משלוחי בשר בבת ים והסביבה

מהאטליז היישר לבית הלקוח - איכות ללא פשרות

תושבי בת ים! אתם כאן? משלוחי בשר של קצביית האחים אהרון מגיעים גם אליכם – עד הבית, עד הדלת! הקצבייה שלנו כוללת מגוון אדיר ואיכותי של נתחים משובחים, החל מבשר בקר, טלה, עוף, הודו, תערובות של בשר טחון, מארזי על האש טעימים, נקניקיות חריפות אש ועוד מגוון אדיר של מוצרים שישדרגו לכם כל חגיגה! בנוסף, באתר שלנו אתם מקבלים גישה לספריית מידע ענקית על כל סוגי הבשר, דרכי הכנה, מתכונים וטיפים בלעדיים שמגיעים ישירות מהקצבים שלנו! אז קדימה, זה הזמן להזמין משלוחי בשר בבת ים, אנחנו מבטיחים להגיע מהר 😊

בין אם אתם מתכננים להכין ארוחת ערב מיוחדת, לחגוג יום הולדת או שאולי אתם סתם משפחה של קרניבורים שחולים על נתחי בשר היסטריים – אתם במקום הנכון. אתם בטח כבר יודיעם היטב, שהיום – כבר אין צורך לצאת מהבית. תוכלו להזמין את הנתחים שאתם הכי אוהבים מהקצביה הכשרה שלנו ולקבל את המשלוח שלכם כבר מחר בבוקר! אצלנו, תוכלו להיות רגועים ובטוחים שהבשר שלכם מקבל את היחס הטוב ביותר, אנחנו שומרים על התנאים המחמירים ביותר וכל זה במחירים הכי משתלמים בשוק!

משלוחי בשר בבת ים – נתחי פירמיום עד הדלת שלכם

אתם בטח זוכרים את הימים בהם הייתם צריכים ללכת עם אמא או סבתא במיוחד לקצביה כדי לקנות נתח בשר הכי טריים שיש לארוחת שישי. כמעט בכל עיר היה את הקצב המקומי שהיה אפשר לקנות ממנו הכול – בקר, עוף, טלה עגל…וכל תענוג קרניבורי אחר. אותו קצב, היה תמיד מכיר את כל המשפחה ומספק בחיוך סטייקים ארוזים ועסיסיים, חזה עוף לשניצלים…ואיכשהוא הוא תמיד היה מומחה בכל! הוא היה חולק טיפים, סודות ונותן עצות לבישול הכי טוב.

אין ספק שאלה רגעים נוסטלגיים, וגם אנחנו כאן באחים אהרון, עדיין נותנים את השירות הזה לאנשים שבוחרים להגיע אלינו לקצביה לקנות בשר טרי. יחד עם זאת, העולם כן השתנה. היום אתם כבר לא צריכים באמת לצאת מהבית – ואת אותם סטייקים שאתם כל כך אוהבים, תוכלו לרכוש בקליק אחד דרך האתר שלנו. בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים לקנות בשר באינטרנט – יותר מהר, פחות כאב ראש, אין צורך לצאת בחום או בגשם. הכול פשוט מגיע אליכם עד הבית.

איפה אנחנו עושים משלוחים בבת ים?

אנחנו עושים משלוחים בכל בת הים והסביבה. כולל את השכונות הבאות: רמת הנשיא, רמת יוסף, קרית באבוב, שיכון וותיקים, שיכון עולה חדש ג, שיכון עולה חדש ב, המרכז, שיכון עמידר ועוד.

למה להזמין משלוחי בשר בבת ים מקצביית האחים אהרון?

#1 מהיר ופשוט

 רכישת נתחי הבשר שלכם מאטליז אונליין, פירושה שתוכלו לבצע את הקניות שלכם בכל רגע! גם אם אתם עכשיו בעבודה, בסידורים, בשעות הערב המאוחרות. אתם לא צריכים לנסוע במיוחד לקצבייה, לא להיסחב עם שקיות ולא לפנות זמן מיוחד. רק להיכנס לאתר, לבצע את ההזמנה, לשלם ולהמתין לשליח שיגיע עד פתח הבית שלכם.

בנוסף, אתם לא צריכים יותר לעמוד בתור, לא לשאול י אחרון, כל המלאי יהיה מוצג לכם בצורה ברורה באתר, ממוין לפי קטגוריות נוחות, עם תמונות, מחירים ותיאורים מדויקים. כמו כן, אם אתם מחפשים לקנות נתח מסוים ואין לכם מושג אם יש לנו אותו או כיצד לטפל בו – אנחנו זמינים עבורכם בקליק אחד בווטסאפ, או בשיחת טלפון.

#2 יותר משתלם, מכל בחינה

הרבה אנשים בטוחים שלקנות בשר באינטרנט, זה עולה יותר כסף, אבל למעשה ההפך הוא הנכון! קניית בשר באינטרנט תוכל לחסוך לכם המון זמן וכסף, שכן – הבשר שלכם לפני שהוא מגיע למדפים עובר דרך שרשרת אספקה ארוכה בהשוואה לקצבייה אונליין, מה שבסופו של דבר מגדיל את העלויות עבורכם, הקונים. כשאתם מזמינים בשר באינטרנט, אתם למעשה מפחיתים את הגורמים המתווכים, חוסכים בכסף ונהנים ממוצר באיכות גבוהה הרבה יותר.

בנוסף, משלוחי בשר בבת ים והסביבה יוכלו לחסוך לכם כסף בגלל עלויות התפעול הנמוכות שכרוכות בניהול עסק מכוון ואתם תיהנו מחיסכון משמעותי נוסף. במילים אחרות – אתם תקבלו הרבה יותר עבור הכסף שלכם ותיהנו מבשרים טריים וטעימים יותר.

#3 יותר חכם

הזמנת בשר מקצבייה אונליין תספק לכם גישה מיידית למגוון אדיר של נתחים באיכות גבוהה. זה יקל עליכם במציאת הנתח שאתם צריכים עבור המתכונים שלכם, במקום להתפזר בין כמה קצביות וסופרים. בין אם אתם מחפשים בשר לחמין, לגולאש, או בשר לארוחת סטייקים ולעל האש – כאן תמצאו את הכול בקלות רבה. 

קצביה בבת ים עם משלוחים

אז נכון, קצביית אחים אהרון לא נמצאת פיזית בבת ים, יחד עם זאת – אנחנו ממש לא רחוקים מכם, אנחנו יושבים בתל אביב. ובכל זאת, אין צורך להגיע אלינו, כמו שתכתבנו אנחנו עושים משלוחים ומגיעים לכל חלק בבת ים והסביבה. היום אתם לא צריכים לחפש קצביה בבת ים במיוחד כדי ליהנות מבשר טוב, מספיק להזמין באתר שלנו בקליק ואנחנו נגיע אליכם.

חשוב לנו לציין שהבשר שלנו בקצבייה הוא הכי טרי ואיכותי שיש! אנחנו לא מתפשרים על איכות ושומרים על הסטנדרטים הכי גבוהים כדי שאתם תוכלו ליהנות מארוחה טובה. צוות הקצבים המיומן שלנו גם כאן עומד לשירותכם,.

האם זה בטוח להזמין משלוחי בשר בבת ים?

אם אף פעם לא הזמנתם בשר באינטרנט לפני, כנראה שיהיו לכם המון שאלות של מה לרכוש, האם מוצרי הבשר שנמכרים כאן זה הימור טוב ובצדק! אנחנו מבינים לגמרי את הצורך לוודא שמה שאתם מזמינים לא רק זמין במחיר טוב, אלא שהוא גם מגיע אליכם בצורה בטוחה שלא חלילה תגרום לכם לחלות.

אז איך תדעו אם הבשר שלנו יהיה  טוב כשהוא יגיע לדלת שלכם? קודם כל, עדיף להתחיל בבחירת אטליז אמין עם מוניטין טוב (כמונו 😊)  אל תהססו להשתמש באינטרנט כדי לחפש ביקורות על הקצביה ממנה אתם מתכננים להזמין. שימו לב שאם אתם רואים יותר מדי ביקורות שליליות אז כנראה שעדיף לכם לוותר. בקצבייה שלנו תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את הבשר הכי טרי, שמטופל במקסימום אהבה מרגע האריזה ועד לרגע המשלוח.

שימו לב, כי הבשר תמיד צריך להישלח קר או קפוא ויש לארוז אותו יחד עם משהו קר, בין אם בצידנית או עם קוביות קרח מיוחדות שישמרו על טמפרטורה נכונה של הבשר.

אם אתם לא בטוחים עדיין ורוצים לשמוע הסברים מדויקים לדרך בה אנחנו מטפלים בבשר שלכם במשלוח – אל תהססו להתקשר אלינו, נשמח להסביר לכם בדיוק את כל השלבים כדי שתהיו בטוחים שהבשר שאתם מקבלים מקבל את היחס הטוב ביותר.

כשהבשר יגיע לביתכם – חשוב שתהיו נוכחים במקום כדי לפתוח לשליח את הדלת. לא בגללנו, אלא בשביל שנתחי הבשר יוכלו ללכת ישר למקרר. אם אתם מסיבה מסוימת לא נמצאים בבית, אז וודאו שיהיה שם מישהו בשבילכם שיוכל להכניס את המשלוח ישר לקירור. אם הבשר שלנו הגיע אליכם מסיבה מסוימת חם, אל תאכלו אותו. התקשרו אלינו ואנחנו נדאג להחליף לכם אותו (למרות, שאנחנו יכולים לומר לכם שזה דבר שמעולם לא קרה לנו! 😊)

 

אז קדימה, זה הזמן להיכנס לקצבית האונליין של האחים אהרון וליהנות ממבחר בשרים איכותיים וטעימים. נתראה בקרוב!

יש לכם שאלות? צרו איתנו קשר בטלפון, או בווטסאפ – זמינים בשבילכם תמיד.