם ללמוד איך מכינים חמין מנצח? היכנסו ונשמח לספר לכם הכל על איך לבחור את הבשר המתאים ביותר לחמין החורפי המושלם!

 

לוגו של האחים אהרון
רוצים לשתף את המתכון שלכם?
צרו איתנו קשר!
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}
לוגו האחים אהרון

ברוכים הבאים לבית
של אוהבי הבשר בישראל.

האתר מאפשר לכם לעיין במגוון העצום שלנו, להתאים את הנתח הנכון, לבחור מתוך מגוון תערובות הבשרים, להגיע לשלמות המנה שתרצו להכין. תוכלו ליהנות מבשר איכותי מוכן לצרכים שלכם. נגיע אליכם בלי מאמץ, לבית או למקום העבודה עם שירותי משלוחי בשר שלנו! לכם נותר רק, לבחור להזמין ולהכין, די בקלות, כי את חומרי הגלם תקבלו נקיים, מסודרים, מוכנים לעבודה.

אז מה חדש??

לקבלת עדכונים על מתכונים חדשים, הנחות, הטבות ותכנים שלא תראו בשום מקום אחר, הצטרפו לניוזלטר שלנו!

מתכונים מומלצים

מתכונים פופלריים

הצטרפו עכשיו
לקבוצת הפייסבוק
של האחים אהרון.

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך