משלוחי בשר בפתח תקווה והסביבה

מהאטליז היישר לבית הלקוח - איכות ללא פשרות

אחרי יום ארוך בעבודה, הדבר האחרון שתרצו לעשות הוא לתפוס את הארנק ולצאת לקצביה בפתח תקווה. הפקקים שבדרך, התורים הארוכים בקופה ולעיתים קרובות זה גם מבחר הנתחים המוגבל – כשמדובר ברכישת בשר, זה לאל ספק יכול להרגיש יותר כמו טרחה. למרבה המזל, עידן שירות המשלוחים בפתח, מה שאומר שמשלוחי הבשר נמצאים במרחק של קליק אחד ואם אתם כבר כאן, אז כדאי שתדעו שהגעתם למקום המושלם ביותר לבצע משלוחי בשר טריים ומשובחים עד הדלת שלכם.

משלוחי בשר בפתח תקווה עם האחים אהרון - בשר פירמיום עד הדלת

אז אתם מחפשים מקום להזמין ממנו נתחי בשר משובח – כאלו שראויים למסעדה, לארוחת ערב חגיגית או סתם כדי לאכול בשר טעים בשגרה. לא משנה מה הסיבה שלכם – אתם לא צריכים לחפש רחוק, שירותי משלוחי בשר בפתח תקווה של האחים אהרון נועדו להביא לכם בשרים איכותיים, מנתחי עוף, סטייקים, כבש ועוד – תוך ביטול כל הטרחה הכרוכה בלצאת לסופר.

בנוסף, כדאי לדעת כשאתם פונים אלינו להזמין בשר – אתם יכולים להיות בטוחים שמוצע לכם המבחר הטוב ביותר שאפשר ובמחירים הכי משתלמים. המשלוחים שלנו מהירים ותהליך ההזמנה באתר הוא פשוט ונוח למדי.

איך זה עובד?

כמו שאמרנו, תהליך הזמנת משלוחי בשר בפתח תקווה הוא פשוט למדי ובכל קרה אם מסיבה מסוימת הסתבכתם – אנחנו זמינים לכם בטלפון או בווטסאפ.

שלב ראשון: את ההזמנה ניתן לבצע מהטלפון או במחשב – פשוט תתחילו לגלול! עיינו במבחר האינסופי שלנו של נתחים משובחים – נתחי טלה, בקר, הודו, אווז, נתחי פנים ועוד. תוכלו להתחיל להוסיף את מה שאתם אוהבים לעגלת הקניות המקוונת שלכם.

שלב שני: לאחר שתהיו מרוצים מהבחירות שלכם, עברו לקופה ובצעו את ההזמנה. זה הרגע בו תוכלו גם לבחור את תאריך ושעת מהמשלוח ולהבטיח שאתם מקבלים את הבשרים שלכם בדיוק בזמן שתכננתם.

שלב שלישי:  אם חשבתם שתהליך ההזמנה קל, תהיו בהלם מכמה פשוט השלב האחרון. זה השלב שאתם יכולים לקחת נשימה עמוקה, לשבת ולהמתין שההזמנה תועבר ישירות אליכם. בנוסף, הודות למשלוחים המהירים שלנו – אתם תוכלו להשאיר את תכנון הקניה שלכם עד לרגע האחרון ועדיין להרגיש בטוחים שתגישו את נתחי הבשר הכי טובים שיש. המשלוחים שלנו ללא יוצא מן הכלל מבוצעים במסירות, מהירות והנתחים שלכם נשמרים בקירור לאורך כל הדרך, כך שאתם יכולים להיות רגועים לחלוטין שתקבלו את הטוב ביותר מאיתנו.

משלוחי בשר בפתח תקווה – האחים אהרון מגיעים לכל מקום ובכל מזג אוויר!

פתח תקווה, עיר מדהימה שמוכרת גם בשמה “אם המושבות”. העיר ממוקמת במחוז מרכז ואם לא ידעתם, היא החמישית באוכלוסייתה עם למעלה מ 251 אלף תושבים שרעבים לבשר 😉. העיר נוסדה כמושבה אי שם בשנת 1847 והורכזה כעיר בשנת 1937. פתח תקווה גובלת בצפון עם רמת השרון והוד השרון, במערב עם תל אביב, גבעת שמואל ובני ברק, במזרח כפר סירקין, בדרום במועצה האזורית דרום השרון.

האחים אהרון מבצעים משלוחי בשר מהירים לכל פתח תקווה והסביבה, כולל בשכונות כפר גנים, כפר גנים א, כפר גנים ב’, כפר גנים ג’, בת גנים, כפר אברהם, עין גנים, רמת ורבר, עמישב, הדר גנים, בילינסון, נווה גן, נווה עוז, יוספטל, קריית מטלון, אם המושבות העתיקה, אם המושבות החדשה, אזור תעשייה קריית אריה, אזור תעשיה סגולה, שעריה, אחדות ועוד.

האחים אהרון כחברה בבעלות משפחתית כאן כדי לספק לכם את הבשרים המשובחים ביותר לכל הארוחות שלכם. במהלך כל שנות פעילותנו אנו מספקים שירות לקוחות שאין שני לו על ידי כך שאנחנו שמים את הלקוחות שלנו במקום הראשון. אתם יכולים לקנות משלוחי בשר בפתח תקווה באמצעות האתר שלנו ולחסוך לעצמכם המון זמן וכסף. אנו נעשה את כל מה שנדרש כדי לוודא שתקבלו את הבשרים הכי טובים ובזמן הקצר ביותר. כדי ליהנות מהבשר הטוב ביותר אנחנו מזמינים אותכם כבר לעיין במוצרים שלנו ואל תהססו ליצור איתנו קשר בטלפון.

קצביה בפתח תקווה עם משלוחים

אם אתם קרניבורים מושבעים ומחפשים קצביה מומלצת בפתח תקווה שמספקת נתחי בשר משובחים ואיכותיים בלבד – אז אתם במקום הנכון. גילוי נאות: האחים אהרון לא נמצא בפתח תקווה. אבל כאמור, אנחנו עושים משלוחי בשר לפתח תקווה. הקצביה שלנו הפכה למוקד עליה לרגל בקרב המון אנשים בארץ – מגיעים אלינו מהצפון ועד הדרום, ככה זה כשיש מוניטין של כמעט 200 שנה (תוכלו לקרוא על ההיסטוריה שלנו בעמוד האודות).

אז למרות שאנחנו לא קצביה בפתח תקווה אלא בתל אביב – אם אתם חבר’ה שמחפשים בשר איכותי ומכונים להשקיע כמה דקות מזמנכם כדי לקבל את הטוב ביותר – הזמינו דרך האתר שלנו. בנוסף, כדאי לדעת שהקצבים שלנו עומדים לשירותכם גם בווטסאפ בכל שאלה או בעיה שתתקלו בה.

לא צריך להגיע עד לקצביה בפתח תקווה – האחים אהרון מגיעים אליכם עד הבית

אנחנו נדאג לבחור עבורכם את נתחי הבשר הטובים ביותר תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר! הצוות המנוסה שלנו יודע בדיוק כיצד לאחסן בשר בצורה נכון, לחתוך כל נתח באופן מדויק כל זה תוך שמירה מקסימלית על היגיינה וניקיון. אז אם אתם מחפשים קצביה בפתח תקווה או באזור המרכז – אנחנו מזמינים אותכם להזמין עוד היום מהאתר של האחים אהרון – נדאג שהמשלוח יגיע אליכם במהירות ובמחירים הטובים ביותר 😊

חשוב לציין כי אנחנו מספקים סחורה גם ללקוחות פרטיים וגם לעסקיים – לרבות מסעדות מוכרות, אולמות אירועים, חברות קייטרינג ועוד. כל הלקוחות שלנו מקבלים יחסי אישי, סבלני עם הסברים מפורטים על כל סוגי הבשר. בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו תערובות תבלינים מיוחדים, רטבים מצוינים ואלכוהול שיבוא בול ליד הבשר.

האם זה בטוח להזמין בשר באינטרנט?

אחת השאלות שאנחנו מקבלים באופן קבוע, בעיקר מאנשים שלא הזמינו מעולם בשר באינטרנט – זה האם זה בטוח להזמין בשר באינטרנט? אז קודם כל חשוב לנו להדגיש שזו מוצדקת לחלוטין. אחרי הכול, אם הקצביה אינה שומרת על תנאי בשר נאותים ורמות היגיינה ואריזה גבוהות, אין ספק שזה עשוי להוות סיכון. יחד עם זאת בהתבסס על הניסיון העשיר שיש לנו – אנחנו כאן כדי להרגיע ולתת לכם תמונה לאיך זה מתבצע אצלנו.

כל עוד אתם משתמשים בחברת משלוחי בשר מוכרת, בעלת מוניטין – שיודעת בדיוק מה היא עושה, שזה אומר אחסון בשר ראוי, שינוע בשר בקירור – כן, זה בטוח לחלוטין להזמין משלוחי בשר בפתח תקווה.

 

מה לעשות כשהבשר שלכם מגיע?

כאשר הבשר מגיע לדלתכם, עליכם לפתוח את החבילה מיד. זאת אומרת, חשוב מאוד שתהיו בבית או לפחות לדאוג שמישהו יהיה בבית כדי לוודא שאתם מטפלים בו ישר ולא מזניחים אותו 😊 מה שאתם מתכננים לבשל היום כמובן יספיק להכניס למקרר, אם אתם הולכים לטפל בבשרים מיוחדים באותו יום כמו לדוגמה פריים ריב אז השאירו אותו בחוץ כדי שיהיה בטמפרטורת החדר (שימו לב שבקיץ המטבח מקורר). את כל שאר הנתחים תוכלו להכניס לאחסון במקפיא. המלצה שלנו – תמיד לבדוק שהמקפיא שלכם נמצא על הטמפרטורה הנכונה כדי להימנע מאי נעימויות. אם נתקלתם בבעיה עם אחד הנתחים שלנו, אנחנו תמיד זמינים לכם בשירות הלקוחות ונדאג לטפל בכל בעיה.

אז קדימה, הזמינו באתר ונתראה במשלוח שלכם!

הזמנת משלוחי בשר לפתח תקווה מעולם לא הייתה פשוטה וקלה יותר! אנחנו מזמינים אותכם כבר עכשיו להיכנס לקצביית האונליין ולבחור לעצמכם את הנתחים שאתם הכי אוהבים. על כל נתח תוכלו למצוא את המידע הרלוונטי ובנוסף אם אתם מחפשים מתכונים מעניינים אתם יכולים להציץ בבלוג שלנו ולעיין באחד המתכונים שלנו.

נתקלתם בבעיה? יש לכם שאלות? לא סגורים על נתח מסוים? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. בכל רגע תוכלו ליצור איתנו קשר – אנחנו זמינים טלפונית וגם בווטסאפ. נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם משלוחי בשר עד הדלת. אז, נתראה בקרוב? 😊