משלוחי בשר בתל אביב והסביבה

מהאטליז היישר לבית הלקוח - איכות ללא פשרות

רעבים ומחפשים משלוחי בשר בתל אביב? זהו, אתם כאן – במקום הכי מדויק עם ה-בשרים הכי משובחים בגוש דן ויש סיכוי טוב בכל ישראל. האחים אהרון זו קצביה שהחלה את דרכה אי שם בבגדד בשנת 1824, בשוק צבעוני ותוסס. כבר אז מכרנו נתחי בשר, עוף טרי ודגים טריים טריים. כך הפך המקצוע לאהבה ומאז התגלגל בדורות המשפחה. היום אתם לא צריכים לטוס לבגדד כדי ליהנות מהבשר המשובח של האחים הארון – תוכלו למצוא אותנו בשוק התקווה, עם מגוון עצום של בשרים ומסורת של איכות כבר 190 שנה בסך הכול. והחלק הכי טוב? שאתם ממש לא חייבים להתאמץ, אנחנו מגיעים לכל נקודה בתל אביב ומספקים ללקוחות שלנו משלוחים מהירים עם בשר טרי וטעים עד הדלת!

למה כדאי להזמין משלוחי בשר בתל אביב?

#1 בגלל הטריות

הכנת מנה בשרית משובחת – דורשת בשר טרי ואיכותי. כאשר אתם עושים משלוחי בשר בתל אביב – כל הטרחה והחששות אם הבשר שלכם נשמר טרי, נעלמות וכשאתם מזמינים מהאחים הארון, אתם יכולים להיות בטוחים שכל נתח אצלינו נשמר בתנאים הכי מדויקים ונכונים בשבילו. גם במשלוח עצמו – אנחנו מאחסנים את הבשר במקררים מיוחדים כך שלא משנה כמה הנסיעה תהיה ארוכה – הבשר שלכם יישמר לאורך כל הדרך.  

#2 אתם מקבלים את כל המידע שאתם צריכים כאן 

היתרון הבולט בהזמנת משלוחי בשר בתל אביב – זה שכל המידע החשוב נגיש לכם במרחק של קליק. אתם לא צריכים להמתין בתור כדי לשאול את הקצב שאלות, כל המידע על איך הבשר מטופל, מקורו, הגודל ועוד נמצא כאן. בדרך זו, תוכלו גם להיפטר מהדאגות האלה וליהנות מחוויית קניה מהנה וקלילה במיוחד. בנוסף, אם עדיין יש לכם שאלות או שאתם לא סגורים על משהו בהזמנה- אנחנו זמינים לכם גם בטלפון ובווטאסאפ.

בשר חתוך שהגיע באמצעות משלוי בשר מקצביה

#3 בשביל הבריאות 

מגיפת הקורונה הפכה את המסכות והריחוק החברתי לנורמה חדשה לכולם. במהלך המגיפה, שירותי קניות ומשלוחים מקוונים רבים הפכו להיות מגיבורי העולם. זו הסיבה שגם עכשיו אנחנו מבצעים משלוחי בשר אל מפתן ביתכם תוך שמירה מקסימלית על התקנות והפחתת סיכוני הידבקות. כך תוכלו עדין לרכוש בשר טוב מבלי לעמוד בתור ולהעמיד את הבריאות שלכם בסכנה, אנחנו כאן בשבילכם 😊

#4 מהיר וקל יותר 

הרבה אנשים בתל אביב מעדיפים כבר לא להגיע לקצב ופשוט לתת למשלוח הבשר להגיע אליהם עד הבית. צמצום נסיעות יכול לעזור לכם לחסוך המון זמן וכסף. אם אתם מנהלים אורח חיים עמוס ומתקשים למצוא את הזמן ללכת לקניות אז זה פתרון מושלם בשבילכם.

אם אתם מחפשים נתח מסוים ולא בטוחים אם יש את זה לקצב שלכם או אין – עכשיו זה פשוט יותר, כל מה שזה מצריך מכם זה לבדוק במהירות בטלפון או במחשב ולמצוא את מה שאתם מחפשים בקליק.

#5 חיסכון בעלויות

על ידי קניית הבשר שלכם באינטרנט, אתם יכולים למעשה לחתוך את המתווך על ידי הזמנה ישירה מהספק – זה עוזר למנוע עלויות נוספות ולמעשה מבטיח שהבשר טרי וזול יותר.

כשאתם מזמינים בשר באינטרנט – אתם יכולים לחסוך גם הרבה כסף. ראשית, יש מבחר רחב יותר של אפשרויות שזמינות באינטרנט מאשר מה שהייתם מקבלים בחנות. בנוסף, יש יותר הנחות והטבות אחרות ועם אופציה מהירה להשוות מחירים.

כמו כן, קל לשכוח שנתחי בשר שמגיעים לסופר עברו דרך מספר מתווכחים לפני שהגיעו למדפים. עם משלוחי בשר בתל אביב, זה יאפשר לכם לקבל גישה לבשר איכותי שיגיע אליכם במהירות ובמחירים מוזלים יותר.

 

#6 יותר אפשרויות ברורות והתאמה אישית

יתרון נוסף למשלוח בשר טרי הוא המבחר הרב הקיים, בהשוואה לאטליז מקומי או אפילו סופרמרקט. לא רק שאתם יכולים למצוא את המבחר המדויק של הנתחים שחיפשתם בכמה קליקים, אלא שתוכלו למצוא גם נתחים נדירים שלא תמיד נמצאים בסופר השכונתי.

משלוחי בשר בתל אביב - הנתחים הכי משובחים עד הדלת שלכם!

תל אביב, עיר ללא הפסקה, הצבעונית, שמקבלת את כולם. קצביית האחים האהרון החלו את דרכם בתל אביב, בשכונת התקווה הוותיקה ואנו כמובן מבצעים משלוחים לכל העיר וסביבתה (וגם מעבר לה). אתם כבר ממש לא צריכים לצאת מהבית, בתור תושבי המקום אתם בוודאי כבר יודעים שהכול יכול להגיע עד אליכם ובכל שעה ויום שתקבעו. האחים אהרון מגיעים לכל נקודה בעיר – הצפון הישן, פלורנטין, כרם התימנים, שרונה, רמת החייל, בבלי, יד אליהו, גבעת עמל ב’, כפר שלם, נווה שאנן, הקריה, ישגב, נחלת יצחק, נווה עופר, צהלה, תל ברוך, שכונת התקווה, עזרא, קרית עתידים, המושבה האמריקאית, יפו, עג’מי, נווה אליעזר, גבעת הרצל, אזורי חן, מונטפיורי ועוד.

המשלוחים שלנו מבוצעים באותו יום והבשר נארז באהבה ונשלח בתנאי קירור כך שאתם יכולים להיות בטוחים ורגועים שהנתחים שתקבלו יהיו טריים וטעימים בדיוק כמו שאנו תמיד מבטיחים.

איך זה בדיוק עובד?

כדי לספק ללקוחות שלנו את הטוב ביותר, עבדנו ופיתחנו את האתר הזה כדי שיהיה מושלם ונוח לכל משתמש להזמין את הנתחים שהוא אוהב בקלות.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לקצביית האונליין שלנו, להתחיל לבחור את הנתחים שאתם הכי אוהבים. הניווט הוא פשוט למדי ותוכלו לעבור מקטגוריה לקטגוריה בנחת, הכול לפי העדפה שלכם. אחרי שתמלאו את עגלת הקניות שלכם – תוכלו לבחור את מועד ההגעה – יום ושעה ולאחר מכן רק להמתין לנתחים שיגיעו במהירות האור 😉  

רגע ואם יש לי שאלה או בעיה?

גם במקרה הזה אנחנו תמיד זמינים ללקוחותינו, אם נתקלתם בבעיה, יש לכם שאלה או שאתם צריכים ייעוץ לגבי בחירת הנתחים שלכם – אנחנו באחים האהרון מזמינים אותכם ליצור איתנו קשר, אפשר בטלפון או בווטסאפ, מה שיותר נוח לכם.